Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ng 650 xtr vites sistemi olurmu :) yardımcı olursanız sevinirim lütfen okuyun

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında ibt1994 tarafından paylaşıldı.

  1. ibt1994

    ibt1994 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    125
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar ng 650 me bi delilk yapıp xtr ayna kol ruble ve aktarıcı takmak istiyorum aynı zaman da rock shox havalı bir maşa rıcey wcs gidon gidon bogazı ve sele borusu takmayı düşünuyorum elimde butcede hesapladım 4500 tl ye geliyo kafa takılan şey ng 650 ye xtr ayna kolla aktarıcı uyarmı yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. ibt1994

    ibt1994 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    125
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar gayet ciddiyım oylesine sormuyorum
     
  3. ibt1994

    ibt1994 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    125
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    9lu sistemini xtr ın
     
  4. Eray Gündoğdu

    Eray Gündoğdu En güzel bisiklet, benim olan bisiklettir.

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    21 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    143
    Beğeniler:
    84
    Şehir:
    Bandırma
    Adı:
    Eray Gündoğdu
    Bisiklet:
    Claud Butler
    Seviye:
    bana kalırsa ng650nin üstünde bunu denemek yerine yeni ve daha hafif bir kadro olup bu sistemi onun üzerinde toplaman daha mantıklı olur.daha çok verim alabilirsin bu şekilde bence
     
    horsepower ve ibt1994 bunu beğendi.
  5. ibt1994

    ibt1994 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    125
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ya arkadaş ben veriminde degilimki aga ben xtr sistem uyarmı diye soruyorum
     
  6. Enis Avcı

    Enis Avcı Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    olur diye biliyorum bendede ng 650 vardı ama göbeği değiştirmen gerekir9 lu sistemde
     
    ibt1994 bunu beğendi.
  7. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.118
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    her türlü uyar ama sana tavsiyem ng650'ye yapma.

    senin yapmaya çalıştıgın kadro durup bütün parçaları değiştirmek sanırım.
     
    ibt1994 bunu beğendi.
  8. ibt1994

    ibt1994 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    125
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    aynen hasan arkadaş
     
  9. ibt1994

    ibt1994 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    125
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    aga ben ng 650 kadroyu seviyorum hem xtr setli en ucuz bisiklet 10.000 tl den başlıyo
     
  10. tarık akman

    tarık akman Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    257
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    Kocaeli/Derince
    Seviye:
    xtr neden istiyorsunuz ki? jant seti kadro tekerler ng650 nin orjinal parçaları olduktan sonra xtr kullansanız da akıcılığı pek fark etmez bence.
     
  11. Deniz Baran

    Deniz Baran Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2012
    Mesajlar:
    133
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    Ankara/Batıkent
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    ng 650 ye xtr takmak çok saçma olur bence. 4500 tl den bahsediyorsunuz.. ben olsam ng 650 yi satıp başka (xtr olmasada) donanımlı bi bisiklet seçerdim. bisiklette önemli olan kadro zaten..
     
  12. Selami53

    Selami53 O PARAYA BİSİKLET ALIRIM !

    Kayıt:
    25 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.138
    Beğeniler:
    1.207
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Bence olmaz,xtr vites sistemleri en düşün 9 lu sistem.Ng-650 kadrosuna 9 lu ruble takılmaz,diyelim ki taktın sadece kadrosu elinde kalır kalan her şeyi değiştirmen gerekir.
     
  13. ibt1990

    ibt1990 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    210
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ng 650 9ru ruble oluyo xtr sete geçtim
    gayette memnunum ferrariye biniyo gibiyım
     
  14. Samet Koç

    Samet Koç Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.077
    Beğeniler:
    490
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Seviye:
    resim atsana çok merak ettim
     
  15. Selami53

    Selami53 O PARAYA BİSİKLET ALIRIM !

    Kayıt:
    25 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.138
    Beğeniler:
    1.207
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Aynen,bende çok merak ettim.
     
  16. Orhanalkaya

    Orhanalkaya Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    197
    Şehir:
    Macaristan-Kayseri-İzmir
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    horsepower ve onurcan tokuş bunu beğendi.