Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Nefes nefese kalmak

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında Mesut D. tarafından paylaşıldı.

  1. Mesut D.

    Mesut D. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    233
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    4Levent/İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Arkadaşlar 18,5 kiloluk bir bisikletim var çift amortisör.Yokuşdan 1 veya 2 de çıktığım zaman nefes nefese kalıyorum ama 10 veya 11 e alnca yokuşu normal çıkıyorum bi anlamadım gitti :D Nedeni nedir bileniniz varmı ?
    Allah izin verirse 8. aya Sedona 701 veya Carraro 417 almayı düşünüyorum.
     
  2. Ersin Erbeden

    Ersin Erbeden Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Haziran 2011
    Mesajlar:
    448
    Beğeniler:
    231
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    düşük vites > daha çok pedal > daha çok sallantı > daha çok efor :)

    701 de alma 417 de maşaları parçaları kötü belli süre sonra zevk vermez..Biraz daha sabret 419 yada 711 al almışken.
     
    Mesut D. bunu beğendi.
  3. alicanyurdbekler

    alicanyurdbekler Üye

    Kayıt:
    28 Şubat 2012
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    çift amörtisör her zaman insanı yorar...bence bisikletiniz o ağırlıkla yokuş çıkmak için degil yokuş inmek için daha faydalı olur,downhill bisikletlerde ki disiplin temelde budur zaten.kendinizi yokuştan bıraktıgınız da agırlıgınızla daha çok hızlanabilirsiniz...
     
    Mesut D. bunu beğendi.
  4. #4
    Mesut D.

    Mesut D. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    233
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    4Levent/İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    O zaman normal orta vitesde çıkayım yokuşları :)
    Dostum yok valla hiç ondan fazla çıkama en fazla 500 :( o fiyatada zar zor çıktım :( Olamdı ng650.

     
  5. Ersin Erbeden

    Ersin Erbeden Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Haziran 2011
    Mesajlar:
    448
    Beğeniler:
    231
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Yapacak bişey yok o zaman :) Sonradan maşa değiştirirsin olmadı.
     
  6. Ferhat Öz

    Ferhat Öz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2010
    Mesajlar:
    396
    Beğeniler:
    215
    Şehir:
    Ankara-Seydişehir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    11 e nasıl alıyorsunuz anlamadım gitti :)

    Nefes nefese kalmanızın sebebi düşük vitesle yavaş çıkıyorum deyip pedalı çok hızlı çevirmeniz olabilir.Ayrıca çıktığınız rampalar çok uzun olmasa gerek.Yoksa 10 uncu viteste rampa çıkmak yürek ister.
     
  7. #7
    Mesut D.

    Mesut D. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    233
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    4Levent/İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Yok be abi satacağım zaten bidaha masraf yapmiyim :)
    Bianchi 4000 e ne dersiniz veya carraro cosmo ?
    Bak şimdi :D L vitesi 2 ye (2 ye alırken bir sürü çizgi var 4-5 adet) R vitesi 4 e alıyorum :) Bu arada rampa o kadar yüksek değil :)
     
  8. ibt1990

    ibt1990 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaş carro yada bi salcano ng 650