Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Maxxis ranchero "ufak çaplı inceleme"

Konu, 'Tekerlekler' kısmında chnkrmz tarafından paylaşıldı.

  1. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    aldığım lastik bu " Maxxis Ranchero Tyre | Chain Reaction Cycles "
    ust olmadığı için max 65 psi alabiliyor. ust olanı 60 max alıyor. bende direk 65 psi havayı bastım içine.
    şunuda söylemeyi unutmadan maxxis ulstra light iç lastikleride aynı siteden aldım. dechatlondan aldığım
    iç lastiklerden daha hafif. hatta dechatlonun iç lastiği 2 kat daha ağır neredeyse.

    lastiğin yol tutuşu acaip hoşuma gitti. zaten havayı fulleyince zemine değen kısım sadece orta kısım oluyor. ve hızlanma da çok iyi oluyor. yuvarlanma direnci falan filan gibi fiziki terimlerden anlamam gidiyo işte lastik. :mzkdnlmk:

    ama aynı zamanda yere yapışıyoda. değişik bişe yani anlamadım. hem yere yapışıp hemde giden bir lastik ilk bunu gördüm. zemine değen dişler yumuşak biraz. sadece arka firen ile lastiği kitlemeden kısa sürede durabiliyorum. frenleme esnasında sanki yeri tırmalıyor.

    henüz toprak deneyimi yapmadım. asfalt için yazacaklarım bunlar.

    bide kenarındaki maxxis yazıları çok şekil duruyor bisikletimde :cool:
    bide bisiklet genel olarak bana hafiflemiş gibi geldi. belkide pskolojiktir.
    önceki lastiklerim continantel raceking 2.2
     
  2. Ghost

    Ghost Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ocak 2015
    Mesajlar:
    838
    Beğeniler:
    1.114
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Ghost
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    @chnkrmz öncelikle hayırlı olsun 65 psi ile 50 psi Arasında ne gibi farklar oluyor
    ve cont. Mi iyi bumu ?
     
  3. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @Ghost 50 olursa belki lastiğin kenarındaki yerlerde asfalta temas edebilir. okadar detay fazla etki etmeyedebilir.
    cont dişleri erimeden önce de hızlanma konusunda iyiydi ama zemine tutuş olarak max daha iyi bence.
    ama conti leri kullanırken 50 ile 65 psi arasında hızlanma konusunda fark ediyordu biraz. 65 bastığımda daha seri hızlanıyordum.
    kısa mesafede toz duman ediyordum herkesi.
    aynı şekilde bu hızlanma konusunda daha iyi geldi bana maxxisler.
     
    Yunus M. bunu beğendi.
  4. Zekeriya Çab

    Zekeriya Çab Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    996
    Beğeniler:
    1.425
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Ultra light iç lastikte sibob dibine dikkat edin lastik ince olduğundan sibop dibinden salıyor dikkatli kullanmak hava basarken sibobu fazla acite etmemek gerekiyor.
     
    chnkrmz bunu beğendi.
  5. Ghost

    Ghost Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ocak 2015
    Mesajlar:
    838
    Beğeniler:
    1.114
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Ghost
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
  6. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @Ghost hayırlısı inşallah :D
     
    Ghost bunu beğendi.
  7. ratm

    ratm Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    633
    Beğeniler:
    933
    Şehir:
    izmir
    Adı:
    Hakan Engin
    Seviye:
    Deseni oldukça güzel görünüyor, XC için çok ideal bir lastik görünümde, hayırlı olsun ;)
     
  8. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @ratm eyvallah saol
    bu arada lastiğin ağırlığı 540 g mış
     
  9. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    bu gece, gece turu attım. yokuş aşşaa belli bi hızı geçmiyor. racekingler hızlanmaya devam ediyordu. ama ne hikmetse pedallayınca aşırı hızlanıyor.
    pedallamaya devam edince yormadan gidiyor. pedalı bırakınca çabuk yavaşlıyor.
    en hoşuma giden yanı yol tutuşu. uzun metrajlı inişte virajlara ani ve sert girişlerde aşırı güven sağlıyor ve yere pençe gibi tutunuyor.
     
  10. Selami53

    Selami53 O PARAYA BİSİKLET ALIRIM !

    Kayıt:
    25 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.138
    Beğeniler:
    1.208
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Ranchero bir zamanlar 2000 km kadar kullandığım bir lastikti,kendisi yumuşak toprak için değil sert kayalık zemin için daha uygun.
    Asfalt performansı benimde hoşuma gidiyordu dediğiniz gibi sadece orta dişler temas ediyor asfalta.Bu sayede 20 km lik yolu 28-30 km ortalama ile çıkartabiliyordum.
    Patlama konusunda da temas eden dişler bir hayli etli olduğu için patlaması biraz daha zorlaşıyor.(Cisim batması suretiyle olan patlamalar için)
     
    chnkrmz bunu beğendi.
  11. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    otobüs vs arkası yakaladığımda hiç zorlanmadan 45 küsür yakalıyorum.
    ama ford transitler beni görüyo gazlayıp uzaklaşıyolar hemen :D ne olur sanki yavaş yavaş hızlansan.
     
  12. sezgindurmus

    sezgindurmus Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    405
    Beğeniler:
    501
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Sezgin
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Vaktiyle ben de düşündüm ama ne yurt içi ne yurt dışı bulamadım sonunda cx comp almıştım ama gerçekten çok güzel duruyor
     
  13. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    lastiğe ekleyecek yorum bulamadım. yol tutuşu mükemmel viraj kontrolu çok iyi. hiç olmadığı kadar virajlara yatabiliyorum. sadece yumuşak olduğu için lastik kaydırdığımda çabuk eriyor.
     
  14. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    bu gün istanbula hafiften bi yağmur yağdı yerler ıslak tabi
    %8 eğimli yokuşta inerken sadece arka frenle bile çok güzel yavaşlıyor ve durmak istersem de duruyor.
    düz yolda ağırlığımı öne vererek pati çektiremiyorum. sanki yerler kuru gibi anında hızlanıyor bisiklet
    bu lastikte yerler ıslak kuru farketmiyo. ayrım yapmıyor ıslakmış kuruymuş. lastiğimi tekrar çok beğendim
     
  15. Deniz

    Deniz Üyeliği iptal edildi.

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.354
    Beğeniler:
    3.721
    Şehir:
    Fahrettin Altay, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Arazi lastiğini arazide denemeden inceleme diye konu açmak pek olmamış sanki :)
    Gerçi millet dağ bisikleti alıp arazi lastikleriyle şehirde kullandığı için faydalı tabi bu inceleme. Arazide kullananlar da fiyatına göre çok başarılı olduğunu belirtiyorlar.
     
  16. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @Deniz Tezcan redbull geçkalma yarışında da çok iyiydi :D
    gele o kafam kadar taşların üstünden geçerken. o yokuşu inerken 100 kere ha düştüm ha düşecem demiştim
     
    Deniz bunu beğendi.