Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ne önerirsiniz?

Konu, 'Süspansiyon' kısmında ugurcani tarafından paylaşıldı.

  1. ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    ümit bisikletin 84 ytl aldım
    2 yıl garantili
    26 jant
    shimano arka 7li ruble
    shimano arka değiştirici
    logan v fren ler
    dandik jant
    dandik aynakol
    metal pedal
    bisikletin ağırlığı
    17 kilo

    önmaşayı süspansiyon taktırmak istiyorum ne önerirsiniz :) :Skull-175
     
    ilyasss bunu beğendi.
  2. ilyasss

    ilyasss Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    965
    Beğeniler:
    218
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    sana rockshox sid wc öneririrm:D
     
    cruphasulie bunu beğendi.
  3. kayhan

    kayhan Misafir

    cannondale lefty ya da fox
     
  4. Mithrelios

    Mithrelios Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    327
    Beğeniler:
    193
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    arkadaşlar dalga geçmişler anlamsiz yere. bisikletinizin tüm bilgilerini yazmaniz bu şekilde yardim istemeniz bence çok doğru ve takdir edilmesi gereken bir davraniş.

    modelini bilmiyorum bisikletinizin ama alın borusu denilen, maşanın içinden geçerek gidon boynuna bağlandığı silindirik içi boş en öndeki kısımının çapına göre tercih edebileceğiniz seçenekler belirlenecektir. normal tabir edilen ölçülerde ise(1inch çapa sahip ise o daire) pek az maşa oluyor onlara, sanirim zoom diye bir marka var onunkiler oluyormuş ama gördüysem de iki üç kere hiç kullanmadim. oversize ölçülere sahip alın borusu ise şu anda xc sınıfı bisikletlerde en çok tercih edilen ölçü ve çoğu maşa bu ölçüye göre yapiliyor. bu ölçüye uygun ise suntour xcm lockout maşayı öneriririm, genelde fiyatına göre iyi olduğu ve cidden bir işe yarayan(diğerleri gibi sırf yaydan ibaret olmayan gerçek süspansiyon) en ucuz maşa olduğu söylenmekte. zaten bundan daha pahali bir maşayi da bisikletinize takarsaniz maşaya yazık olur, ileride daha iyi bir bisiklete saklayabilirsiniz aradaki maddi farkı.
     
  5. #5
    ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    bisikletin resminide atrdım vaktim yok çünkü alacam sonra olmayacak hayal kırıklığı par kaybı verdiğin bilgiler için teşkkür bakayaım aybaşı para kalırsa 50 ytl ye kadar alabilirim :)
     
    ilyasss bunu beğendi.
  6. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.398
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    suntour xcm lockoutsuz 60 ytl şimdilik kullanıyorum ben eğer agresif bi sürücü değilseniz gayet uygun bir maşa
     
    Süleyman Onur Dülger ve ugurcani bunu beğendi.
  7. Abdullah Hakkı

    Abdullah Hakkı Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.404
    Beğeniler:
    726
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    arkadaşın dediği gibi şaft boruları genelde(yanlış hatırlamıyorsam) 33.6 çapta üretiliyorlar suntour ve xcm modellerinde. fakat senin aldığın bisikletin boğaz çapı ya 26.4 dür yada daha incesi var (biliyorum kaç olduğunu) ondanır. diyeceğim o ki sen burada söylenen maşalardan alsan dahi takamazsın. eğer yeni bi maşa takmak istiyosan zoom maşa alırsın. bu çaplarda üretilen en iyi maşayı zoom yapıyor ama oda çok kaliteli değil. illada değiştiririm diyorsan kadroyuda değiştirmek zorundasın.


    yukarıda yorum yazan arkadaşlarda espri yapmışlar herhalde ben dalgadan başka bişey algılayamadım ama böyle yaklaşım çok gereksiz ve mantıksız laubalilikden başka bişey değil:boese157: :boese157: :boese157:
     
    ugurcani ve ilyasss bunu beğendi.
  8. ilyasss

    ilyasss Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    965
    Beğeniler:
    218
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    evet şaka bi tarafa zoom güzel bi maşa en azından arkadaşlarında dedikleri gibi o tür çapta gerçekdende iyi bir maşa sağlamda bide tam hatırlayamıyorum bi marka daha vardı str idi galiba onun da maşaları gerçekten çok güzel çalışıyodu,zoom işini görecektir daha iyi ve daha kaliteli bişi istiyosan yada eğer bisikletine daha sonra yeni işlemler yapmak istiyosan kadro alman sonrada maşa alarark işe başlamam da mantıklı.ama eğer sadece bu bisiklete takacak ve kullnacaksan en iyisi zoomdur.

    ayrıca amaç dalga geçmek değil espiryle karışık merak uyandırmaktı arkadaşda ama yanlış anlaşıldı kendisinden şahsım adına özür diliyorum..
     
    ugurcani bunu beğendi.
  9. #9
    ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    öneriler için çok tşekkürler şimdi bisikletimi kompple 84 ytlye aldım yeni bi kadro alırsam çoğu parça elimde kalcaktır ben eniyisi zoom denilen maşadan buluyum zaten profesional amaçlı kullanmıyorum çalıştığım için işe git gel bide 4 kata çıkar :)
     
  10. kayhan

    kayhan Misafir

    özür dilerim sadece şaka yaptım amacım kırıcı olmak değil elbette
     
  11. barışveçelik

    barışveçelik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    642
    Beğeniler:
    444
    Şehir:
    bahçelievler
    Seviye:
    logan str çok harika bi maşa xcm ye çok benziyor ama ayarı yok (oversize deil)

    fiyatı 40 ytl
     
    ugurcani ve ilyasss bunu beğendi.
  12. ilyasss

    ilyasss Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    965
    Beğeniler:
    218
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    hehh benimde sölemek istediğim maşa buydu işte logan str bundan bende görmüştüm zoomdan daha güzel çalışıyo bende bunu tavsiye ederim
     
    ugurcani bunu beğendi.
  13. #13
    ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    bunu alsam uyacağını nasıl bilecem çapı uzunluğu gidon olurmu :) yardımlarınızı bekliyorum tşkler

    olursa alacağım

    zaten bugun kaza geçirdim jantım ikiye ayrılma noktasına geldi yarın jant alırsak maşa gelecek aya kalabilir :)
     
  14. Şahin Bulut

    Şahin Bulut Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    729
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Üsküdar
    Seviye:
    lefty maşa bulursan bizlere de haber sal....:D
     
  15. #15
    ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    zoom buldum 20 ytl ama pek kafama yatmadı ağırlıktan başka bişey yapacağına inanmıyorum :)
     
  16. XES

    XES Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    150
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    Baschkenthe
    Seviye:
    Çok doğru bir yaklaşım. Sabit maşa iyidir. Hala yazlıktaki emektar Bianchi'mde kullanırım, pek de severim. Ne demiş ecnebi: Less is more.
     
  17. #17
    ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    ne demiş :)
     
  18. barışveçelik

    barışveçelik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    642
    Beğeniler:
    444
    Şehir:
    bahçelievler
    Seviye:
    logan str kesinlikle olur. Çok güzel ve hafif bi maşa
     
  19. #19
    ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    çapı uzunluğu nasıl anlıyacaz :)
     
  20. SoldieR52

    SoldieR52 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    418
    Beğeniler:
    360
    Şehir:
    ORDU
    Seviye:
    İşe gidip geliyorsanız bnce düz maşa kullanmakda fayda war... Ama illede süspansyonlu bir maşa istiyorsanız 60 Ytl ye suntour xcm alabilirsiniz....