Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

mrb arkadaşlar 1 kac önerinizi alabilirmiyim ?

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında dennis tarafından paylaşıldı.

  1. dennis

    dennis Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Eskişehir
    öncelikle böle 1 forum oldugunu bilmiordum gugildan buldum :D
    elinize saglık forumcu olarak ;)

    ben we 1 arkadaşim eskiye dönmek için bmx toplamaya karar werdik :D bu durumda sizinde önerinizi almak istedim ne gibi parcalar ei olur modifie felan :D
    para sorun deiL
     
  2. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    walla ben direk bmx al derim.şuan piyasa da salcano'nun var.bide whistle 'ın seneye yeni bmx leri geliyomuş,ocak şubatta gelir buraya,az sonra koyucam resimlerini
     
    dennis bunu beğendi.
  3. dennis

    dennis Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Eskişehir
    saolasın burnout_54 :D
     
  4. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    [​IMG]
    buda ikinci
    [​IMG]
    salcano'nun ki tribe'ye benziyo,ama aluminyum falan değil tabi
     
  5. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    ya siz nostalji falan yapçaksınız herhalde,tam anlamadım ama yine de buyrun.
     
  6. dennis

    dennis Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Eskişehir
    ewet ya tam üstüne bastin nostalji :D

    resmler için saol :)
     
  7. OzgurIskin

    OzgurIskin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2006
    Mesajlar:
    298
    Beğeniler:
    230
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    BMX derken; street, flatland, dirtjump? Ben anlamam bmxden hoş da arkadaşım uzun senelerdir ugraşıyo, "bu ülkede bmx olmaz" diyodu en son. Street biniyo o. Parça desen bulamıyomuşsun, park yokmuş, rampa yokmuş, olan rampaların civarında adam bıçaklıyolarmış falan filan..
    Şuan istanbul'da, buraya gelince sölerim bi kaç yorum yazar belki. Bu arada para sıkıntısı yoksa Gt ya da KHE al. Hoş Trek'in Vertleri de güzel, bi ara gaza gelmiştim alacaktım ben de sonra söndüm :D Beni aşan bişey öle hareketler, daha küçükken başlamak lazımdı. Vertler üretilmiyomuş artık ama, onun yerine başka bişey gelecekmiş Mirraco mu ne (Yeşil Bisikletten Gürsey bey öyle sölediydi..)
     
  8. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    abi adam hareket falan yapmıycakmış,eskiye döncem diyo
     
  9. OzgurIskin

    OzgurIskin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2006
    Mesajlar:
    298
    Beğeniler:
    230
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    yani eskiye dönecem derken toplayıp duvara mı asacak? :)