Sevgili dostlar. Geçenlerde hanım bulaşık makinasındaki alt rafın katlanan kısımları yatırdığında 5mm ile 10mm arasında tellerde pas olduğu ve bu pastan dolayı dış kaplaması çatlamalar oluştuğunu görerek bana söyledi. Hemen o akşam servisi aradım ve ürünün videosunu çekip youtube yükledim. 2 gün içinde ürün değişti ama hala arayıp soran yok o paslı paslı ürünü size kullandırdık özür dileriz diyen bir tek üst yönetici olmadı ama olacak. Ben kendimi tanıyorsam kesin olacak. Önceki gün yeğenimin evinde aynı marka ürünün bulaşık makinasını kontrol ettiğimde yine pas gördüm. PAS OLAYININ MAZERETİ OLMAZ. RİCA EDİYORUM ÜRÜNLERİNİZİN RAFLARINI DIŞARI ÇIKARIP TERS ÇEVİRİP KONTROL EDİN VE PAS VARSA MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAYIN DİREK DEĞİŞİM TALEP EDİN. Ben gerekli mercilerde bunun ceremesi neyse çekmleri adına yasal işlemlere başlıyorum. Bu durumun affı yok KİMKİ BANA VE EŞİME BU PAS DURUMUNU REVA GÖRDÜYSE CEREMESİNİ MUTLAK ÇEKECEK. AR-GE SORUMLULARINDAN BAŞLAYARAK,SATIN ALMA VE KONTROL BİRİMLERİ VE TÜM SORUMLULUKLARA SAHİP ÜST YÖNETİM HER KİMSE. Hak verilmez. ALINIR. Hakkınızı arayın, parayı sokakta bulmadığınızı gösterin...Hatta "........... bulaşıkmakinasında PAS PAS PAS" diye youtube aratın videoyu referans gösterin. Pas için şikayet ettiğinizde kesin sizinle ilginecekler. Hele çocuk çocuk o bardakları,biberonları kullandıkları aklıma geldiğinde sinirden yerimde duramıyorum.