Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Owersİze

Konu, 'Süspansiyon' kısmında ati1955 tarafından paylaşıldı.

  1. ati1955

    ati1955 Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2006
    Mesajlar:
    87
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    İZMİR
    Seviye:
    SELAM ARKADAŞLAR,

    ELİNDE 25-26 CM MAŞA BORUSU OLANLARDAN BANA YARDIMCI OLMALARINI RİCA EDİYORUM. ÇÜNKİ BÖYLE BİR MAŞA BORUSUNA İHTİYACIM VAR. ESKİSİNİ YANLIŞ ÖLÇÜDEN KESTİĞİMİZDEN İŞE YARAMIYOR.

    HERKESE BİSİKLETLİ İYİ GÜNLER DİLERİM

    ati1955@gmail.com
     
  2. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    maşa borusu olarak onu ayrıyetten değiştirmeniz mümkün değil sökseniz bile yerine yenisini takmak istediğiniz zaman sorun yaşarsınız ve sağlıklı olmaz...
     
  3. SerkanEriş

    SerkanEriş Bisiklet Meraklısı :)

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    239
    Beğeniler:
    97
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    amortisorun üstünden başka bir boruyu kaynatabilirsiniz ama eskisi kadar sağlam olmayacaktır. temiz kaynak işi yapan bir yer bulmalısınız. tercihen gazaltı.. :Skull-175
     
  4. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Sevgili alpinist bilmem okuma ihtiyacı duyuyomusun ama durum bu o parçalar hiç bir zaman kaynaklanarak monte edilmiyorlar oraya ve kaynaklarayak istediğin kadar iyi kaynak yaptır bi işe yaramaz çünkü 3 gün sora tekrar bırakır kendini ayrıca..O kısımda maşaya çakılan furş yatağının parçaları var ve oraya kaynak yaparsam tutturmak için o parçaları oaraya çakamassın ve maşanı kullanmassın...
     
  5. SerkanEriş

    SerkanEriş Bisiklet Meraklısı :)

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    239
    Beğeniler:
    97
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    amortisorun şaft borusunun üst tarafından bahsediyordum. orda furşa oturan bir şey yok benim bildiğim... farkın az olduğunu tahmin ediyorum. spacer kadar bir şey kaynatacak üste.

    çelik borunun kaynak tutmaması ile ilgili de bir şey diyemeyeceğim.

    valla hata yapıyorsam veya yanlış düşünüyorsam doğrusunu öğrenmek istiyorum.
    zaten son çare.. :in:

    bence yeni amortisor alsa daha iyi...ekonomik bir model olduğunu tahmin ediyorum..
     
  6. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    üst kısmına zaten ek olmaz çünkü oarada da aboğazın bağlanmasını felan egelleyecek potlar oluşabilir...bur durumda genel çzüm değiştirmektir...
     
  7. ati1955

    ati1955 Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2006
    Mesajlar:
    87
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    İZMİR
    Seviye:
    ArkadaŞlar İlgİnİz İÇİn Çok TeŞekkÜr Ederİm.
    Boruyu Bulursam Sanayİde Preste Çikarip Yenİsİ İle DeĞİŞtİrmeyİ DÜŞÜnÜyorum. ÇekİÇ İle Veya BaŞka Bİr Şey İle Çikarmayi DÜŞÜnmÜyorum, Kesİnlİkle.
    Kaynak Olayi Olmaz ÇÜnkİ, Tam KaynaĞin OlduĞu Yere Gİdon BoĞazi Gelİyor.
    Bulamazsam, Yerİne 2, El DÜŞÜnÜyorum ÇÜnkİ Sermayeyİ TÜkettİk.

    Herkese Bİsİkletlİ GÜnler Dİlerİm.
     
  8. SerkanEriş

    SerkanEriş Bisiklet Meraklısı :)

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    239
    Beğeniler:
    97
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    amortisörün yapılma tekniğini bilmiyorum ama amortisor ayaklarına tutan parçayla boru şarf parçasını birleştirdikten sonra bir şekilde amortisorun borusunu alltan şişiriyorlar. furşun alt yatağını takarken belli bir yerden sonra alet ile geçtiğini farketmiş olman lazım. eğer presle çıkarırsan amortisor ayaklarının bağlı olduğu köprü parçayı büyük ihtimal kırarsın..
     
  9. ati1955

    ati1955 Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2006
    Mesajlar:
    87
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    İZMİR
    Seviye:
    Ben boşuna uğraşmıyayım o zaman, 2. el bir maşa bulmam lazım en kısa zamanda.