Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

NG650 Vites

Konu, 'Salcano' kısmında İlkim SEZEN tarafından paylaşıldı.

  1. İlkim SEZEN

    İlkim SEZEN Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Arkadaşlar NG650'mi bugün aldım fakat bir test sürüşüne çıkayım dedim ve vitesler bazen zor geçiyor bazen geçince takır tukur ses çıkarıyor, çok büyük bir sorun yok ama sessiz ve sorunsuz olsun istiyorum acaba bu zamanla düzelir mi? (bisikletler hakkında çok bilgim yoktur) birde su değse paslanır mı acaba yoksa dayanıklı mıdır? cevaplarınızı bekliyorum.
     
  2. BEYHAN

    BEYHAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    178
    Şehir:
    Seyhan / ADANA
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    öncelıkle bisikletin hayırlı olsun
    korkma tek sorun bisikletin çok yenı olmasıdır 10 gun kadar sureklı bin. zaten yenı olmasından dolayı ayrıyetten bir kaç ayar gerekecektir servis onu halleder
    kadro alumunyum olduğu için pastan korkma bişeycik olmaz..
    kazasız belasız kullan.....
     
    İlkim SEZEN bunu beğendi.
  3. İlkim SEZEN

    İlkim SEZEN Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    yorumunuz için çok teşekkür ederim. servis zaten her şeyi hallettiklerini söyledi. bana binmek kalıyor herhalde her şey yoluna girer. teşekkürler tekrar
     
    BEYHAN bunu beğendi.
  4. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    Bisikletiniz hayırlı uğurlu olsun.

    Geçen sene almış ve kullanan birisi olarak bazı bakımları dışında sizi yarı yolda bırakmayacağını belirtmek isterim. Ben de araştırarak almıştım.

    Çok memnunum ben de. Alüminyum olması ve sabit kadrolu olması çok önemli zaten. Bir de zoom maşa var, ara sıra iyi bir servise götürüp yağlatırsanız dengeli şekilde süper verim alabilirsiniz.

    Frenleri markasızdır ama iyidir, vitesler shimano tourneydir, sağlam vitestir.
    Bisikleti alırken fişleri var kitapçığınızda.
    Dönemine göre uygun şekilde bakımı için servise götürüp işleri yaptırırsanız sorun yaşamazsınız.

    İlk önce 20 günlük bakım fişi,

    sonra ikinci ay ilk bakım,

    sonra da üçüncü ay da ikinci bakımı yaptırabilirsiniz ücretsiz şekilde.

    Size bağlı olmayan sebeplerden ötürü arıza olursa bazı parçalarda ilk 1 yıl içinde ücretsiz tedarik yapılabiliyor. Bunlara lastik ve park ayağı girmiyor mesela ama vitesler kalıcı şekilde kullanım hatasından kaynaklanmaksızın bozulduğunda değişebiliyor.

    Bir de önerim; yokuş çıkarken vitesi hemen küçültmeyin!
    Yokuş yukarı tırmanırken özellikle zaten vites küçülürken telleri geriliyor iyice, 1-2 devir ayakta pedal çevirip hızlandığınızda birkaç saniye yüklendiğiniz pedalın gücüyle bisiklet pedalsız yarım metre çıkarken o arada pedal çevirmiyorken vitesi küçültmenizi öneririm.
    Özellikle bu tip hatalardan ötürü vites sorunu yaşayan çok arkadaşımız olur ilk başlangıçlarda.
     
    İlkim SEZEN bunu beğendi.
  5. İlkim SEZEN

    İlkim SEZEN Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Yorumunuz için teşekkürler, çok açıklayıcı oldu benim için.
     
  6. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    rica ederim
    düzeltme yapıyorum bu arada..
    bu arada yanlış hatırlamıyorsam 20 günlük için fiş falan vermiyorsunuz. sadece topu topu 2 fişiniz olucak.

    20 günlük için bakıma götürdüğünüzde fiş falan vermeyin o kitapçıktan.

    o 20günlük bakımı yaptırın, üzerinden 1 ay sonra gittiğiniz gün ilk fişi verin..
     
  7. Günay Savaş

    Günay Savaş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    229
    Beğeniler:
    110
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
    Benim kitapçıkta kupon falan kalmamış. Servis hepsini yırtıp almış. 20 gün sonra ücretsiz bakım ondan sonrakiler ücretli dedi. OOOOf of diyorum daha da birşey demiyorum.
     
  8. BEYHAN

    BEYHAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    178
    Şehir:
    Seyhan / ADANA
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    yıne sızın ıyı bana garantı belgesi de vermediler

    belge kaybolmuşş bizde araya gittik.....
     
  9. İlkim SEZEN

    İlkim SEZEN Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    İyide bu fiş olayını anlamadım ben kitapçığıma bakıyorum mesela 4 aylık, 8 aylık, 12 aylık, 16 aylık, 20 aylık, 24 aylık periyodik bakım olmak özere 6 tane bölümlü yer var. Ben ne zamanlar götürmem gerekiyor servise.
     
  10. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    Bende mesela o dediğiniz şey yoktu, eğer dediğiniz gibiyse çok harika bir şey olucak demektir.

    Bu forumda salcano yetkilisi kişiler var, bir de salcanonun iletişim numarası varsa arayıp sormanızda yarar var bence. Çünkü bilgiyi en iyi ve net biçimde oradan öğrenmemiz mümkün. Ama 2 sene boyunca bakım varsa muhteşem.

    Bendeki 1 yıllıktı.
     
  11. Günay Savaş

    Günay Savaş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    229
    Beğeniler:
    110
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
    Bakım varda, ücretli. Yani sende gidip bisikletçiye bakım yaptrımaya devam edebilirsin.