Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

moralim sıfır, allah aşkına bi yardım edin

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında oğuz buçukcu tarafından paylaşıldı.

  1. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    salcano city fun 50 sipariş etmiştim, bugün geldi, aracım yok, yakınımda salcano bayisi yok, kartonu aldım 2-3 sokak ötedeki bisikletciye götürdüm kurulum için, ilk kaldırıp taşıdım daha sonra yorulunca arka tarafını yere sürte sürte getirdim bisikletciye, maşanın ucu yere doğru bakıyomuş, sürte sürte yırtılmış karton, maşayı çıkardı iki ucu içeri doğru daralmış, demirlerin ucu yamuk yani, yüzde doksan benim yüzümden, herhangi bi yere çarpmadım, sert bi darbe almadı, sadece sürterek getirdim, düşünemeyen beynime tüküreyim sadece lastikler kartonun alt tarafında mantığıyla getirdim işte, 740 tlye evemağaza sitesinden aldım, zaten zor imkanlarla aldım, adama sordum ne yapayım diye yeni maşadan başka çare yok diyo, anahtarlarla geriye doğru açmaya çalıştı demirleri,beraber de denedik geriye doğru çektik, biraz açıldı gibi oldu, en son yine kendi başına denerken anahtarı fırlattı bi anda elinden demir kapandı iyice, sonra yok olmaza getirdi, kendide bok etti galiba biraz emin değilim, yani lastik maşanın arasına girmedi son durum olarak, ama adam ilk başta çok kötümser konuşmadı, bunu böyle takarım ilerde maşa değiştiririz dedi, tek olumsuz yanı direksiyonun yamuk olacak biraz dedi, sordum özellikle, başka bi şey demedi, içimden olacak derken dediğim gibi en son kendi bok etti durumu çaktırmamaya çalıştı hissettim biraz, makinede de açarım bunu ama olmaz dedi, arkadaşlar sonuç olarak lastik maşanın arasına girmiyo daraldığı için (darbe, cart curt ne yüzünden olduysa artık) ben adama abi nası yapıyosan yap bunu genişlet sok lastiğin arasına mı diyeyim ne diyeyim, hepten daralttı arayı

    iade düşünüyorum, diyecek bi şeyim yok, maşa yamuk, ucunun rengi soyulmuş, kabul etmeyecekler, parçasına baktım bulamıyorum http://www.evemagaza.com/detay_urun...63&katetur=1#.UtJ8wNJdUZM&ref=akakce&v=1.54.2

    Zoom CH120DB maşa diye arattım yok, aceleyle baktım bi daha bakacağım ama buraya yazdım hemen, tadım tuzum kaçtı resmen bana bi fikir verin, rica ediyorum
     
  2. ikan yüzgeçgölü

    ikan yüzgeçgölü Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    424
    Beğeniler:
    123
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Lapierre
    Seviye:
    geçmiş olsun sıkıntılı bir durum
    inşallah sonuca ulaşırsınız
     
  3. ToffieBoi

    ToffieBoi Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.484
    Beğeniler:
    7.050
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:
    Fotografi var mi su anki halinin?
     
  4. Eser Sevinç

    Eser Sevinç Onursal Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    5 Nisan 2011
    Mesajlar:
    1.783
    Beğeniler:
    2.584
    Şehir:
    Eskişehir
    Adı:
    Eser Sevinç
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    fotoğrafını çekip gönderirmisin, bir bakalım
     
  5. Tahsin Y.

    Tahsin Y. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Haziran 2014
    Mesajlar:
    757
    Beğeniler:
    149
    Şehir:
    İstanbul/Acarkent
    Seviye:
    Masanin surtunerek daralmasi cok sacma geldi bana en fazla torpulenir. Surtunme.onu ice basacakkadar guclu bir kuvvet degildir.

    Siz kutuyu eziksiz ve hatasiz mi aldiniz?

    Sorun baska bir seyden kaynakli olmali benim gorusum
     
  6. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ya abicim elim ayağım kitlendi, eyvallah da napacağım ben, 3 saat önce geldi bisiklet elimde kaldı, maşasını alıp bütün bisikletcileri dolaşayım mı, maşa ayaklarının genişlemesi lazım, ele avuca gelecek bi şey yazın bana, beynim durdu

    bisikletci de şu an bisiklet, fotoğrafını çekeyim gidip o zaman, ben de dedim darbe almadı diye nası içeri doğru büküldü ben anlamadım, ucu dediğiniz gibi törpülenmiş tamam da dahasını çözemedim, adam da bok etti
     
  7. BFOkuru

    BFOkuru Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2.902
    Beğeniler:
    4.023
    Seviye:
    İyi bir demir ustasına götür, 10TL ye eski haline getirir. aynı renk boya alırsın ince fırca ile ince ince boyarsın dolgu boyası atarsın kalkan yerleri.
     
