Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ön çamurluk gidon bağlama aparatı kırıldı nasıl bulabilirim

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında emrah9700 tarafından paylaşıldı.

  1. emrah9700

    emrah9700 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    953
    Beğeniler:
    415
    Şehir:
    nevşehir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Arkadaşlar yaklaşık 10 gün önce zefal takım çamurluk aldım inişlerde 60km'li hızlara çıksamda neyseki 15km hızla giderken iyi sıktığımı düşündüğüm ön çamurluk gidonuna alttan çamurluk sabitleyen aparat ön çamulukla birlikde aşşağı indi ve ön tekeri kilitledi hızım 15 civarı olduğu için bisikletin arkası kalksada geri indi ve yavaş ana denk geldiği için düşmeden durmuş oldum. Bende bi daha çıkmasın diye o sabitleyici aparatı sıkı bir şekilde çakmaya çalışdım ve kırıldı, bu aparattan nasıl bulabilirim ve aynı durumu daha yüksek hızlarda yaşamamak için nasıl sabitlememi önerirsiniz
     
  2. emre özbay

    emre özbay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    262
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    kırklareli
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Eğer o bağlantı aparatı duruyor ise normalde olduğu gibi maşanın içine itin ve plastik kelepçelerle bağlantı aparatının uygun bi yerinden maşa bacaklarının resimdeki birleşim yerlerine bağlatabilirsiniz: [​IMG] fakat kelepçeler yer kapladığı için çamurluk yerine oturmayabilir.Eğer oturmazsa :D çamurluğu yine işaretlediğim yerlere plastik kelepçelerle kilitleyebilirsiniz.(NOT:Oturmasa bile bağlantı aparatını çıkarmayın. Çamurluğun sabit kalmasına yardımcı olur ,inşallah söylediklerim işe yarar... Şahsen ben bi abimizden 2. el polisport x-fighter takım çamurluk almıştım bağlantı aparatı sağlamdı fakat çamurluğun aparata tutturma tırnakları kırılmıştı ben de çamurluğa ilk başta yatay olarak kelepçeledim arka ve ön olmak üzere 2 kere sonra o yatay kelepçelerin içinden dikey gelecek şekilde 2 arka ve 2 ön toplam 4 adet kelepçeyle az önce gösterdiğim yerlerden maşaya bağlamış oldum gayet sağlam kullanıyorum şuan :)kırmızı ve sarı çizgiler kelepçeleri temsil ediyor.[​IMG]
     
  3. emrah9700

    emrah9700 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    953
    Beğeniler:
    415
    Şehir:
    nevşehir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    maşada kalan bölümü içine itdim ucundaki çamurluk demirinin oturduğu plastk kırıldı yok sadece iri plastik vidası var
    tam olarak anlayamadım plastik kelepçe derken, cırt kullanarak çamurluğa delik açıp bağlamaktanmı bahsediyorsunuz
     
  4. emre özbay

    emre özbay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    262
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    kırklareli
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Parçaları fotoğraflasanız daha iyi çözüm üretebiliriz gibime geliyor. İkimiz de ne olduğunu anlamadık galiba :D
     
  5. emrah9700

    emrah9700 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    953
    Beğeniler:
    415
    Şehir:
    nevşehir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    aldığınız ürünün ilanını görmüşdüm arkadaş kırık tırnakdan bahsediyordu
    ben şimdi sizi anladım önce 2 yan cırt sonra 2 düz cırt benim ürünümde zefal marka o bölümde demir var ama dediğiniz gibi olur heralde yamuk durma gibi bir ihtimal varmı düzeltilebirmi bu durumda
     
  6. emre özbay

    emre özbay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    262
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    kırklareli
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Eğer parçanın üstüne tam oturtup yeterince sıkarsanız sorun çıkarmıyor.Ayrıca çamurluğunuzun tam modeli nedir o demir kısmını anlayamadım
     
  7. emrah9700

    emrah9700 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    953
    Beğeniler:
    415
    Şehir:
    nevşehir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
  8. emre özbay

    emre özbay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    262
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    kırklareli
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Tek çare sıkı sıkı heryerinden cırt kelepçeyle sabitlemek başka yapılacak bir şey yok gibi gözüküyor :/
     
  9. emrah9700

    emrah9700 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    953
    Beğeniler:
    415
    Şehir:
    nevşehir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Anladım sağolun cırt atma sisteminiz çok işime yaradı
     
    emre özbay bunu beğendi.
  10. emrah9700

    emrah9700 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    953
    Beğeniler:
    415
    Şehir:
    nevşehir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Arkadaşlar bu ön çamurluk gidon bağlama aparatı yerine en verimli yöntemi buldum.

    üst boğaz kapağını tutan alyan vidası var metrik 6 oluyormuş, (disk vidasıyla aynı) o vidayı söküyoruz,
    sonrasında nalbur veya hırdavatcılarda bulacağımız aynı boy tijer adı verilen uzun vida alıyoruz (nerdeyse 1 metre boyunda satılıyor), onu ölçüp üstden vidalanarak girip alt boğazdan çıkacağı şekilde ölçüyoruz ve kestiriyoruz, alt kısmı büyükden küçüğe pul, rondele, fiberli gevşemez vida ile çamurluğu tutturup sıkıyoruz.

    işlem tamam.