Aydın
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 10 Nisan 2006
- Mesaj
- 643
- Tepki
- 940
- Şehir
- istanbul
Bu arada bazı bilgiler aktarmakta fayda var, kadroda korozyon, pas yok denilebilir. Sadece yapılan kaynak noktalarında pas oluşumu vardı. Onlara da şöyle çözüm getirdim. Arka çeki borusundakileri tamamen temizledim. Hiçbir kaynak izi yok şu anda. Orta göbeğin arkasına eklenen ara parçayı ise önce temizledim, kirden pastan. Sonrasında ise hem mukavemeti arttırmak, hem de kotu goruntuyu engellemek adına epoxy çelik macun çektim. Fotoğrafta dikkatli bakarsanız görebilirsiniz.
Kadronun boya sökümüne devam ediyorum. Boya bazı yerlerde çok iyi tutunmuş, boya sökücü bile kar etmedi, akşam dremel ile üzerinden geçeceğim, bir kaç gün içinde boyaya hazır hale gelecek.
Jant olayına gelince kadro 28 jant. Hatta bugün city bike'in rigida jantları (ki üstlerinde geniş yanaklı lastikler var) oturttum, rahat rahat oturuyor, problem yok. Sadece ön maşada birazcık işçilik var, mil kalın geliyor. Onun da çözümü var tabi.
Akşama astar ve boya olaylarını da alayım, aradan çıksın bakalım. Öyle işte. Bilahare yazarım.
Saygılar, sevgiler.
Kadronun boya sökümüne devam ediyorum. Boya bazı yerlerde çok iyi tutunmuş, boya sökücü bile kar etmedi, akşam dremel ile üzerinden geçeceğim, bir kaç gün içinde boyaya hazır hale gelecek.
Jant olayına gelince kadro 28 jant. Hatta bugün city bike'in rigida jantları (ki üstlerinde geniş yanaklı lastikler var) oturttum, rahat rahat oturuyor, problem yok. Sadece ön maşada birazcık işçilik var, mil kalın geliyor. Onun da çözümü var tabi.
Akşama astar ve boya olaylarını da alayım, aradan çıksın bakalım. Öyle işte. Bilahare yazarım.
Saygılar, sevgiler.