Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ng 650 düşünüyorum ne dersiniz?

Konu, 'Salcano' kısmında EXIT26 tarafından paylaşıldı.

  1. EXIT26

    EXIT26 Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    salcano ng 650 düşünüyorum ne dersiniz bana hoş geldi fiyatıda uygun yorumlarınız benim için önemli :)
     
    celil.mayaoglu bunu beğendi.
  2. passkey

    passkey Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    evet arkadaslar bunun hakkında bı yorum yaparmısınız sızce alınabılırmı
    NG 650
    26”MTB veya 24”MTB

    Shımano TX30 21 Vites

    Aluminyum Kadro

    Zoom Süspansiyonlu Maşa

    Aluminyum V Fren

    ÜRÜN FİYATINA KDV DAHİLDİR

    Fiyat: 280 YTL
     
  3. neveragain

    neveragain Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    fiyat olarak uygun gözükse de kadro boyu seceneginin olmadıgını hatırlıyorum...eger boyunuza uygunsa olabilr..ya da limitinizi azıcık daha yukarı çekip sedona borla,kron xc 500 gibi modellere de bakabilrsiniz...
     
  4. passkey

    passkey Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    arkadaslar yokmu başka yorum yapıcak turkıyenın en buyuk bısıklet forumundan bı tanemı yorumm
     
  5. EXIT26

    EXIT26 Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    konu güncel dir lütfen biraz yorum
     
  6. Onur Kula

    Onur Kula Bisikletkolik

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    23 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.008
    Beğeniler:
    905
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Onur Kula
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    O fiyata gerçekten de güzel bence. Alacaksan kafan rahat olsun.
    Ama yine de üzerine 200-300 daha katarsan ona göre çok daha sağlam, sorunsuz ve uzun ömürlü bir bisiklet de alabilirsin.

    Ya da alırsın, zamanla eksik kalan parçaları yenilersin. Şimdiden hayırlı olsun.
     
  7. passkey

    passkey Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    fıyat olark ucuz gıbı bunu alıp uzerınde acemiliği atamazmıyız arkaadaşlar
     
  8. Onur Kula

    Onur Kula Bisikletkolik

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    23 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.008
    Beğeniler:
    905
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Onur Kula
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Evet dediğin gibi de yapabilirsin.
    Çünkü kadrosu başlangıç için hiç fena değil. Zamanla zaten bazı parçaların yetmediğini (Özellikle vites sistemi, çemberler vs...) hissetme ihtimalin yüksek. Onları da zevkine göre yenilersin.
     
    BerkBAYAR bunu beğendi.
  9. EXIT26

    EXIT26 Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    cvp için saol arkadaşım
     
  10. EXIT26

    EXIT26 Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    kaç kilo bir bilginiz varmı
     
  11. passkey

    passkey Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    başka fikri olan yokmu
     
  12. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:

    bu sadece benim fikrim;

    dağ bayır çıkmıycaksan, sırf cadde sokak, ya da benim gibi sahil kenarı planlıyosan yeter de artar, alüminyum zaten bunlar hafif.

    NG600e çok sorunlu dediler ama kısacası çok fazla servet dökmenin de manası yok bir bisiklet bu sonuçta.

    Bunun piyasasını yaparım mantığındaysan git o zaman pahalı bişey al ki satasın,

    BMW alırsın aldığın gibi neredeyse aynı fiyata da satarsın, ama SKODA marka araba satamazsın aldın mı elinde kalır.

    Açıkçası 9 yaşımda bana alınan Castello Antitracer vardı, açık konuşayım, hala sapasağlam, elciği dandikti sadece, koltuğu pedalı freni hala ilk günki gibi.Yazlıkta işte bakkaldan ekmek ıvır zıvır için ailece ortak kullanıyoruz bir sorun yok.

    Biraz da kullanıcıya bağlı, bakma sen öyle kimse bisikleti alıp ta ortadan 2ye yarıcak değil ya.Biraz da kullandığın mekana çevreye bağlı.

    Yani bu kadar pahalı markalara yatırım yapıcak iyi güzel; hiç mi lastiğin patlamıycak ya da incelip de aşınmıycak hep öyle mi kalıcak? Lastikleri zaten 60-80€ onların.Hadi patlattın,taa aldığın yere mi gidicen? Yakınındaki adam en fazla 10liraya değişiyo lastiği.Ne kazandın, ya da ne kaybettin?

