Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İptal Edildi oLD SCHooLL HaRoo BiKess

Konu, 'İkinci El BMX Bisikleti - Yedek Parça' kısmında b3b3t0 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. b3b3t0

    b3b3t0 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar FiYat olarak 350 Diyoruz oLD sCHoll cogu parçası orjinal'dir tabi yani diger bisikletlere gidip 350 werene kadar haro alıp binmek daha iyidir. hafif bi bisiklet ilk başlayanlar için ideal nikelaj MsN: birkan_polat5@hotmail.com TeLeFon 05346737379 kounsalım fiyatı ayarlarızz ... ToPLaRKenn[​IMG]
    [​IMG]
    ToPLaDıKTaN SonRaa
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. premiumlagger

    premiumlagger Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    152
    Seviye:
  3. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Hayırlı satışlar Birkan, Haro Sport bu fiyata kaçmaz beyler.(BMX BİTMEZ).
     
  4. b3b3t0

    b3b3t0 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    abi sport modeli deil başka bi model
     
  5. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Bana mı öğretiyorsun Birkan, sen yeni doğduğunda ben biniyordum Haro'ya(bmx forever).
     
  6. brave

    brave Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    sport bu birkan .ck gsl bikedir arkadaslar
     
  7. premiumlagger

    premiumlagger Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    152
    Seviye:
    ewet sportt bu =)
     
  8. Erkin B. KAYA

    Erkin B. KAYA Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğeniler:
    239
    Şehir:
    inci kent sitesi
    Seviye:
    Bu bölümde bi konudada var eski bi konuda satılık haro sports diye aynı bmx bunla ama bilemem =)
     
  9. b3b3t0

    b3b3t0 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar bu ilanı bisikletin modelini ögrenmek için acmadım sadece hakkı abi bi yorum yaptı bilmiyoduk ögrendikk ciddi alıcılar konussun konuyu nasıll temizleyebiliriz mod.lar bi bakabilirmisiniz_?
     
  10. zippO.bMx

    zippO.bMx Yeni Üye

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    kardeş ciddi alıcıyım nakit sıkıntısı var 1 ay içersinde düzeltirim hafifte diyosun hakkı abi de bmx canavarı diosa bmx i beklete bilirmsiin??
     
  11. AEnT

    AEnT Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    60
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    güzel bisklet bu benm eski bisiklet çokd eğişklk olmuş üstnde dişlsi güzeldi değişmeseydn keşke..
     
  12. bünyamin

    bünyamin Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    415
    Beğeniler:
    457
    Şehir:
    düz alan :D
    Seviye:
    super bıke satıldımı
     
  13. bünyamin

    bünyamin Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    415
    Beğeniler:
    457
    Şehir:
    düz alan :D
    Seviye:
    satıldımı bıke
     
  14. b3b3t0

    b3b3t0 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
  15. b3b3t0

    b3b3t0 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    konu güncell beylerr satılmadı daha bisiklet
     
  16. eresgolfin

    eresgolfin Misafir

    yahu ne sattığını bilmeyen bisikletçimi olur:pPP neyse old school olduğunu anlamışın o da bişey
     
  17. joe34_

    joe34_ Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.