Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Merida Crossway 100 vs. Sedona 341

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Onur.Zobi tarafından paylaşıldı.

  1. Onur.Zobi

    Onur.Zobi Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
  2. GLN

    GLN Onursal Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.555
    Beğeniler:
    763
    Şehir:
    İstanbul-Kütahya
    Seviye:
    Ben almış olsam Sedona 341`i tercih ederdim.
     
  3. Onur.Zobi

    Onur.Zobi Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Tercihinizin sebebi nedir?
     
  4. burak özgün

    burak özgün Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    %100 merida diyorum tabiki..sadece kadro kalitesi ve görüntüsü yeter..
     
  5. GLN

    GLN Onursal Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.555
    Beğeniler:
    763
    Şehir:
    İstanbul-Kütahya
    Seviye:
    Görüntüsü ,27 vites olması.
     
  6. Musti S.

    Musti S. Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    164
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    İSTANBUL/BAHÇELİEVLER
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bende 341 düşünüyorum ama meridada çok güzel yine kafam karıştı :) fiyat aldınızmı acaba?
     
  7. Onur.Zobi

    Onur.Zobi Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
  8. Musti S.

    Musti S. Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    164
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    İSTANBUL/BAHÇELİEVLER
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    sabit düzgün bir yolda sürmeyeceksiniz bence gerekli ist.da yollar perişan, sonuçta kilitlenebildiği için sabit maşaya gerek yok bence
     
  9. Onur.Zobi

    Onur.Zobi Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Kilitlenlenip düz yolda rahat kullanılabilse bile süspansiyonun fazlaca ağırlık yaptığını biliyoruz. Ayrıca toplam katedilen yolun %20 si bile engebeli olsa (ki burada engebenin çeşidi ve şiddeti önemli) süspansiyon taşımaya değmez diye düşünüyorum.
    Onun dışında lastik ebatları ve genişlikleri kafama takıldı. 28inç olması ve 40'lık olması Crossway için avantaj bence. Speeder 26inç ve 32'likmiş.
     
  10. Fat1h

    Fat1h Agresif

    Kayıt:
    4 Nisan 2013
    Mesajlar:
    357
    Beğeniler:
    377
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Fatih ÇAKMAKCI
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Bence fazla fark yok. Hangisinin teknik servisine daha rahat ulaşabiliyorsanız onu alın derim.
     
  11. Mesut C.

    Mesut C. Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    521
    Beğeniler:
    176
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Şehir içinde kullanıyorsanız kesinlikle düz maşa almalsınız. Speeder T2 çok iyi tercih olacaktır.
     
    -Paşa- bunu beğendi.
  12. Onur.Zobi

    Onur.Zobi Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Peki sizce ince lastik şehir içinde dezavantaj yaratmaz mı? Kayma veya patlama gibi sorunlar oluşturur mu?
     
  13. Edip Dinçer

    Edip Dinçer HTFU!

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    12 Haziran 2011
    Mesajlar:
    5.926
    Beğeniler:
    5.332
    Şehir:
    Sarıyer, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    İnce dediğiniz lastikler genelde asfalt için yapılmış lastiklerdir. Bu yüzden asfalta daha uygun olurlar. =)
    Özellikle yağmurda dişli lastiklere göre daha iyi performans gösterirler çünkü su tahliye kanalları, yine, asfaltta kullanımına yönelik yapılmıştır.

    Patlama konusunda ise, bu tip lastikler daha yüksek basınç barındırdıkları için lastiğe bir cisim batması, kalın lastiklere göre, daha zor olur.
     
    -Paşa- ve Mesut C. bunu beğendi.
  14. Onur.Zobi

    Onur.Zobi Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Peki o zaman bir de şöyle sorayım:
    Arnavut kaldırımda gitmek veya kaldırımdan inmek lastikte hasar yaratır mı? Konforsuz ve sarsıntılı olacağı kesin ama bisiklete zarar vermiyorsa benim için sorun yok. Sonuçta İstanbul'da her çeşit yol var.
    Bir de 26 veya 28 inç lastik çok fark yaratıyor mu?
     
  15. Edip Dinçer

    Edip Dinçer HTFU!

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    12 Haziran 2011
    Mesajlar:
    5.926
    Beğeniler:
    5.332
    Şehir:
    Sarıyer, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Yani 30 km/s ile giderken kaldırımdan bunny hop yaparak atlamayacaksanız bir sorun olmaz..

    Daha önce 2.10 lastikle dağ bisikleti kullanıyordum, 1 sene içinde 10larca kez lastiği patladı..
    Son 1 senedir kullandığım en kalın lastik 28'lik (bir bisikletimde 28'lik diğerinde 23'lük lastik var) lastik, bu süre içinde 28lik hiç patlamadı. 23'ün içine bir kere tel girip patladı, diğerinde yoldaki çukuru son anda farkettiğim ve o sırada 30-35 km/s ile gittiğimden arka lastikte yılan ısırığı oluştu..
     
    Onur.Zobi ve Mesut C. bunu beğendi.
  16. Özgür Erbulan

    Özgür Erbulan Yeni Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Herkese merhaba,
    Ben de sedona 341 ve merida s presso 100 arasında kaldım.bir de trek 7.2 Fx zorlayabilirim biraz belki.var mı arkadaşlar yardımcı olabilecek ya da konuyu açan arkadaş sen verdin mi kararını?
     
  17. Onur.Zobi

    Onur.Zobi Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Ben %80 kararımı verdim. Merida Speeder T2D almayı düşünüyorum. Gerçeğini görmek için bayiye gideceğim. Görünüş de baya önemli açıkçası. Bisikletlerin çoğu fotoğraflardaki gibi değil. Boyanın görünüşe etkisi büyük.