    Sıradan tamirci anlar mı abi o MTB lastik bilmem falanca marka lastik, bisikletçilerin çoğu anlamıyo bile kadro boyunun ne anlama geldiğini, hatta bilgisi olmayıp da sana akıl verir haşim işcana fln gitsen (dün yaşadım; adama göre bisiklet olmaz bisiklete göre adam olur 24" 26" bunların boyları diye bi cevap aldım.)

    Pahalı olmasındaki sebep, ergonomi ve hafiflik zaten.

    Ankara "pedallarımın" altında diyebilme arzusunda değilsen çok ta markaya takılma.

    Ha bi de alırken alıyım da sonra upgrade ederim düşüncesine girme, alırken de 1 kere al gitsin, çocuklarına ya da torunlarına kalsın diye düşünme, onlar zaten senin zamanındaki araçlara tenezül etmez.


    Gerçi şöyle bişey de var ben istanbula göre konuşuyorum, Ankarada en uzak mesafe yarım saat derler, bilmem Ankarayı.
     
  13. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    Ha şu da var bu NG 650nin kadro boyunu bilmiyorum, NG600ün görünümünde bir bisiklet ama onu biliyorum sadece, kadro boyunu öğrenebilirsen süper olur. Boyu boyuna uygun olsun. Bisiklet zaten hafiftir. Alüminyum yani.

    Çocukluğumda vitessiz hantal dedikleri bisikletleri kullanırdım hiç böyle şikayetlerim olmadı, masrafı da öyle çok olmazdı açıkçası. 18 vitesli biisklet kullandım hem de hi-ten, ama şimdiki yerli castello değildi onlar, direksiyonu bile farklıydı, dümdüzdü yani kullanımı zor ve hassastı, zamanla alıştık sonra, o zamanlar yenilik gibiydi.Paslanan da sadece jant telleri,3 senedir o haliyle de kullanıyorum yazın.Bisiklet 14 yıllık bu arada.
    Şimdikiler inanılmaz hassas hesaplamalar içine girilmiş inanılmaz yüksek fiyatlarda satılan bisikletler. Yani bilmiyorum ihtiyacına göre bir şey seç derim neticede. Yeni bisiklet ben de alıcam ama çok fazla masrafa girecek olsam motor alırım yani o fiyata.Çekerim ormana koşarım, bacaklarımı kocaman açıp.Bu benim şahsi fikrim.(arçelik beko bisikletlerini demiyorum, gene iyi marka ama hafif kullanımı gene uygun olsun, fakat fiyatta çok uçmaya gerek yok.)Kısaca ben bu arada bu tavsiyelerimi benim gibi haftasonları semtler arası gezileri için düşünücek insanlara ediyorum. Profesyonel takılan arkadaşlar üstüne alınmasınlar.Onlara sonsuz saygım var, çünkü onlar sayesinde bilgi ediniyoruz daha çok buralardan ama yaşantım ya da amacım aynı değil.

    Burası trafikten geçilmiyo, rahat kullanmana izin vermediği için büyük hayallere girmek gibi geliyo bana dağa çıkıp gezmek fln.Şehir ortamında öyle bir şey olmaz kısaca bence.(uzun keşif amaçlı yolculuklara çıkanlar için aynı şeyden tabiki bahsetmiyorum).En azından bostancıdaki biisklet parkına, caddebostan sahiline, moda sahiline ve çamlıcaya evim yakın olduğundan kısa sürede varıp turlayabilirim,o yüzden dünyanın parasını dökme gereğini kendimde görmüyorum en azından.Ama bahsettiğim yerler özel bisiklet parkları veya benzer alanlara sahip mekanlar.

    sizin orada da yanılmıyorsam odtüye ait göl kenarında kocaman yeşillik içerisinde bir alan var, televizyonda göstermişlerdi, emin değilim şimdi ama oralar da burada anlattığım yerlere denk güzellikte uygun alanlar olsa gerek.

    Senin kullanımına da bağlı yani alacağın biisklet, insanın kişiliğine de bağlı yani malına ne kadar nazik davranıp davranmadığına da bağlı, ne kadar iyi baktığına da. 5yılda bir telefon değiştiren birisiyim şahsen, çünkü bozulmuyo benim elimde, temiz kullanıyorum kısaca, mecburen 5 yıl sonunda çünkü demode oluyo, parça desteği kalmıyo, batarya ömrü doğal olarak bitiyo yani kırılma, darp bilmem ne mümkün değil yani. garanticiyimdir de biraz. Kişilik de önemli bence. Abartmıyorum da oyuncaklarım bile hala durur, evim müze gibiydi bir ara, çocuklara dağıtıp ta ertesi ay evlerinde kırılıp paramparça hallerini görünce vermemeye karar verdim, 40yaşıma varsam müze açarım yani.

