Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

n11.com'dan ürün alacakları okumasını tavsiye ederim.

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında ProfessionaL tarafından paylaşıldı.

  1. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.118
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    İyi günler arkadaşlar.

    n11.com üzerinden yaklaşık 4 gün önce fiyatı uygun olduğu için km saati aldım satıcı "spordünyasi" adlı mağazaydı. Alırken ücretsiz kargo yazıyordu. ama teslimat bilgilerinde de "100 TL ve altındaki ürünlerde kargo ücreti 5 TL'dir ve alıcı ödemelidir" yazıyordu. Ben bu yazıyı spordünyasi mağazası sahibine sordum ve bu km saatinde kargo ücreti olacak mı dedim bana karşılık olarak aynı 100 tl altı ürünlerde kargo ücreti 5 tl'dir ama sizin alacağınız km saatinde kargo ücretsizdir dedi. Bende tamam diyerek ürünü sipariş ettim.

    Sipariş ettikten sonra ana menüde aldıklarım kısmında kargo ücretsiz ibaresi vardı ancak kargo bana geldiğinde ücretini ben ödedim ve bundan dolayı aldığım ürünü onaylamadım. n11.com müşteri hizmetlerini aradım ve bu durumu anlattım ilk başta bana "100 tl ve altında kargo ücreti olacağı yazıyor" dedi. Bende "satıcının üründe ücretsiz kargo olacağını bana mesaj yoluyla iletti ayrıca sipariş ekranında da kargo ücretsiz yazıyor" dedim. Bunun üzerine biraz araştırdıktan sonra haklı olduğumu ve kargo ücretinin ürünü onayladıktan sonra geri hesabıma aktarılacağını söyledi bende tamam diyerek ürünü onayladım.

    Şu an iki gün oldu ve ben kargo ücreti için hem spordünyasi adlı mağazaya hem de n11.com müşteri hizmetlerine mesaj atıyorum. spordünyasi 100 TL altında 5 tl kargo ücreti alıcınındır diyor attığı mesajları söylüyorum cevap vermiyor. Aynı şekilde n11.com müşteri hizmetlerine durumu bildiriyorum onlarda bana dediklerini unutmuşlar gibi mağaza sahibi ile görüşün diyorlar görüştüm diyorum bana karşılık 100 TL altında ürünlerde kargo ücreti alıcının diyorlar bende öyle yazıyor ama bütün sistemde kargo ücreti gönderene ait olduğu ve spordünyasi ile aramda geçen mesajlarda kargonun ücretsiz olacağı açıkca yazıyor sipariş kodundan kontrol edin anlarsınız diyorum bu sefer yine mağaza sahibi ile görüşün diyorlar...

    Bu arada ben 5 TL'nin derdinde değilim ben sadece yapılan haksızlığı açığa çıkarmaya çalışıyorum. Yani kısacası arkadaşlar n11.com'dan ücretsiz kargo ibaresi olan bir ürün alırken dikkat edin. n11.com müşteri hizmetleri bu konularda müşteri ile ilgilenmiyorlar. Mağaza sahibi ise ürünü sattıktan sonra sanki sırra kadem basmış gibi ortalıktan kayboldu.



     
    Yavuz Arı bunu beğendi.
  2. Yavuz Arı

    Yavuz Arı Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    dostum bu site ve spordünyası tam bir facia. mecbur kalmadıkça alışveriş yapmayın.
     
    ProfessionaL bunu beğendi.
  3. Kerem Aydoğan

    Kerem Aydoğan Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    şikayetvar.com'a da eklemeyi unutmayın, geçmiş olsun.
     
    ProfessionaL bunu beğendi.
  4. MuratHan

    MuratHan Bisikletkolik

    Yaş:
    46
    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.316
    Beğeniler:
    1.442
    Şehir:
    Alanya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    N11 doğuş grubunun, yalnız gitti gidiyor tarzı bir site oluşu ve de muhatap bulamıyor olmamız her ne kadar arkasında güçlü bir şirket olsa da bana güven vermiyor. Ürün iadeleri problemli, aldığınız ürünü N11.com a değil ürünü aldığınız firmaya gönderiyorsunuz gönderirken de ayrıca kargo ücreti ödüyorsunuz. Kargo takip numarasını N11' e gönderiyorsunuz ve iadenizin kabul olmasını bekliyorsunuz. Ürün fiyatları uygun olsa da bir daha alışveriş yapmayacağım bir site.
     
