Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

normal jantı tubelesse çevirme

Konu, 'Tekerlekler' kısmında kaan tarafından paylaşıldı.

  1. kaan

    kaan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Ekim 2006
    Mesajlar:
    571
    Beğeniler:
    54
    Seviye:
    arkadaşlar normal jantları tubelesse çevirme kitleri var.bu kitler ne kadar faydalı acaba.yani sağlam mı?,kullanışlı mı, takılan jantı ağırlaştırıyormu? vs vs... bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
     
    KAMİKAZE bunu beğendi.
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Takılan jantı nispeten ağırlaştırıyor. Sonuçta ayrı bir jant bandı, sibop takımı ve özel solüsyon kullanıyorsun.
    Yanlış hatırlamıyorsam tek bir tekerler için fiyatı 80 veya 40 $'dı. Bunu firmaların sitelerinden öğrenebilirsin.
    Hava kaçırma olayı çook az da olsa yaşanıyor diyorlar. Yani 3-5 günde bir lastiğine hava takviyesi yapman gerekebilir.
    Ben de elim bollaştığında satın almayı düşünüyorum açıkçası...
     
    basar bunu beğendi.
  3. Baki Berk Kayalar

    Baki Berk Kayalar Onursal Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.594
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    TCDD 1. Bölge - İzmit
    Seviye:
    Ona o kadar para verileceğine sıfırdan tubeless lastik seti alsak daha iyi olmaz mı?
     
  4. Hakan Yazman

    Hakan Yazman Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2004
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    5.674
    Şehir:
    Alanya/İstanbul
    Seviye:
    Sıfırdan alırsanız elbette mantıklı, bu setler ellerindekini az bir masrafla çevirmek isteyenler için, işlem genelde başarılı gibi ama %100 tubeless cant gibi olmadığını belirtmek gerekir.
     
  5. kaan

    kaan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Ekim 2006
    Mesajlar:
    571
    Beğeniler:
    54
    Seviye:
    peki lastiği janttan atma gibi bi durum varmı?yarış ortasında lastik fırlarsa olmaz yani...
     
  6. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Kaan atsa zaten iç lastikle de atar...
    Tubeless jantların yanaklarının daha sıkı tutmasının nedeni lastik atmasın değil, hava kaçırmasın. Ancak zaten kitleri mecburen patlak önleyici sıvılar ile kullanıyorsun. Bu sayede de hava kaçırma olayı ortadan kalkıyor ;).
     
  7. kaan

    kaan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Ekim 2006
    Mesajlar:
    571
    Beğeniler:
    54
    Seviye:
    a aahaaa.bişey daha öğrencez:eek: neden mecburen slime lı kullanıyoz?
     
  8. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Tubeless çevirme kitlerinin tamamından Slime benzeri bir sıvı çıkar.
    Bu sıvı, senin janta çektiğin bantın etrafında bulunan minik delikleri kapar. Ayrıca bu kitler normal lastikleri de, yine bu sıvı sayesinde tubeless olarak kullanma olanağı sunuyor.
    Yani en azından ilk sefer için, kitin içinden çıkan sıvıyı kullanmak zorundasın. Daha sonraki lastik değişimlerinde sıvı kullanmak gerekmeyebilir, ancak kullanılması fayda sağlayacaktır.
     
    kaan bunu beğendi.
  9. kaan

    kaan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Ekim 2006
    Mesajlar:
    571
    Beğeniler:
    54
    Seviye:
    halil abi hiç durmayam alam bi çift:) + rap:winkenlux
    bilgiler için saol.lastik parasındanda yırtacaz:D
     
  10. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Lastik parasından bir seferlik yırtacaksın :) Sonra yine tubeless lastik ;)
     
    Hasan Çağri bunu beğendi.
  11. kaan

    kaan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Ekim 2006
    Mesajlar:
    571
    Beğeniler:
    54
    Seviye:
    olsun yaww.kar kardır.
     
  12. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Arkadaşlar
    Çok fazla üyeden "Bunu bilmiyordum" "Bunu da öğrendik" şeklinde mesaj geldi. Ben de biraz vakit ayırıp tubeless kitler hakkında bildiklerimi bir konu halinde, resimli ve videolu şekilde anlattım. Umarım yardımcı olabilirim.
    KONU BURADA