Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Nike + Human Race'e Katilan Yok Mu?

Konu, 'Extreme ve Macera Yarışları' kısmında infinity tarafından paylaşıldı.

  1. infinity

    infinity Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2006
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    kocaeli
    Seviye:
    Arkadaslar Merhaba

    Nike'in duzenledigi bu kosuya forumdan hic mi katilan yok?

    Hani gezilerde vesairelerde oldugu gibi birlesilip gidilse guzel olmaz mi bu aktiviteyede?

    Detaylar Icin

    http://www.nikeplus.com

    Tsk.
     
  2. mcaliskan23

    mcaliskan23 Bisikletkolik

    Kayıt:
    29 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.004
    Beğeniler:
    258
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Nike hem reklamına alet ediyor hem üstüne para istiyor bu kadarına pes yani
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  3. Mert Bağcılar

    Mert Bağcılar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.826
    Beğeniler:
    1.331
    Şehir:
    Eyüp, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Ben katılıcaktım ama saatlari pek bana uygun değil..eve dönmek sorun olacağından vazgeçtim..ama güzel bi organizasyon olucağına benziyor.

    Katılanlara başarılar.
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  4. runner

    runner Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    oradayim .hedef 30 dk.
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  5. fatihgüven

    fatihgüven Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.888
    Beğeniler:
    856
    Şehir:
    topçular/eyüp/istanbul
    Seviye:
    Katılmak için Nike+ ürün almak şart sanırım ??
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  6. Snaqe

    Snaqe Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    203
    Beğeniler:
    167
    Şehir:
    İstanbul-G.O.P
    Seviye:
    Hayır şart değil 10 ytl ödüyorsunuz t-shirtünüzu alıyor onunla katılıyorsunz.
     
    bmxserdar ve fatihgüven bunu beğendi.
  7. ceyhun555

    ceyhun555 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    49
    Seviye:
    hayrı yanlıs bılıyosunuz arkadasım ben sıteden aldım sıteye gırıp kredı kartı numarasını gırıosun veya havale daha sonra oraya gıttıgınde nıke storeden alıosun 10 ytl lık kutunun ıcınde humanrace t-shırt ü ve kenan dogulu konserı fınalde onun konser bıletı var ama bence nıke en ıyı bıse yapıo cunku oranın gelırı bagıslanacakmıs...sımdıden hepınıze basarılar ben yarın veya bugun aksam yola dusuyorum teyzem gıle daha onra dabana kuvvet:D:D:Dneyse herkese basarılar dılıorum hepınızle gorusmek ıstrım gorusmek uzere ....by.by...
     
    encralis ve bmxserdar bunu beğendi.
  8. infinity

    infinity Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2006
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    kocaeli
    Seviye:
    Bu koşunun gerçek bir koşu olmasını sağlayacağı gibi bu 10 ytl içinde Doğal Hayatı Koruma Vakfı'na olan bağış, konser bileti, human rice koşu t-shirtu ve kategorinizi belirtir koşu bilekliği bulunmakta.
     
    encralis bunu beğendi.
  9. mcaliskan23

    mcaliskan23 Bisikletkolik

    Kayıt:
    29 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.004
    Beğeniler:
    258
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Ya bırakın bu işleri kardeşim, para veriyor musun vermiyor musun? Nike kendi karından yapsın yardımını benden niye alıyor.Yok dünyanın her yerinde aynı anda koşulacakmış bi kere saat farkı diye bişey var hadi onu da geçtik nasıl tüm dünyayı organize ediyorlar, hikaye hepsi. Daha doğrusu hikaye değil REKLAM hepsi
     
    Barış Kılınç bunu beğendi.
  10. infinity

    infinity Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2006
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    kocaeli
    Seviye:
    Şimdi şöyle noktalayalım isterseniz 1 - Avrasya Maratonun'a arkadaşlarıyla fotoğraf çektirmek için ve köprüyü yakından görebilmek için koşuya kayıt yaptıranlar 2- Nike'ın düzenlediği gibi organizasyonlar benzeri organizasyonlara bedel vermek şartıyla dahi dahil olup koşuyla yakından alakalı ve hedefli insanlar siz 1. kategoridesiiz kanaatimce ayrıca bu kategoride ki kişilerden olan siz için ekstra bir yorumum da şu çok agresifsiniz, ikinci mesajda kardeşim, ya, vb. cümleleri kullanabilme rahatlığını göstermeniz şaşırtıcı.

    Ben kaba olmak istemeyerekten şöyle söylicem sizin gibi insanlar katılmasın diye Nike + Human Race ücretli sanırım, koşudan anlamalı, yorum getirebilmeli, Nike burada amaç değil araç, hoş hiçbir ürününü kullanmış değilim, beğenmemde ürünlerini. Ama takdir etmesini bilirim. 10 ytl veriyorsunuz ve bir konserle birlikte t-shirt sahibi oluyorsunuz. Koşu ile alakanız yoksa zaten Halk Koşusu değil eleştirmeniz bile anormal diyebilirim.
     
