Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

MtB Bisiklet alıcam tavsiyeleriniz nelerdir

Konu, 'Dağ Bisikleti / MTB / Mountain Bike' kısmında Hakan köksoy tarafından paylaşıldı.

  1. Hakan köksoy

    Hakan köksoy Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Mersin / Silifke
    Salcano Assos 40 SLX

    Salcano Assos 50 SLX

    Veya bunlara eş değer fiyatlarda bir mtb bisiklet düşünüyorum. kafamda bu iki model var sizlerinde tavsiyelerinizi almak isterim Forumdan Ali İsimli arkadaşımızla özelden biraz fikrini aldım bide konu açmak istedim
     
  2. GLN

    GLN Onursal Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.555
    Beğeniler:
    763
    Şehir:
    İstanbul-Kütahya
    Seviye:
  3. Uğur Recep AKGÜL

    Uğur Recep AKGÜL Bisikletkolik

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.008
    Beğeniler:
    602
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    40 ile 50 arasında donanım olarak fark yok tek fark biri 29" jant digeri 26" jant önce siz karar verin 29 mu 26 mı istediginize uzun düz yolda 29 kolaylıktır fakat engebeli özellikle de arazi kayalık gibi yerlerde yani dagda diyelim 26 herzaman daha kıvraktır kontrolu kolaydır.

    buna karar verdikten sonra sram x7 li olan 40-50 yide düşünebilrsiniz slx deilde full set sram x7 var fren setide avid 3 fiyatta düşüyor x7 de performanslı sistemdir.
     
  4. atta

    atta Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    775
    Beğeniler:
    407
    Şehir:
    -
    Seviye:
    Ben, size sram donanımlı olan assosu öneririm. Çünkü sramın geçişleri ve sarsıntıdan etkilenmemesi vs. shimanodan çok daha iyi, shimano daha dayanıklı vs. diyenlere bakmayın,sram kesinlikle tercihiniz olmalı... 26" 29" e gelince 29" 'i öneririm, çünkü arazide ki kıvraklık vs. Downhill yapmadığınız sürece kısa bir sürede alışırsınız, yanında getirdiği artılar yeter zaten. (bunu araştırabilirsiniz)
     
  5. Hakan köksoy

    Hakan köksoy Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Mersin / Silifke
    Teşekkürler arazilere çıkacağım ama üst seviyede ekstrem birşeyler yapmıyacağım için 26 almak istemiyorum 29 ile en azından hız kazanırım düzlük alanlarda diye düşünüyorum 26" 29 u da kullanmadım o yüzden net birşey diyemicem :) hepinizin tavsiyelerini araştırcam bakıncam bilgi edinmek içn inş yardımlarınızla güzel bir makine alcam