  8. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    kargonuz hasarlı ürün yolladı demek istiyorum da adam da tahriş etti demirleri biraz, nası inandıracağım bilmiyorum, fotoğrafları ekleyeceğim çok geçmeden

    adam göz kararı açar mı onu? bu sefer fazla kaçmasın? bide geriye doğruda gitmiş biraz demirler
     
  9. BFOkuru

    BFOkuru Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2.902
    Beğeniler:
    4.023
    Seviye:
    Yerlerde sürüdüğün kutudan dolayı hak iddia etmen biraz zor olur.

    Yahu yanında tekeri de götüreceksin, kumpasla ölçüp ona göre açacak, merak etme adamın ekmek kapısı metal işçiliği, helleder.
     
  10. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    abi o da doğru, iade işi imkansız gibi, ben şimdi bisikletçiden tekerlekle maşayı alıp geleyim, fotoğrafını da ekleyeceğim
     
  11. GLN

    GLN Onursal Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.555
    Beğeniler:
    763
    Şehir:
    İstanbul-Kütahya
    Seviye:
    Bisikleti yetkili servis dışında kurdurursanız garantiden faydalanamassınız. Şuan durum çok olumsuz gözüküyor sizin açınızdan. O üstündeki maşa çok pahalı bir maşa değil belki ama sizden parası çıkıcak gibi duruyor. O maşa 60-70 lira olması lazım. Aldığınız mağaza ürünü bence iade almaz. Çünkü siz kargoyu aldığınızda imza attığınız kağıt. Ürünü hatasız-eksiksiz aldım demek yerine geçiyor.
     
  12. biozalp

    biozalp Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    24 Mart 2014
    Mesajlar:
    519
    Beğeniler:
    153
    Şehir:
    Karsiyaka, Izmir
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    eger evde bir acip baksaydiniz parcalara daha iyi olurdu bence, suclu sizi gorurler iade almazlar urunu, keske elletmeseydiniz bisikletciye, yeni masa alin bence biraz sabredip
     
  13. Yiğit Dikici

    Yiğit Dikici Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Mart 2012
    Mesajlar:
    488
    Beğeniler:
    287
    Şehir:
    Erzurum
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Sürtünmeden dolayı böyle birşey olamaz bence. Aldığınızda öyleydi büyük ihtimalle ama şu an bir hak iddia etme durumunuz yok gibi. Ben de düzeltilebileceğini düşünüyorum. Olmazsa da en kötü bir maşa almanız gerekebilir. Geçmiş olsun.
     
  14. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    fotoğrafları akşam ekleyeceğim inşallah beklersiniz beni biraz, bi de arka teker bi yere sürtüyo hafiften, dönüş hızını çok az etkiliyo gibi, neden olabilir
     
  15. sspl

    sspl 8240 Km'de Kısa Bir ara

    Kayıt:
    9 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.356
    Beğeniler:
    962
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Emre
    Seviye:
    biz hep buradayız ;) =D
     
  16. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    eyvallah eksik olmayın :) ben size nasıl bir maşa seçmem gerektiğini de sorayım bari, bilgim yok, orjinal maşasını bulamam büyük ihtimal, hangi özelliklere bakmam lazım, neye göre almam lazım maşayı? yine belli bir numara-ölçüye göre heralde, mesela düz maşa olabilir mi, kısaca maşa alımı hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim

    bisikleti tekrar koyayım http://www.evemagaza.com/detay_urun...63&katetur=1#.UtJ8wNJdUZM&ref=akakce&v=1.54.2
     
  17. orcun oguzhan

    orcun oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    258
    Beğeniler:
    132
    Şehir:
    Pendik/İstanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:

    dostum baksana bi ya ön hidrolik diskin gireceği balata arasında açıklık var mı? eğer balatanın pedleri birbirine yapışıksa teker girmez buda balataların arasında disk yokken fren sıkıldığında olur yardım ederim öyleyse sana
     
  18. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    abi yardımcı olmak istiyorum da valla anlamadım dediğini
     
  19. Tayfun Sezer

    Tayfun Sezer Kıdemli Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    11 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    279
    Beğeniler:
    384
    Şehir:
    Diyarbakır
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Öncelikle geçmiş olsun Moralinizi bozmayın En büyük derdiniz bu kadar olsun.Anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla maşadaki hasarın yere sürtünerek olmayacağı kanaatindeyim.Tamam maşanın uç kısımlarında aşınma olabilir fakat anlattığınız derecede bir eğriliğe sebebiyet vereceğini sanmıyorum.Fakat yükleyeceğiniz resimleri de merakla bekliyorum.
     
  20. oğuz buçukcu

    oğuz buçukcu Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar bisikleti iade ederken geldiği kartonla yollamak şart mı, maşanın iki ucu biraz aşındı, kesin almazlar diyosunuz di mi, yalan dolanla halletmeye çalışsam yutmazlar, yuttursam kullanılmış diyecekler küçük hasarı fark edip, bi arkadaş demir ustası demişti, milimetrik olarak maşanın ucunu sağa sola ve ileri geri açabilir mi? direksiyon yine bir miktar yamuk kalır mı?