  11. ceyhun555

    ceyhun555 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    49
    Seviye:
    ınfınty cok dogru osyluo kabalasmanız anlamsız herkese t-shırt verıo yanı yarısanlar bllı oluo onune kocaman kagıda 1400-2687 vb. yazıp yapıstırıp daha sonra onun yolda dusup kaybolunca ırıncılıgın egale omasından ben ce cok cok ıyı ve zaten sımdıye kadar han gı kenan dogulu konserıne 10 ytl ye gırdınızkı ...???
     
    Tudoshikame bunu beğendi.
  12. pasha

    pasha Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    edirne
    Seviye:
    10 ytl bisiklet parcalarına verdiğimiz paranın yanında hiçbişey.
    hatta konser bile var ve t-shirt. sanki bisiklet yarıslarına katılırken para vermiyoruz. bunu da göz önünde bulundurmanızı istiyorum.
     
    nasuh bunu beğendi.
  13. Barış Kılınç

    Barış Kılınç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    735
    Beğeniler:
    1.208
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    3 hafta önce 1. lig atletizm yarışları koşuldu Ekrem Koçak atletizm pistinde. Kaç kişi izledi? Sanki sporla çok alakalı bir memlekette yaşıyoruz da bi Nike'ın düzenlediği koşu kaldı katılmadığımız. Nike bu işin bütün parasını yardım için kullansa bile yine reklam üzerinden gelirine gelir katmış olacak. Avrasya maratonu halk koşusundan daha kalifiye olacağına hiç mi hiç inanmıyorum. 10 miyonu nereye vermiyoruz tabii gidip verelim Kenan Doğulu dinleriz...
     
  14. Tudoshikame

    Tudoshikame Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İstanbul-Antalya
    Seviye:
    o zaman nike a duydugumuz "kinden" dolayı hani adam para kazan mıcak ya yardım ya yapmıyalım sen eger yardımını kendin yapmıyosan adam a veriyosan senin için o aracı oluyor ise bence bırakında karda yapsın bu kadar bagnaz olmayalım o zaman bi türk markası aslı bisiklet yada kron bi tur düzenlese para lı yapsa onlarıda bagışlasa böle olmazdı ama bu kin nereye kadar dinimizden gelen hoş görümüze ne oldu...
     
    infinity bunu beğendi.
  15. ceyhun555

    ceyhun555 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    49
    Seviye:
    ya bedava olsa mıllet ust uste olacak ghalk kosusu gıbı bızım tarsusda yarı maraton oluyo uluslar arası tarsus yarı marotonu bu yarıstn oncede kısa bır halk kosusu oluo ama halk kosusunu gormenız lazım ucretsız dıe mıllet salvarla kapalı kadınlar yanı ınanamazsınız berbat bır goruntu oluo zaten nıke bunu sadece turkıyede yapmıyorkı avrupa standartlarına gore yapıor bu yarısları yanı dıcem o kı cok guzel yarıs humanrace...kı bu yarısı organıze etmek o kadar kolay degıl aynı anda stard yolların secımı reklamlar cartı curtu var bunları yapan yıne nıke yanı bırakında adamlar da bıraz kar etsın ....
     
    infinity bunu beğendi.
  16. ceyhun555

    ceyhun555 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    49
    Seviye:
    ya bedava olsa mıllet ust uste olacak ghalk kosusu gıbı bızım tarsusda yarı maraton oluyo uluslar arası tarsus yarı marotonu bu yarıstn oncede kısa bır halk kosusu oluo ama halk kosusunu gormenız lazım ucretsız dıe mıllet salvarla kapalı kadınlar yanı ınanamazsınız berbat bır goruntu oluo zaten nıke bunu sadece turkıyede yapmıyorkı avrupa standartlarına gore yapıor bu yarısları yanı dıcem o kı cok guzel yarıs humanrace...kı bu yarısı organıze etmek o kadar kolay degıl aynı anda stard yolların secımı reklamlar cartı curtu var bunları yapan yıne nıke yanı bırakında adamlar da bıraz kar etsın ....
     
  17. gizer

    gizer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Kasım 2006
    Mesajlar:
    414
    Beğeniler:
    172
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Ben katılıyorum. T-Shirtler de beklediğimden çok kaliteli çıktı. Bisiklet üzerinde kullanılabilir türden:)
    Size de iyi eğlenceler.
     
    fatihgüven bunu beğendi.
  18. yavuzicmez

    yavuzicmez Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2006
    Mesajlar:
    296
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    Lüleburgaz / Bornova
    Seviye:
    Ben de katılıyorum, Lüleburgaz'dan geleceğim,
    konserden sonra otobüs bulunabilir mi acaba otogara ?
    bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim :) görüşmek üzere..
     
  19. ceyhun555

    ceyhun555 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    49
    Seviye:
    bulursun tabıkı burası ıstanbul kesınlıkle bulacana emın olabılırsın eger bulamassan senı otogara kadar bırakırım mrk etme...(hava atmıs gıbı oldumda yardım amaclı :D:D:D)
     
  20. ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    istanbulda olsam kesin katılırdım 10 ytl bağış güzel kamnpanya
     
    encralis bunu beğendi.