Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

likya yolu

Konu, 'Akdeniz Bölgesi' kısmında neuro tarafından paylaşıldı.

  1. neuro

    neuro Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    98
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    giresun
    Seviye:
    likya yolunu bisiklet ile gitmiş olan varmı, gidilebilirmi.
     
  2. Murat İLK

    Murat İLK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    327
    Beğeniler:
    407
    Şehir:
    İstanbul-Ankara
    Seviye:
  3. emre arıkan

    emre arıkan Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.626
    Beğeniler:
    1.008
    Şehir:
    antalya-kemer
    Seviye:
    likya yolu yanlız bu resimlerden görüldüğü kadar kolay bi yol değil ben biraz gittim dağın zirvesine çıkıyo iniyo sahile kadar iniyo bi daha zirveye çıkıyo yani baya kasıcı bazı yerlerde de bisikletlerinizi atlatmanız gereken mekanlar karşınıza çıkıyo birazzor parkur en az 5 kişi le gidilse güzel olur ama kevserseri adlı üyemiz sanırım tu8ru tamamlamış :in:
     
  4. Aybars Öge Sürücü

    Aybars Öge Sürücü Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.548
    Beğeniler:
    1.509
    Şehir:
    Izmir / Istanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar Serkan ile Kevser'in gittiği rotayı incelemedim ancak Likya Yolu'nun modern anlamdaki "kurucusu" Kate Clow ile tanışıyoruz. Bana bisikleti çok fazla taşımak zorunda kalacağımızdan bunun imkansız değil ama çok zor olduğunu söylemişti.

    http://www.lycianway.com
     
    emre arıkan bunu beğendi.
  5. emre arıkan

    emre arıkan Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.626
    Beğeniler:
    1.008
    Şehir:
    antalya-kemer
    Seviye:
    demek istediğimde bu zaten benimde biz 2 arkadaş tahtalı dağından bisikletlerle indik mesela oradaki dağ yolu likya yoluna bağlanıyor bazı yerlerde bisikletleri birbirimize uzatarak indiğimiz yerler oldu bende yol haritaları vardı gitmeyi düşünüyoduk haritaları inceledik ve de biraz bilgi topladık neticesinde gitmeyi vazgeçtik
     
  6. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Merhaba Arkadaşlar,
    Bizim turumuzun adı "Likya Yolu Bisiklet Turu"... Likyalıların kurmuş olduğu şehirlerden geçtik yalnız onların birebir gittiği, Likya Yolu denilen bölgeye tam anlamı ile giremedik. Bazen tam rotadan hareket etsekte kopmak zorunda olduğumuz yerler vardı. Likya Yolunun tamamının bisikletle geçileceğini sanmıyorum. Çünkü rota üzerinde kopmalar var. Yani bisikletin gidemeyeceği dar patikalar ve engebeli yollar var. Oralarda bisikletinizi sırtlamanız gerekecek ki yüklü bir bisiklet olarak düşünüldüğünde çok zor bir durum. Çok iyi bir rehber bulabilirim diyorsanız denemenizi öneririm.

    Sevgiler...
     
    neuro ve emre arıkan bunu beğendi.
  7. necod

    necod Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    347
    Beğeniler:
    198
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    evet likya yolu zorlu parkur ama 3 veya 5 kişlik gurupla zevkli hale gelebilir
     
    emre arıkan bunu beğendi.
  8. neuro

    neuro Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    98
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    giresun
    Seviye:
    herkese teşekkür
     
  9. gökay29

    gökay29 Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2007
    Mesajlar:
    85
    Beğeniler:
    362
    Şehir:
    toroslar
    Seviye:
    yolun bozuk kesimlerini gectik biz arkadaslarla ama kumlucadan sonra parkur cok zorlu kecilerin bile gecemeyecegi yerler var bisikleti hep elinizde ve omuzunuzda tasımalısınız ayrıca bazı bülgelerde göcme varvücut için baya zorlu oluyor.bisiklete binmeyi unutun uygun degil.zaten orası treking parkuru yürümekte bile zorlanıyorsunuz.
     
    ZekiAlper, emre arıkan ve neuro bunu beğendi.
  10. Azmi Taylan ULUOCAK

    Azmi Taylan ULUOCAK Üye

    Kayıt:
    26 Mart 2007
    Mesajlar:
    56
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    antalya-ankara
    Seviye:
    ben de bir örnek vererek ekleme yapayim likya yolunun olimpos-adrasan kismi bisikletle gidilebilirmi diye denemeye kalktim ama likya yolunun 50.metresinde pes ettim geri döndüm yürümenin bitip tirmanmanin basladigi yerler oluyor insan boyunda kayalarin üzerine cikip devam etmek gereken yerler oluyor o yüzden likya yolu ancak bazi araliklari atlayarak bisikletle gecilebilir.
     
    neuro, emre arıkan ve ZekiAlper bunu beğendi.
  11. emre arıkan

    emre arıkan Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.626
    Beğeniler:
    1.008
    Şehir:
    antalya-kemer
    Seviye:
    taylancım sana katılıyorum likya yolu zor bi parkur
     
  12. serciventure

    serciventure Üye

    Kayıt:
    21 Ekim 2007
    Mesajlar:
    80
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    antalya / kemer
    Seviye:
    Tamamiyle bu yolu bisikletle geçmek isteyen olursa geçebilir bence :)))
    Ama tabiki bisiklete bırer canta askısı yapip sırtında geçirir :D
    Yanınızda tulum mat , kış ise çadir yiyecek falan filan o yol çok zor.
    Dediğiniz gibi , yanı sadece sehirlere ugrayarak gecıldıgınde ise gerçek likya yolu yani trekking yolu denen o 500 km geçilmemiş oluyor. Bence biri şu yolun bisiklet etaplarını harita halıne getırse çok güzel olacak :D))
    En azından bu tür polemikler olmaz. Ama bu yolun yakınındanda olsa geçilip o kadar mesafeyi yapmak harika olur.Havası , dogası bakımından. ben sadece kısa kısa geçtim bazı bölumlerden. Çok eglenceli . Herkese tavsiye ederim :p
     
    emre arıkan bunu beğendi.
  13. neuro

    neuro Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    98
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    giresun
    Seviye:

    hatta gps koordinatları ile birlikte
     
  14. emre arıkan

    emre arıkan Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.626
    Beğeniler:
    1.008
    Şehir:
    antalya-kemer
    Seviye:
    sercan sende vardı sanırım bu yol haritaları bi ara bana yollamıştın ama bende silindi
     
  15. Koray Bozkuş

    Koray Bozkuş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2006
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Geçen yaz temmuz ortasında Fethiye'den Kaş'a Likya yolunu bisiklet ile geçtik.. Daha doğrusu Likya yolu boyunca paralel yolları kullanarak
    Bizden sonra gideceklere yardımcı olmak için konuyla ilgili bir de blog hazırladık.. detaylı bilgiyi buradan bulabilirsiniz.

    http://bisikletilelikyayolu.blogspot.com/