Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Mavic Crossmax SLR Rulman Kapağı Aranıyor

Konu, 'Takas ve Aranıyor Arşivi' kısmında Alperen KIR tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Crossmax slr ön jantta rulmanı kapatan kapağım yok. Bu kapaktan arıyorum. Elinde olan yada bulabilcek var mı? Acilen bulmam gerekiyor. Düşüncesi olan yardımcı olabilecek var ise lütfen benimle irtibata geçsin. İşte resimde gözüküyor oraya uygun kapak gerekli. :/
    [​IMG][/url][/IMG]
     
  2. ibt1994

    ibt1994 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    125
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    valaha zor kardeş o parçayı bulmak mavic türkye bayısiyle iletişime gecebilirsin garantisi dolmadıysa ordan isteyebilirsin
     
  3. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Orayla iletişime geçicem tabikide. Yarın görüşeceğim. Ama forumda bilen yada bulabilecek biri varsa daha iyi olur. Çünkü Bayisinde varmı bilemiyorum.
     
  4. ibt1994

    ibt1994 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    125
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Allah kolaylık versin ne diyim ama belki salcano üzerinden baglanabilirsiniz salcano üst maddelerinde mavic kulanııyo ordan bi iletişime geçebilirsiniz kolay gelsin
     
  5. Semih_ÇELİK

    Semih_ÇELİK Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    627
    Beğeniler:
    347
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    normal kullanımdamı kayboldu bu kapak cok merak ettim. yoksa cıkarıpmı kaybettiniz.
     
  6. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Jantların üzerinde yokmuş sanırım ya aldığımızda da yoktu yada başka birşey oldu. Sorun değil böyle de çalışıyor jant seti ama toz toğrak gider diye bulmam gerekli. çünkü yarışlara giriyorum ilerde sıkıntı yaşamıyım diye.
     
  7. Semih_ÇELİK

    Semih_ÇELİK Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    627
    Beğeniler:
    347
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    cok enteresanmıs. bu sekilde tabi calısır ama kesinlikle içine herşeyi alır sıkıntı yapar. birde koca corssmax a yakısmaz bu sekilde. tıpası düşmüş shimano göbeklerden farkı yok suan.
     
  8. AydınUS

    AydınUS Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.756
    Beğeniler:
    224
    Şehir:
    Kocaeli/Gebze
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Mavicin türkiye distribütör marintek dir,onlarla bir görüş alperen
     
  9. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Aydın Kardeşim Marintekle görüştüm ellerinde yokmuş. Maalesef Türkiyeden birilerinden bulmamız gerekecek. Başka çaremiz kalmadı artık. :/
     
  10. AydınUS

    AydınUS Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.756
    Beğeniler:
    224
    Şehir:
    Kocaeli/Gebze
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
  11. Semih_ÇELİK

    Semih_ÇELİK Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    627
    Beğeniler:
    347
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    orda olmamasına şaşırmadım. orda hiç bişi yok zaten rulmanda yok. eskilern yedek parcalarıda yok. bir firma herseyin distribütörlüğünü alırsa olacagı bu olur. farklı bişi olmaz. ancak göbeğin tel yuvalarını bozmus yada eski bi konularda gördm o bölüm kırılmıs olan. ve yerine yeni bi göbek almıs kişi sana yardım edebilir. inan gelip gidip bakıorm konuya canım sıkılıyo. aynı sey benm basımda olsa cok dert edinirim yani olcak iş değil. inşaAllah bulursun en yakın zamanda.
     
  12. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Teşekkür ederim Aydın. Ben bi de Fatih Abi'yle irtibata geçeğim. Çok sağ olasın. :)
     
  13. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Haklısın Semih. Yani tek bir firma almamalı bu distribütörlüğü. İnşallah bulabilirim. Tekrar teşekkür ederim. :)
     
  14. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Arama günceldir arkadaşlar
     
  15. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Arama günceldir.
     
  16. Ahmet ALATLI

    Ahmet ALATLI Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Çankırı
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Orjinal değil ama kesin çözüm. Şaun nerde bulacağınız hakkında bir bilgim yok ama.
    Bu Kauçuk'u bulabilirseniz5-6mm Kalınlığında. Rulman yatağı ve mil çapını ayarlayıp kesin
    Kesinlikle memnun kalacaksınız.
    [​IMG]
     
  17. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Tamam Ahmet Bey. Eğer bulamaz isem bu dediğinizi yapacağım. İlgilendiğiniz için teşekkür ediyorum.
     
  18. Ahmet ALATLI

    Ahmet ALATLI Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Çankırı
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Önemli değil yarlı olursa ne mutlu bana
     
  19. Alperen KIR

    Alperen KIR Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    467
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Isparta-Antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Arkadaşlar aradığım kapağı sonunda buldum. Konuyla ilgilenen, düşünen bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.