Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Maxxis Larsen TT & Continental Race King Tavsiye ?

Konu, 'Tekerlekler' kısmında fecredall tarafından paylaşıldı.

  1. fecredall

    fecredall Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    570
    Beğeniler:
    498
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Arkadaşlar aklımda iki tane dış lastik var. Maxxis Larsen TT XC 26 x 2.0 ve Continental Race King 26 x 2.0

    Bu lastikler hakkında avantaj ve dezavantajlarını kullanan veya bilen arkadaşlardan rica ediyorum. Yoğun olarak asfaltta ama toprak yolda da kullanacağım ve agresif kullanacağım. Mikrofon sizde arkadaşlar..:)
     
    sadana bunu beğendi.
  2. Nevzat KÖSEOĞLU

    Nevzat KÖSEOĞLU Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.505
    Beğeniler:
    634
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    Ben larsen tt kullanıyorum arazide çekişi süper çok beğeniyorum bunlar aşındı kendime yenisini alıcağım.Asvaltta biraz yol tutuyor
     
    fecredall bunu beğendi.
  3. fecredall

    fecredall Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    570
    Beğeniler:
    498
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Peki ne zamandan beri kullanıyorsun ?
     
  4. kocak04

    kocak04 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    400
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    Manisa
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Bende larsen tt nin 1.90 lk modelini kullanıyorum.Henüz daha 100 km kadar kullanmış olmama rağmen memnunum.Ağırlığı 357 gr. olmasına rağmen baya dişli iyi bir lastik topraktada çekişi iyi ama henüz çamura girmedim.Asfalttada akıcı.Tavsiye ederim..
     
    fecredall bunu beğendi.
  5. bisikletcanavari

    bisikletcanavari Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.779
    Beğeniler:
    1.377
    Seviye:
    Larsen tt'lerin arka lastiğini ters takarsanız inişlerde gereğinden fazla iyi tutuş sağlıyor :) Özellikle frenlemelerde.
     
    fecredall bunu beğendi.
  6. Nevzat KÖSEOĞLU

    Nevzat KÖSEOĞLU Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.505
    Beğeniler:
    634
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    evet o şekilde daha verimli arazide ben yaklaşık 4 aydan beri kullanıyorum
     
    fecredall bunu beğendi.
  7. Genar Batur

    Genar Batur Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    677
    Beğeniler:
    270
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    bende 2.0 exception modelini kullanıyordum yaklaşık 480 gram civarıydı. ağırlığı konusunda emin misiniz? sitesinde 450 gram diyor. bu kadar fark çıkması beni oldukça şaşırttı
    continental race king lastiği kullanmadım ama larsen tt yi kuru arazide ve asfaltta kullandım. kuru zeminde(arazide) oldukça iyi bir performans aldım. asfalttada beni yeterince tatmin etti akıcı bir lastık. ayrıca yaklaşık 1 ay kadar kullandım birçok kez araziye girdim toplam 1200 km kadar yol yaptım ciddi bir aşınma gözlemleyemedim. fiyatının karşılığını veren bir lastik. ben kesinlikle tavsiye ederim. eğer almayı planladığın lastik çok ağır olmasın, akıcı olsun, çok çabuk aşınmasın ve iyi yol tutsun istiyorsan larsen tt senin için iyi bir tercih olur.
     
    fecredall bunu beğendi.
  8. kocak04

    kocak04 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    400
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    Manisa
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:

    Evet kendim bizzat tarttım ve tam olarak 357 gr çıktı.
     
    Genar Batur ve fecredall bunu beğendi.
  9. fecredall

    fecredall Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    570
    Beğeniler:
    498
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Larsen TT hakkında biraz fikrim oldu. Race king kullanan yok mu ?
     
  10. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.203
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    Arazide eğer yarış temposunda sürüş yapacaksan yani çok hızlı şekilde virajlara girip aynı zamanda hızlı tur zamanları istiyorsan race king çok daha iyi diyebilirim.. larsen TT'ler akıcı ve çekişi iyi lastikler ancak yanal olarak tutuşları çok zayıf.. Zaten maxxis her lastiğin ambalajındaki etiketin arkasında o lastikle ilgili bilgileri veriyor ve performanslarını bir şema üzerinde derecelendiriyor.. Larsen'in rolling efficiency (dönüş verimliliği) en yüksek seviyede, fakat cornering control yani yanal tutuşu 4 üzerinden 2. seviyede.. Bunun yanında maxxis'in Crossmarklarıda larsen kadar akıcı ve ondan daha iyi yanal tutuşa sahip lastiğidir, seçeneklerin arasına eklemeni tavsiye ederim..
    Larsen TT
    [​IMG]
    Crossmark
    [​IMG]


    Continental Race King ise hem akıcılık olark hemde viraj kabiliyeti olarak çok üstün bir lastik. Continental'in aynı lastik için farklı modelleri var; mesela "supersonic" modeli "protection" modeline göre daha hafifler ancak ömürleri çok kısa 2-3 yarışta büyük oranda bitiyorlar hatta sert zeminlerde diş kopmaları bile yaşanabiliyor, Bunun yanında protection modeli ise supersonic'e göre daha dayanıklı ancak çok daha uzun ömürlü bir seçenek..
    "Supersonic 2.0 480gr
    "Protection 2.0 580gr
    [​IMG]

    Ayrıca şu an kullanmakta olduğum Maxxis Ignitor lastikleride tavsiye ederim çoğu arazi şartları için.. Ankara'nın killi kaygan toprağından, Kapadokya'nın ince kumlu toprağına, Alanyanın kırıcı taşlık kayalık zeminine kadar hepsinde inanılmaz tutuş sergilediler ve çok dayanıklı lastikler.. Fakat Asfalt için sürtünmesi biraz fazla diğerlerine göre.. MAxxis'in kendi derecelendirmesine göre rolling efficiency 3/4, cornering control ise 4/4 ;)

    [​IMG]
     
  11. fecredall

    fecredall Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    570
    Beğeniler:
    498
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Değerli bilgilerin için çok teşekkür ederim. :)
     
    d.berkay bunu beğendi.