Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

merhaba amoeba hussar kadro alıcam

Konu, 'Eski İlan Arşivi' kısmında Faith tarafından paylaşıldı.

  1. Faith

    Faith Üye

    Kayıt:
    1 Ocak 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    BURSA -İHSANİYE
    Seviye:
    hussar kadro setli almak istiyorum fiyat konusunda ve alım seçenekleri hakkında bilgi istiyorum ...
     
  2. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    http://www.erdoganlarbisiklet.com/store/product_info.php?cPath=151&products_id=993

    bisikletin linki burada.

    fiyatı ve ödeme seçenkleri bu linkte mevcut.6 ay taksitte vade farkı alınmıyor.türkiyenin her yerine mng kargo ile gönderiliyor. kadro fiyatı 200 ytl üzeri olduğu için kargo ücreti ödemiyorsunuz.


    bnmde bir sorum olacak hussar hakkında.hussarların kadro boyları sizin sitenizde 14,16,18 yazıyor .aslı bisiklette ise 16,18,20 yazıyor.elinizde 14'' hussar bisiklet varmı sadece kadro değil toplu olarak. birde kadro boyu seçimini satın alırken nasıl seçeceğim.cevap için şimdiden teşekkürler...
     
  3. Faith

    Faith Üye

    Kayıt:
    1 Ocak 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    BURSA -İHSANİYE
    Seviye:
    fiyatı ve ödeme seçenkleri bu linkte mevcut.6 ay taksitte vade farkı alınmıyor.türkiyenin her yerine mng kargo ile gönderiliyor. kadro fiyatı 200 ytl üzeri olduğu için kargo ücreti ödemiyorsunuz.


    bnmde bir sorum olacak hussar hakkında.hussarların kadro boyları sizin sitenizde 14,16,18 yazıyor .aslı bisiklette ise 16,18,20 yazıyor.elinizde 14'' hussar bisiklet varmı sadece kadro değil toplu olarak. birde kadro boyu seçimini satın alırken nasıl seçeceğim.cevap için şimdiden teşekkürler...[/QUOTE]

    teşekkürler kardeş o linki inceledim benin ihtiyacım olan kadro boyu 19 - 20inç civarı bişey burda olan sanırım 20'' lik peşin alımlar için fiyattaki iskonto miktarının merak ediyorum cevap alabilirsem yetkiliden çok güzel olucak olmazsa da telefonla ulaşıp görüşücem..
     
  4. Faith

    Faith Üye

    Kayıt:
    1 Ocak 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    BURSA -İHSANİYE
    Seviye:
    fatıh kardes zanetmakı lutfu abım cevap yazmıyacak dıye sag olsun gurkan kardesım bızım yerımıze cevep yazmıs kendısıne tessekur ederım herzaman soylerım bılgı paylasıldıkca deger kazanır.gelelım senın ıstegıne nakıte % 10 ıskonto yapıyoruz yanlız 2008 aldıgımız bır kararla bısıklat ve kadro satıslarında naklıyeyı artık bız karsılamıyacagız bılgınız olsun YANLIZ YEDEK PARÇADA 200 ytl uzerı naklıye bıze aıt .14-16-18-20 hem kadro olarak hemde bısılet olarak mevcuttu 14 bısıklet ve kadro mevcut 16 -18 bısıklet mevcut 20 ınc turkıyede kımsede yok yenı urunlerın toplantısı cuma ve ctesı yapıldı oradaydık onun ıcın cevap gecıktı urunler 2008olarak degısıklık yok ama subat sonu elımızde olur .14 16 kadro ve bısıklet olarak mevcut sıkıntı 18-20 lerde.[/QUOTE]

    Abi ilgin için teşekkür ederim. Ama bana en az 18 inch lazım size en yakın ne zaman gelicek subat sonu benim için çok uzun. Ayrıca kargo hakkındaki kararınızı hiç beğenmedim :) bana uymadı yani kadro da yedek parça sayılır hemde 200 ytl üstü bi meblağ kurallara uyuyo aslında :)