Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Nvidia ekran kartı

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında sarıyerlibisikletçi tarafından paylaşıldı.

  1. sarıyerlibisikletçi

    sarıyerlibisikletçi Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    505
    Beğeniler:
    152
    Şehir:
    Sarıyer/Kocataş
    Adı:
    Cengiz
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    arkadaşlar bana nvidia nın en son sürümünün kaç nokta kaç olduğunu söleyebilecek olan varmı son sürüm die 91.31 i yükledim :( bi oyunum açılmadı birinede yetmedi herhalde ekran büyük çıkıyo yardımlarınızı esirgemeyin şimdiden tşk
     
  2. Mustafa Acar

    Mustafa Acar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    821
    Beğeniler:
    537
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    sarıyerlibisikletçi bunu beğendi.
  3. sarıyerlibisikletçi

    sarıyerlibisikletçi Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    505
    Beğeniler:
    152
    Şehir:
    Sarıyer/Kocataş
    Adı:
    Cengiz
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    açılmayan oyunum açıldı ama öteki oyunum hala ekranı büyük çıkıyo işinize yarar belki gta san andreas 17 monitörüm ekranın yarısı oluyo diğre yarısı yok oyunun ayarlarına baktım öle bi ayar yok
     
  4. PRO|Bisiklet

    PRO|Bisiklet Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    229
    Beğeniler:
    118
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    İlk önce ekran kartının modelini öğrenmen gerekiyor, eğer bilmiyorsan
    - masaüstünde boşlukta sağ tıkla
    - özellikler
    - ayarlar
    - gelişmiş
    - bağdaştrıcı
    - yonga türü bellek

    son yazdığım özellikleri buraya yazarsan veya nvidia internet sitesinden araştırırsan bulabilirsin. Tekrar yaz buraya sonucunu yardımcı oluruz...
     
  5. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    oyun içi ayarların değiştirilmesinden de böyle bi durum söz konusu olabilir.Oyuna girdiğinizde oyuna başlamadan önce görüntü ayarlarından gelişmiş(advanced) bölümüne gelin ve buradaki ekran çözünürlüğünü 1024x768x32 şeklinde seçin.Sizin için en ideal çözünürlük bu olacaktır.
    [​IMG]
    [​IMG]