@Can ÜNAL
yav korkma bu kadar... ben de mesela abi diilim ablayım
azıcık diş göster, dediğini yaparlar
istersen garanti olsun diye yine müşteri hizmetlerini ara... tarih-saati de not et... zaten müşteri hizmetleri bisiklet kabul etmiyoruz demez, tam tersi hiç sıkıntı çıkmıycağını söyler... sıkıntı çıkmaması için n'apmam lazım, işte otogarı arayıp haber vermeli miyim falan diye sor... mesela kamil koç'ta önceden haber verme şartı vardı... aramanıza gerek yok derlerse de, kalkış otogarındaki şubeyi yine arayabilirsin... bisikletle biniceğini, kenarlarda biraz boşluk bırakırlarsa, bisikletin çok rahat sığacağını falan söylersin... ya bi şekilde hallerdersin işte : ))) sonuçta muhattabın, paragöz de olsa, insan
-- ki nilüfer çok müşteri dostu bi firma...
(eğer zorluk çıkarırlarsa, müşteri hizmetlerini aradığını... şikayet ediceğini söylersin... illa para isterlerse de aynısını söylersin... o zaman geri adım atıyolar... bi kere pamukkale de yaşadım... zaten bütün sorunları topluca bi kere pamukkalede yaşasım... "şimdi istediğiniz parayı veriyorum, ama ses kaydım var, şikayet edicem ve parayı geir alıcam" dedim... sonra ses çıkarmadılar... aldılar bisikleti )