    Uzun lafın kısası, kendini biliyorsundur, kullanacağın ortamlarda karşılaşacağın sorunlar problemler muhakkak olur, onlara da cevap verebilecek, ihtiyacını da karşılayacak, seni de mutlu edecek bir bisikleti al, neticede hiçbir şeyin de "%100 bozulmayacağının da garantisini veremezsin çok para verdin diye".


    € ile ödeniyo parçaları çoğu bisikletin, yani çok iyi de anlaman lazım parçalardan. (Bilgisayarcıyım aslen, olup olmadığını bilmiyorum ama kendi alanımda bu tür kazık atmalar dolandırmalar veya enayi yerine konmalar da cabasıyla karşılaşmadığımız sorunlar değil). Ben kısaca biiskletin gövdesine ismine bakıyorum ama o parçalara bakınca anlamam yani adam tanıtırken hikaye gibi geliyo. Ya değilse gerçekten. Kusura bakmayın çok meşgul ettim bu kısmı ama gerçekçi yaklaşımla burada konuşmak gerekiyo bence. Yani bisiklete uzman gibi bakmalısın üstad.Anlayan biriyle kendin bizzat gör al.
     
  14. passkey

    passkey Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    saol kardesım valla ne guzel anlatmıssın herseyı :)
     
    0nur bunu beğendi.
  15. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    Ya forumu sen açmışın da sana cevap yazmışım gibi oldu sanki :)

    çok çok pardon
     
    BerkBAYAR, 0nur ve EXIT26 bunu beğendi.
  16. EXIT26

    EXIT26 Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    ben actım ama arkadas benden daha cok bakıyor :D ;)
     
  17. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:

    aldın mı bisikleti ? profilinde bianchi yazdığına göre heralde bianchi aldın :cheer:
     
  18. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    ben de bunu almaya karar verdim, üzerine zaman geçtikçe elime para geçtikçe parça parça upgrade ederim, bir seferde hepten para veremem,

    toplam masraf daha çok olur farkındayım ama en azından bisiklete binme hevesimi de ertelemek istemiyorum şimdi, bu hafta içerisinde alıcam gidip büyük ihtimalle.
    yavaş yavaş değiştiririm zamanla. sıkılırsam satarım zaten.

    çocukluğumdan da kalma yeteneğim var parça takıp monte etme konusunda biraz, alet edavat bakıyım hatta satılan yerlerde.

    bisiklet kömürlükte durucak, şerefsizin biri çalıp götürse, fare fln kemirse fazla koymaz bana açıkçası çok pahalı bisiklet almadım diye.evimde koyacak yer yok zaten.

    bu konuda fikri olan varsa söylesin lütfen, 2. el alamam, çünkü anlamam yani hangi parçanın nasıl oldugunu, iyi mi kötü mü değer mi değmez mi gerçekten anlamam.

    (başlık açıp yeni başlık içinde yazmayı bilmediğim için kusuruma bakmayın lütfen arkadaşlar, forum kullanıcısı olmayı pek tercih etmemişimdir genellikle üye olmadan forum gezerim.)
     
  19. sessiz_dj

    sessiz_dj Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    154
    Şehir:
    Giresun
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    kardeş hangı marka bısıkletı almaya karar verdın bılgı verırsen memnun olurum bu arada yenı bır bısıklet önerırım istanbuldasın sanırım o zaman sedona borla al dıyebılırım ya da kron xc1000 bu seneye damgasını vurcak gıbı fıyatı ise 320 euro borlanın fiyatı 215 euro ya da sedona 711v 275 euro sedona 711 disk 305 euro bunlardan bırını tercıh edebılırsın ama alırken urunu bak gör daha sonra al derım kardeşim umarım sana yardımcı olabılmişimdır kardeşimmm
     
    celil.mayaoglu bunu beğendi.
  20. westblood

    westblood Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    İstanbul/Bostancı
    Seviye:
    Merhaba,bende dün uzun araştırmalar sonunda hepsiburadadan 1 tane ng 650 siparişi verdim 280ytl 12 taksit olarak,açıkcası taksit seçeneği için hb yi tercih ettim daha öncede oldukça alışverişim oldu burdan şimdilik sorun yaşamadım,sadece öğrenmek istediğim ürün geldiğinde ilk yapmam gerekenler nedir yardımcı olursanız sevinirim bostancı sahilde oturuyorum bana yakın bir salcano serviside tarif edebilirseniz çok sevinirim,şimdiden herkese teşekkürler.