Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İptal Edildi Orta amortisörlü freeride (veya dh) kadro alınır :)

Konu, 'Takas ve Aranıyor Arşivi' kısmında Erhan Doğaner tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Erhan Doğaner

    Erhan Doğaner Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.046
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    arkadaşlar orta amortisörü olan ve sağlam bir kadrosu olup satmayı düşünen varsa benimle kontağa geçsin lütfen resimleri ile birlikte. hemen alıcı falan değilim uzun vadede almayı düşünüyorum. bunuda belirtiyim. eğer fiyatlar yüksek gelirse hiç almamada gerek yok zaten çift amortisörlü çok güzel bir bisikletim var. benim bike AM için bir bisiklet sadece daha dayanıklı bişey varmı buralarda diye bakıyorum.

    yurt dışındanda getirebiliriz buda sıkıntı değil. eğer kontakları olan varsa söyleyebilir...
    1000 ytl ve civarı fiyat aralığım vardır. bu rakama göre teklifler sunarsanız memnun olurum öbürleri zaten alakam dışı daha doğrusu bütçemle alaka dışı:)
    özelden mesaj atarsanız sevinirim. sadece kadro için düşünüyorum.
    kadro 17" den büyük olmalıdır.

    karta taksit de uyar. ayrıca yol bisikleti ile takasda edebilirim.
    işte benim yol bisikleti
    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=33054
     
  2. İbrahimBAKAN

    İbrahimBAKAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    İstanbul/Mecidiyeköy
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Erkal abinin freeride kadrosu var.Giant Reign X2.Marzocchi Roco r arka amörtisör ile 1000 dolara veriyor.İlanında 200 mm'lik bir maşa takılırsa dh de yapılabilir demişti.Haberin olsun.... :)
     
  3. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
  4. Erhan Doğaner

    Erhan Doğaner Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.046
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    evet konu hakkında fazlasıyla bilgim var ancak benim aradığım fiyat aralığının1000 ytl civarında olduğunu yukarıda yazdım kendiside sanırım borç ödemekten dolayı indirim yapamıyor sonuç olarak anlaşamadık. birde taksit olayı çok önemli...

    ama teşekkür ederim ilginiz için. :)

    birde Erkan arkadaşımızın sattığı kadro 2008 model yani yeni bir model o yüzden dediği fiyattada haklıdır ancak aynı kadronun birkaç sene önceki modelini çok daha ucuza bulanlar olmuş. bende sonuçta yarışmicam veya çok profesyonel bişey de aramıyorum. sağlam ve güzel bir tasarım olsun yeter. dolayısıyla 2005 modeli (örneğin) de olur fark etmez model konusu :) riske girsem ebayden de getiricemde bişey olur diye korkuyorum... karşı taraf göndermez falan:D
     
  5. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    O fiyata aradığın özellikler çok çok zor... Bu arada senin Cube all mountain değil agresif XC sınıfına giriyor...
     
  6. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    Erkan değil Erkal :)
     
  7. Erhan Doğaner

    Erhan Doğaner Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.046
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    şimdi şu all mountain durumları zaten hep karışıyor kimileri ölçü koymuşlar bu işe kimileride bisiklette biraz sert bir duruş oldumu all mountain diyor. hatta biri benim bisiklete 'Erhan downhill topluyomuş' demiş bir arkadaşa:D tabii dh çok farklı ondan eminiz. ancak ben bisikletimin all mountain dememin sebebi modelinin AMS olması ve AMS nin açılımı All Mountain Series adı altında bir modelinin olması. yani ben kendim kafamdan AM demedim kadrom için. bunun için dedim aynı şekilde Marzocchinin sitesinde all mountain adı için ufak tefek atlayışlar ve XC ye göre biraz daha zorlu dağ koşulları yapılabilir denmiş.
    ama mesela bir arkadaşımda aynı agresif XC dedi sizler gibi. benim gözümde All Mountain XC nin biraz daha bisikleti zorlayanı ve o oarkadaş 130 mm çalışma mesafeli arka amortisördende bahsetti all mountain için... ama birazcıkta bakış açısı sanırım bu kategoriler kısmı. ama benim bisiklette agresif xc olsa fark etmez açıkçası:)

    fiyat konusuna gelince bu işler birazcıkda şans arkadaşlar. ben 2 senedir buradayım (gerçi sizler dahada eskisiniz) ama ben neler gördüm neler... Expert kadroyu 60 liraya mı verenler dersiniz,sid maşaları 250 den mi verenler dersiniz neler neler. dolayısıyla karşı tarafın aciliyetiylede çok ilgili çünki fiyat ne kadar uygun olursa olsun sonuçta 1 milyar bile olsa 5-6 kişi geçinen bir ailenin 8 hafta yiyecekleri paradır ve bence fena parada değildir. yani birde o gözle bakmak lazım bence. bisiklet piyasası sanki Türkiyede yaşamıyor gibi görüyorum ben.(bunları tamamen genel olarak yazıyorum konumuz kesinlikle arkadaşın kadrosunun fiyatı değildir buradaki maksadımda kimsenin malına pahalı demek değil, hepimiz aynı ortamın insanıyız herkes istediği fiyata satar ve kimse tabikide eleştiremez) çünki fiyatlar dünyanın heryerinde aynı ama bizdeki ortalama gelir ile bir AB ülkesi veya Amerika arasında çok fark var. yani ben birazda bu gözle bakıyorum... tabii herkes kendine göre kardeşler... görüşmek üzere...:)
     
  8. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Bu arada Erkan Giant ac1 kadro satıyordu bence ona sor ilk önce fiyatı senin istediğin seviyede olabilir tabi satmadı ise...
     
  9. Erhan Doğaner

    Erhan Doğaner Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.046
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    evet satmış hemde dediğim rakamın çokda altına...:)
     
  10. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Fena kadro değildi baya eski idid ama fena değildi... Bir ara hayallerimizi süsleyen aletti 4 sene kadar önce...
     
  11. Erhan Doğaner

    Erhan Doğaner Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.046
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    işte kadro 2005 modelmiş. biraz daha geçtikçe dahada düşecek... tıpkı herşey gibi. eğer kriteriniz geniş olursa her zaman bir satıcı bulunabiliyor... ki benim kriterim tamamen zevk amaçlı hiçbir ciddi amacım yok... eğlenelim hesabı... :)
     
  12. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Hadi hayırlısı o zaman... Kısmetse bende eğlenicem nisan ayından sonra bakalım nasıl bişey çıkacak :)
     
  13. Erhan Doğaner

    Erhan Doğaner Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.046
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    :) tamamdır kardeş. bizide bilgilendir ama...
    bu arada elimde birtane orta amortisör var lazım olan arkadaşların haberi olsun gerçi ilanıda verdim ben. görüşürüz:)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.