Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

maşa konusunda yardım

Konu, 'Süspansiyon' kısmında sadri01 tarafından paylaşıldı.

  1. sadri01

    sadri01 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    adana-istanbul-miami
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    :arkadaşlar ben profesyonel bir bisikletçi deilim :) ama elimden geldiğince bisikletime bakmaya çalışıyorum (sizinki kadar olmasada) bi konuda yardımınıza ihtiyacım var bnm maşa düzdü markasız amörtisörlü bir maşa aldım :) montajınıda yaptım ama arkadaşlarım bu amörtisörün açılması gerektiğini söylediler ama nasıl açacağımı bilmiyorum bu konuda beni bilgilendirirmsniss şimdiden tşkler .....:D
     
  2. qwer95

    qwer95 Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    İnegöl
    Seviye:
    Maşa Açmak Derken maşayı rahatlatmak mı yani
     
  3. sadri01

    sadri01 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    adana-istanbul-miami
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    valla abi bende bilmiyorum ama yaylı heralde bnm amörtisör onu daha fazla yaylanmasını sağlamak heralde ama sen amörtisöre yapılabilecek ne var ne yok anlat abi ben yapmaya çalışırım ok genede saol ilgine teşekkür..
     
  4. qwer95

    qwer95 Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    İnegöl
    Seviye:
    Ben ilk Bisikletimi aldığımda ön maşa amatsörü iyi çalışmıyodu bi kerisinde dağa çıktım dağ çok daşlıydı amatsörüm çalışmaya başladı yani ben sana derim hopla zıpla amatsör çalışsın rahat lasın yani derim hani annelerimiz çorapları çekerler genişlesin diye o anlam yani tamm ben sana bu kadar yardım edebilirim ama yine bişey olursa söle
     
  5. sadri01

    sadri01 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    adana-istanbul-miami
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    yani bildiğin manuel olarak amörtisörü yumuşatamıyoruz saol ilgine tşk
     
  6. ugurcani

    ugurcani Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    biskiye
    Seviye:
    benimde lise yıllarında taşgibi bir amrtisörüm vardı hız yaparken bi tümseğe vurdum ondan sonra çalışmaya başladı :)
     
  7. sadri01

    sadri01 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    adana-istanbul-miami
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    bizim pense vb kullanarak veya yağlayarak yapabileceğimiz bişi yok öylemi bekliyecegiz kendi kendine açılacak tmm saolun genede bu konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim... tşklerr
     
  8. ZeRq

    ZeRq Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Kaslı Bır Ark ın Maşaya Abansın sende Hıdrolık yagı dok :D en azından bı cozum fark ettırıo:D
     
  9. sadri01

    sadri01 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    adana-istanbul-miami
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    bakcaz artık bisikletçiler açıyormuş ama ben boşuna para vermiyim diorum elimden gelen varsa yapim eğer olmasa götürim diorum.. tşkler..
     
  10. sadri01

    sadri01 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    adana-istanbul-miami
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    ZERq danıştığım kişiler bana maşaya hidrolik yağının dökmememi söylediler sense hidrolik yağını dök diosun sana yakıştıramadım lütfen kelimelerini bilerek veya bilmeyerek doğru tart ve yaz bilmeden yazma ...
     
    Onur Kahraman bunu beğendi.
  11. sadri01

    sadri01 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    adana-istanbul-miami
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    ark ben hala cevabımı alamadım yrdım edecek kmse yoqmi
     
  12. hardtail60

    hardtail60 Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    aaa
    Seviye:
    sadri kardeş benim maşada markasız açmak için çukurlra , dağlara kaldrımlardan açılır
     
  13. sadri01

    sadri01 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    adana-istanbul-miami
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    saol deneyeceğim peki yağ vb kullandınmı
     
  14. hardtail60

    hardtail60 Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    aaa
    Seviye:
    eğer açılmassa yağ damlat
     
  15. NightHawk

    NightHawk Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    186
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    Ankara 100.Yıl
    Seviye:
    maşanın internet sitesinden detaylı olarak ayar ve söküm takım işlemlerini öğrenmen mümkün.
     
  16. sadri01

    sadri01 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    adana-istanbul-miami
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    nıghthawk en baştada söylediğim gibi markasız maşa kullanıyorum
     
  17. hakkoy

    hakkoy Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    186
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    kadeş amortisörün markası olmadığına göre ucuz bir amortisör olduğu belli zaten obnun için öle bir amortisörden fazla bir yaylanma bekleme zaten bacakları kısa 60 mm kadardır sana verebileceğim tek öneri yeni ise yayları daha ham dolayısı ile baya serttir zamanla açılıcaktır yinede fazla bir performans bekleme benceiç bacakları üst kısımdan hafifce yağlada derim baya farkeder fazla sürme gres yağı sakın sürme

    söyleyebileceklerim bu kadar teşekkürler güle güle kullan