Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Osmaniye Bisiklet Sevenler Kulübü

Konu, 'Yerel/Bölgesel Bisiklet Grupları' kısmında Osmaniyebisiklet tarafından paylaşıldı.

  1. Osmaniyebisiklet

    Osmaniyebisiklet Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    osmaniye
    Osmaniye bisiklet Sevenler Kulubü üyeleri tarafından hazırlanan bu sitenin amacı Osmaniyeli bisiklet Sevenleri bir araya getirmek ve bisiklet yollarının ve bisiklet kullanımının yaygınlaşmasını sağlamaktır.Bu doğa kirliliğine karşı da en büyük önlemdir. Sizler de bize katılın ve bu güzelliklere sizde sahip olun...

    Bisiklet Seven değerli Osmaniyeli halkımızı bu siteye üye olmaya ve birbirlerimiz ile iletişim sağlamaya davet ediyorum. İnanıyorum ki gelecekte Osmaniyeli gençler Türkiye ve Dünya Bisiklet yarışlarında büyük başarılara imza atacaktır

    www.osmaniyebisiklet.com.tr.tc
     
    çağdaş bunu beğendi.
  2. Osmaniyebisiklet

    Osmaniyebisiklet Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    osmaniye
  3. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    osmaniye'de yol yarışı koşmuştum.çok güzel bir yer,çok hoşuma gitmişti,insanlarıda çok sıcakkanlıydılar.osmaniyede start aldığımız günkü konuşmalarda osmaniyeye bisiklet takımı kurulacak falan gibi şeyler hatırlıyorum.inşallah sizler ön ayak olursunuz.zaten halkın çoğu bisikleti ulaşım amaçlı kullanıyor diye biliyorum sizin için güzel bir avantaj.kolay gelsin.
     
  4. cyclist80

    cyclist80 Misafir

    Osmaniye bisiklet sevenlerin bir bisiklet kulübü içerisinde buluşarak aktiviteler, yarışlar yada festival'ler yapmaları inanıyorum gelecekte osmaniye büyük başarılar getireceğini değerlendiriyorum.
     
  5. cyclist80

    cyclist80 Misafir

    Osmaniyespor'da 1976-77 yıllarında futbol oynayan, 1990'lı yıllarda yine Osmaniyespor'u 2 yıl çalıştıran Antrenör Davut Uçak'ın kalp krizi geçirererek hayatını kaybetmasini üzüntü ile duymuş bulunmaktayım. Tüm osmaniyelilere ve ailesine baş sağlığı diliyorum.
     
  6. Osmaniyebisiklet

    Osmaniyebisiklet Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    osmaniye
    Nerede Osmaniyeli bisikletseverler?
     
  7. falcon80

    falcon80 Misafir

  8. cyclist80

    cyclist80 Misafir

    Motorlu Bisiklet ve Motosikletlerde Koruyucu Tertibat (Kask) Kullanımı:
    Gelişmiş ülkelerde, travmaya bağlı ölümler çocukluk çağındaki ölüm nedenleri arasında birinci sıradadır. Ülkemizdeki durum biraz farklı olsa da, travmaya bağlı ölümler ülkemiz içinde ciddi bir problemdir. Çocuklardaki travmaların yarısından fazlasında arabalar ya da bisikletler ile ilgilidir ya da bizzat bu araçlar tarafından ortaya çıkartılırlar. Arabalarda emniyet kemeri kullanımı, bisiklet kullanırken kask kullanılması bu kazalar sırasında ortaya çıkabilecek ciddi yaralanmaları %75 oranında engelleyebilir. ABD de her yıl bisiklet kazalarına bağlı 300 ölüm ve 4000000 üzerinde yaralanma gerçekleşmektedir. Bisiklet kullanırken kask kullanımı ile kafa travmaları %85 oranında azaltılabilir. Bisiklet ve motorlu araçlarda güvenliğin böylesine önemli olduğu gösterilmesine rağmen neden hala güvenlik önlemleri ihmal edilmektedir? Yapılan araştırmalar, eğitim ve bilgilendirmedeki eksiklikler bir tarafa bırakıldığında bu ihmallerin en büyük nedeninin davranışsal olduğunu göstermektedir. Bir çocuktaki davranışsal özelliklerden ailenin davranışsal özelliklerini göz önüne almadan söz etmek mümkün değildir. Çocuk davranışları ve ailelerin bu konularda çocuklarına örnek olmaları ile ilgili veriler ise şöyledir.
    - Bisiklet kullanırken kendileri kask kullanan ya da çocukları ile birlikte bisiklete binen ailelerin çocukları diğer çocuklara göre 80 kez daha fazla kask kullanma eğilimindedirler.
    Ülkemizde son yıllarda motorlu bisiklet ve motosiklet sayısı ve kullanımı hızla artmaktadır.
    2007 Yılı Ekim ayı sonu itibari ile 1.985.958 adet tescilli motorlu bisiklet ve motosiklet bulunmakta olup, genel içerisindeki oranı % 15,4 tür.
    Son üç yılda motorlu bisiklet ve motosiklet sürücülerinin karıştığı ölüm ve yaralanma ile sonuçlanan trafik kazaları incelendiğinde;
    Şehir içi yollarda meydana gelen kazalara karışan araçların % 12’sinin motorlu bisiklet ve motosiklet olduğu,
    2.690 sürücüden sadece 324’ünün yani % 12’sinin koruma başlığı (kask) kullandığı,
    % 88’inin ise kullanmadığı tespit edilmiştir.

    Lütfen tüm bisiklet kullanıcıları kask kullanın.