Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Mosso Legarda 1427 & Merida Speeder T2

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Berk İŞTAHLI tarafından paylaşıldı.

  1. Berk İŞTAHLI

    Berk İŞTAHLI Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Adana
    Merhaba Adana yollarında gennellikle %90 asfaltta ve eğimli yollarda haftaiçi işe gidiş ve gelişte ortalama 20 km ve haftada bir iki kere tur amacıyla bisiklet satın almayı düşünüyorum. Ortalama bütçem 1500 tl civarı. Nedenini tam olarak bilememekle birlikte disk fren ve gidondan kilitlemeli 28 jant tercih sebebim. Dediğim gibi v fren ve disk fren ayrımını tam olarak yapamıyorum fakat daha önce ghost 1150 kullandığım için disk fren bana çok kullanışlı geliyor. İzmir de bir satıcı bana Mosso Legarda 1427 modelinin fiyat performans açısından bana uygun olduğunu önerdi. Boyum 177 kilom ise 96. Bu iki model nasıldır acaba ya da önerebileceğiniz başka bir model var mıdır? Teşekkür ederim.
     
  2. x-rayted

    x-rayted Bisikletkolik

    Kayıt:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.366
    Beğeniler:
    1.481
    Şehir:
    istanbul, Maltepe
    Adı:
    Cenk K.
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Mossoyu bilmiyorum speeder T2 de söylediğiniz gidondan kilit yok, hatta maşada amörtisör yok.
    T2 nin V ve disk frenli modelleri var .Yanlış hatırlamıyorsan disk olan 100 dolar kadar pahalı
    Meridada 28 jantlar içinde crossway 500 istediğiniz 2 özelliği sağlıyor(gidoondan kilit+hidrolik disk).
    O da o fiyata imkansız.
     
  3. Berk İŞTAHLI

    Berk İŞTAHLI Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Adana
    benim daha çok sormak istediğim bu özellikler şart mıdır daha doğrusu olmazsa olmaz mıdır? ayrıca mosso 1427 modeli donanım olarak nasıldır?
     
  4. x-rayted

    x-rayted Bisikletkolik

    Kayıt:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.366
    Beğeniler:
    1.481
    Şehir:
    istanbul, Maltepe
    Adı:
    Cenk K.
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Valla sizin kullanımınız tam olarak görmeden inanın bu kararı vermek çok zor. Ben dahil pek çok kişi ilk bisiklet olarak fitness (hafif, hız odaklı, amörtisörsüz, genelde V frenli) ile cross (daha ağır, daha sağlamlık ve konfor odaklı , amörtisörlü ve HD frenli) arasında kalıyor. Pek çoğumuz bunlar iyi olmasa koymazlardı mantığıyla , disk fren ve amörtisör çekici görünüyor diye alıyoruz. Ben mesela Crossway 100 aldım ama keşke V frenli speeder T2 alsaymışım.

    Pek çok ustamız amörtisöre, disk frene ve 27-30 vitese ihtiyacınız yok diyor ama dinlemiyoruz.

    Kullanımınız hep asfaltsa, bozuk yol ve arazi fazla değilse kullanımınız 1-2 saati geçmeyecekse T2 mantıklı gibi. Ama daha uzun süreler kullanacaksanız sizi yormaması açısından amörtisörlü bişey alınabilir. Adanada decathlon varsa bir tane fitmness bisikleti (fit 5) ve bir amörtisörlü bisikleti uzun dakikalar boyunca deneyebilirsiniz.
     
  5. Berk İŞTAHLI

    Berk İŞTAHLI Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Adana
    tşk ederim
     
  6. Fırat Y.

    Fırat Y. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    926
    Beğeniler:
    1.502
    Şehir:
    samsun
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    ben de t1 ile t2 arasında 100 $ farka değebilecek bir ekipman farkı varmı onu sormak istiyordum
     
  7. serkkan

    serkkan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    580
    Beğeniler:
    248
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    T serisi iyi bir seri bence t3 de alınası , sürüş şekli itibari ile t2 size uygun bence.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  8. Hasan C

    Hasan C Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    105
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Bence T2 daha güzel