    ProfessionaL bunu beğendi.
  5. ayhanakbuga

    ayhanakbuga Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    Erzurum
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    n11.com sitesi yoluyla spordünyası'ndan zefal ayna ve bisiklet sehpası sipariş ettim. 4 gün sonra tedarik edemediklerini belirten iptal mesajı geldi. n11 müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım ve bu iki ürünün de hala yayında olduğunu da ekledim. Bana spordünyası'nın açıklama maili yazacağını ifade ettiler... iki gündür açıklama maili bekliyorum :)
     
    ProfessionaL bunu beğendi.
  6. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.118
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Bana da şu an mesaj attılar. Spordünyasi kargo ücretsiz olduğunu site düzenliyormuş sitenin sorunuymuş vsvs. şeyler söylüyor bir daha da mesaj atmadım. Bence bir ürün alırken iki defa düşünülmeli çünkü sorun çıktığında ürün elinizde kalır..
     
  7. Tahir Keskin

    Tahir Keskin Onursal Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    3.277
    Beğeniler:
    4.037
    Şehir:
    Kocaeli, Gölcük
    Adı:
    Tahir Keskin
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Kargo ücretiniz iade edilmeden onaylamasaydınız iyiydi ama iyi niyet gösteriyor işte insan. Geçmiş olsun. Sayenizde biz de nereden alışveriş yapılmaz öğrenmiş olduk.
     
    ProfessionaL bunu beğendi.
  8. huseyin y.

    huseyin y. Üye

    Kayıt:
    27 Mart 2013
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Geçmiş olsun. Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
     
    ProfessionaL bunu beğendi.
  9. Yavuz Arı

    Yavuz Arı Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    siteyi takip ettim sorular kısmında, çok şikayetler var. genellikle yanlış ürün gönderiyorlar. satışını yapıyorlar sonrada stoklarında olmadığını söyleyip iptal ediyorlar.
    Oradan bisiklet alacaktım kupon ile ancak sorunlu oldukları için vazgeçtim. 100 tl fazla veririm kafam rahat olur.
     
  10. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.118
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Evet arkadaşlar size son durumları bldirmek istiyorum.

    Ben sikayetvar.com üzerinden açtığım şikayetin hemen birinci saatinde n11 müşteri hizmetleri beni aradı ve kargo ücretini hesabıma aktarılması için benden geçen cuma (31 Mayıs 2013) günü hesap numaram alındı ve pazartesi günü hesabınıza aktarılacak denildi. Bende beklemeye koyuldum.

    Pazartesi müşteri hizmetlerine mesaj attım bana mağaza sahibine mesaj atın dedi bende tamam diyerek onlara da mesaj attım ve mağaza sahibi bana "iade formunuz doldurulup muhasebe departmanına bildirildi en geç cuma günü hesabınıza yansıtılır" dedi ben de beklemeye koyuldum ama bugün cumartesi hesabıma hala aktarılmadı bugün tekrar mesaj attım hem mağazaya hem de müşteri hizmetlerine sonucu bekliyorum.
     
  11. Yunus Emree

    Yunus Emree Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Nisan 2013
    Mesajlar:
    863
    Beğeniler:
    148
    Şehir:
    giresun
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Cumartesi para aktarılır mı ki?
     
  12. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.118
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Paranın aktarılacağından da emin değilim. Büyük ihtimal göndermeyecekler oyalıyorlar.
     
  13. Yunus Emree

    Yunus Emree Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Nisan 2013
    Mesajlar:
    863
    Beğeniler:
    148
    Şehir:
    giresun
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Araya tatil girdiği için mecbur bekleyeceksin. Ama göndermezler pazartesi arayıp hemen şimdi gönderin diyebilirsin.
     
  14. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.118
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Şu an 15 gün oldu artık attığım mesajlara bile cevap vermemeye başladılar.

    Zaten sistemlerinin nasıl çalıştığını görmek istiyorsanız sikayetvar.com'a bakın kısa bir süre önce kurulmalarına rağmen şikayetler yağmur gibi yağmış.