umutkahraman
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 24 Ekim 2009
- Mesaj
- 2.331
- Tepki
- 1.304
- Şehir
- İNEGÖL-BURSA
- Bisiklet
- Geotech
maxxis detonator: 40 tl
tranz x sele borusu: 15 tl
baradine pabuç: 5 tl
suluk kafesleri:ikisi 5 tl
tüm alımlarda kargo alıcıya aittir.
lastiklerden sadece birinde maxxis logosunun yanında bir aşınma vardır.üzerindeki parlak kısım aşınmıştır.tek sorunu budur.lastiklerin ağırlığı 950 gr dır.aşınmanın resmi mevcut.sele borusunda kılcal bir çizik vardır.onunda fotosu mevcut.pabuçlar kullanılmamıştır.sedece paketini actim.kafeslerinde vidaları yoktur.bana ulaşmak isteyen arkadaşlar özel mesaj atabilir.
Uploaded with
aşınmanın resmi.bu şekilde iç lastik şiştiğinde görüntüsünde bir değişiklik olmuyo.kullanan kişi bir problem yaşamadığını söyledi.ben alırken aşınmadan haberim yoktu.lastiklerin akışı çok güzeldir.katlanmayan modeldir.hafifletme ve hız için idealdir.
sele borusunda sedece kılcal bir çizik vardır.çok sağlam bir borudur.320 gr.boyu 350 mm dir.kadro içine giren ucu ince bir zımpara ile zımparalanmıştır.bagajı rahat takabilmek için zımparalamıştım.
pabuçlar hiç kullanılmamıştır.1 çift vardır.ya ön ya arka şeklinde.
suluk kafeslerininde sadece vidaları yoktur.kırılma yada bükülmeleri yoktur.
tranz x sele borusu: 15 tl
baradine pabuç: 5 tl
suluk kafesleri:ikisi 5 tl
tüm alımlarda kargo alıcıya aittir.
lastiklerden sadece birinde maxxis logosunun yanında bir aşınma vardır.üzerindeki parlak kısım aşınmıştır.tek sorunu budur.lastiklerin ağırlığı 950 gr dır.aşınmanın resmi mevcut.sele borusunda kılcal bir çizik vardır.onunda fotosu mevcut.pabuçlar kullanılmamıştır.sedece paketini actim.kafeslerinde vidaları yoktur.bana ulaşmak isteyen arkadaşlar özel mesaj atabilir.
Uploaded with
aşınmanın resmi.bu şekilde iç lastik şiştiğinde görüntüsünde bir değişiklik olmuyo.kullanan kişi bir problem yaşamadığını söyledi.ben alırken aşınmadan haberim yoktu.lastiklerin akışı çok güzeldir.katlanmayan modeldir.hafifletme ve hız için idealdir.
sele borusunda sedece kılcal bir çizik vardır.çok sağlam bir borudur.320 gr.boyu 350 mm dir.kadro içine giren ucu ince bir zımpara ile zımparalanmıştır.bagajı rahat takabilmek için zımparalamıştım.
pabuçlar hiç kullanılmamıştır.1 çift vardır.ya ön ya arka şeklinde.
suluk kafeslerininde sadece vidaları yoktur.kırılma yada bükülmeleri yoktur.