Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Ön-arka aydınlatma alacağım, şu ürün işimi görür mü...

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında oğuz buçukcu tarafından paylaşıldı.

  1. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    http://www.hepsiburada.com/liste/pa...ductId=sporv8697435679462&categoryId=27031194

    profesyonel değilim, amatör olarak işi mi görür mü? burda 4-5 sitenin ismini çok duyuyorum, f/p ve ürün çeşidi, seçeneği açısından, beynim kaldırmadı çok ürün ve özellik var, seçtiklerim vardı aslında ama siteler yabancı olduğu için de bulaşmayayım dedim, alışveriş yapan çok sorun çıkacağını sanmam ama ne bileyim, bunu kestirdim gözüme, ha, bu fiyatlarda nokta atışı yapabilirseniz, bunu al çok memnunum gibi o da olur.

    arka aydınlatmanın çok ışık vermesini istemiyorum zaten, disko topu gibi gezmek istemiyorum, ön aydınlatma da en azından 1 metre, 2 metre gibi mesafeyi aydınlatır heralde?

    aranızda reflektörden şaşma diyen varsa onu da dinlerim, almasam mı da diyorum bi yerden, teşekkür
     
  2. VolkanS

    VolkanS Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    340
    Beğeniler:
    130
    Şehir:
    adıyaman
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Üründen bende var, fiyatı çok uygun olduğu için pek önemsemedim aldım, sipariş verdiğiniz zaman sepetinize ekleyin derim, hiç olmamasından iyidir diye aldım, arka aydınlatma gayet yeterli ama ön için aynısını söylemek zor ki zaten fiyatı da çok uygun, iki ürününde farklı farklı tarzda yanma seçenekleri var.
     
  3. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    anladım, arka aydınlatmaların çoğu iş görüyo zaten, yani fark edilme açısından, ön aydınlatma da fark edilme açısından işe yarar tabi ama mesafe olarak biraz daha tatmin etse fena olmaz, neyse, fiyatı da uygun dediğiniz gibi şimdilik işimi görür
     
  4. Turan Babacan

    Turan Babacan Bisikletkolik

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    18 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.460
    Beğeniler:
    1.453
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Zorunlu aydınlatma olarak iş görmez. Farkedilme bakımından işine yarar. 40-50 Tl lik aydınlatmalar bile 10 TL lik aydınlatmalardan pek farkı olmayan bir sürü ürün var. Görünüşü güzel deyip 40-50 TL ye koyuyor. 10 TL lik bu kadar aydınlatıyorsa 40 Tl lik deli gibi aydınlatır mantığı ile alıyorsun ama bir bakıyorsun fazla bir performans farkı çıkmıyor. bence gidin bisiklet aksesuarları satan bir yere. Adam gibi para verip deneyerek alın. Fazladan para vermemiş ve istediğiniz gibi bir şey alırsınız.