Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İptal Edildi mavic crossmax xl

Konu, 'MTB Bisiklet İlan Arşivi' kısmında Yetkin Şahin tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Yetkin Şahin

    Yetkin Şahin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    700
    Beğeniler:
    275
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    mavic crossmax xl 900 ytl.1 aylık daha.
    teklif vermek isteyenler özel mesaj atabilir.
    gittigidiyordanda satabilirim taksitli.

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. noexit

    noexit Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2005
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    176
    Şehir:
    İst / Göztepe
    Adı:
    Kadir
    Seviye:
    hemenalhemen sat daha avantajlı o konuda ;)
     
  3. Yetkin Şahin

    Yetkin Şahin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    700
    Beğeniler:
    275
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    teşekkür ederim oda olur almak isteyen olursa hangisi uygun olursa alışveriş sitelerinin onu kullanırız.bilgi için sağol...
     
  4. Gürkan Şentürk

    Gürkan Şentürk Bisikletkolik

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    3 Nisan 2006
    Mesajlar:
    1.104
    Beğeniler:
    703
    Şehir:
    Bahçelievler, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    güzel jant setin var ama fiyat yüksek bide neden neden satıyorsun
     
  5. NeV

    NeV Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Katılıyorum Fiyat çok yüksek. biliyosunuz 2007ler piyasayı berbat etti:)
     
  6. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    O jant seti şuanda piyasada bulabileceğiniz v-fren uyumlu ve tubeless olan en kaliteli 2. jant seti birinciside zaten Crossmax SL. Bu jantların fiyatları hiç bir zaman bi üst model gelince düşmedi bu sebeple 200 ler piyasayı mahfetmedi edemezde zaten çünkü 2007 model CMXL in fiyatı şuanki sıfır fiyatından yaklaşık 50€ kadar da daha pahalı olacak.

    Aslında bu jant seti hakkında daha fazla bir sürü bilgi var elimde ama şimdi buraya hepsini yazamayacağım.Yani v-fren kullanıyor olsam kesinlikle hiç acımadan alacağım bir jant seti.Özellikle jantın ne zaman alındığını ne kadar binildiğini bilen biri olarak çok temiz durumda olduğunuda söyleyebilirim...
     
  7. NeV

    NeV Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Şuan yurt dışında %44 indirim var. 2007 sezonuu için;)
     
  8. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Yurt dışından alabiliyosan o zaman ok ama sen yurt dışı diye belitmiyosun..Türkiyedeki herkes yurt dışından her istediği şeyi alamıyor ve türkiyedeki fiyatlara mahkum kalıyo...Bunuda unutma...Zaten Çoğu internet sitesinde Crossmax SL bile bizim tr de XL aldığımız fiyata satılıyodu...
     
  9. NeV

    NeV Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Haklısın ama yurt dışından almak isteyen insan bi şekil alır. araya yurt dışıyla bağlantısı olan insanları sokar. foruma ilan verebilir (yurt dışı alışveriş yardım vb.) ama sonuç olarak 900 pahalı bir fiyat:D
     
  10. Yetkin Şahin

    Yetkin Şahin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    700
    Beğeniler:
    275
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    teşekkür ederim çağrı ..sen biliyosun jantlar cok temiz kısaca sıfır diyebilirim...
    diğer arkadaşlarda haklı kendine göre onlara da teşekkür ederim.ama bu fiyat normal yani şunu söylüyüm 500 ytl ye falan vereceğeme inanın çok samimiyim avize yaparım salona asarım bu çokda zor değil .imkansız yarı fiyatına vermem.
    neden sattığıma gelince arkadaşlar araba alıcam uygun bi araba buldum onu kaçırmamak için...
     
  11. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Jant çok aşırı temiz
    Zaten aldı alalı kaç km yaptı bilmiyorum

    Çok temiz ve tavsiye edebileceğim bir janttır...
    sıfırdan farkı yok da denilebilir

    inanın ki disc uyumlu olsa hiç düşünmeden alacağım...

    Alana şimdiden hayırlı olsun
     
  12. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Ercan sana disk uyumlu jant seti verelim o zaman...
     
  13. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    aldım artık çok geç Çağrı yinede saolasın ;)
     
  14. Bülent Onutkan

    Bülent Onutkan Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.230
    Beğeniler:
    969
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    www.jensonusa.com Kesınlıkle tavsıye ederım!:in:
     
  15. Yiğit

    Yiğit Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2004
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    XL gerçekten sağlam bi cant mı
    yani vuruk riski felan yok dimi XC yarış koşullarında sağlam görünüo amma
     
  16. Yetkin Şahin

    Yetkin Şahin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    700
    Beğeniler:
    275
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    benim mavic crossmax xl anlatmama gerek yok öncelikle gerçekten kalitesi belli bi model.ayrıca jant cok temiz.cok az kullandım acıkcası gözüm gibi bakıyorum:)alan kişi sıfır bi jant seti alacak kim alırsa pişman olmaz neyse fazla övmeme gerek yok ....
     
  17. Yetkin Şahin

    Yetkin Şahin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    700
    Beğeniler:
    275
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    ilan günceldir...
     
  18. Yetkin Şahin

    Yetkin Şahin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    700
    Beğeniler:
    275
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    ilan günceldir...
    jantlar çok temiz demiyorum kullanılmadı sayılır bilgilerinize....850 ytl oldu
     
  19. Ertan ABA

    Ertan ABA Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.057
    Beğeniler:
    3.956
    Şehir:
    ANTALYA
    Bisiklet:
    Lapierre
    Seviye:
    yetkin adamım o jasntları almak istiyordum.benim makinaya uyumlu değil malesef.ama benim disc?:D

    .bende o jantlara kefilim.hiç kullanmadı sanki.
    alana hayırlı olsun işmdiden.:in:
     
  20. Erkut Yiğit

    Erkut Yiğit Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Kasım 2004
    Mesajlar:
    945
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Jantlar çok temiz ve piyasadaki en profesyonel & en hafif jantlardan birisi. Jantlar 1-2 aylık ve bu fiyata profesyonel düşünenler için kaçırılmaması gereken parçalar. Kesinlikle tavsiye olunur...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.