Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

lastiğin hava basıncı (psi) hergün düşer mi?

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Yüksel Çiftçi tarafından paylaşıldı.

  1. Yüksel Çiftçi

    Yüksel Çiftçi Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    Denizli
    Seviye:
    Arkadaşlar başlıkta da söylediğim gibi haftada üç gün kısa(30 km) turlara çıkıyorum.
    50 psi de bıraktığım lastik iki gün sonra 48 e,45 e, birkaç gün binmesem 40 lara falan düşüyor.
    Patlak kontrolü yaptım yok siboptada bi sıkıntı görünmüyor.
    Sizce normal mi? Bu arada iç lastiklerde 50 şer gram patlak önleyici sıvı var.
     
  2. Oğuzcan Gedik

    Oğuzcan Gedik Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2011
    Mesajlar:
    160
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    bence jant tarafında bir delik var çok küçük
     
  3. Ahmet Can Yakışır

    Ahmet Can Yakışır Forum Bağımlısı

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    734
    Beğeniler:
    1.016
    Şehir:
    Denizli
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    lastiğin tubeless değilse, iç lastiği değiştirmende fayda var.

    hazır açmışken jant çemberinin içine de bir bakarsın; jant tellerinin uçlarını örten bantta bir kayma ya da yırtık varsa onu da tamir edersin. sonra da bir sıkıntı yaşamazsın.

    bu kadar hızlı olmasa da, yüksek basınla şişirdiğinde zamanla inmesi de normal. molekül düzeyindeki açıklıklardan azar azar hava her zaman kaçar. ama dediğim gibi, bu kadar hızlı da düşmez...
     
    Yüksel Çiftçi bunu beğendi.
  4. İRŞAD ÇETİN

    İRŞAD ÇETİN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2011
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    122
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    Bende aynı sorunla karşı karşıyayım. En fazla 2 gün arayla biniyorum fakat haftada bir lastikler 65 ten 58 e düşüyor. Kimi zamanlar dahada çok düşüyor. Nedenini bulamadım. Ne jantta ne iç lastikte nede sibopta hiç bi yerde kaçırma yok baktığım kadarıyla. Artık normal karşılamaya başladım bunu.
     
  5. Msgl

    Msgl Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Ekim 2011
    Mesajlar:
    898
    Beğeniler:
    357
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Musa
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    lastiğin tubeless değilse, iç lastiği değiştirmende fayda var.

    hazır açmışken jant çemberinin içine de bir bakarsın; jant tellerinin uçlarını örten bantta bir kayma ya da yırtık varsa onu da tamir edersin. sonra da bir sıkıntı yaşamazsın.

    bu kadar hızlı olmasa da, yüksek basınla şişirdiğinde zamanla inmesi de normal. molekül düzeyindeki açıklıklardan azar azar hava her zaman kaçar. ama dediğim gibi, bu kadar hızlı da düşmez...
     
    Ahmet Can Yakışır bunu beğendi.
  6. Barış TURAN

    Barış TURAN Onursal Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    28 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3.031
    Beğeniler:
    2.506
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Bende de arka iç lastikte aynı sorun vardı fakat patlak/hava kaçıran yeri bir türlü bulamıyordum ve fark ettim ki iç lastiği suya çok fazla batırıyormuşum ve bası nçtan dolayı çok küçük olan patlağı bulamıyormuşum.iç lastiği suyun yüzeyine yakın bir yere yükselttiğimde patlağı buldum ve yamadım.
     
  7. Mustafa Şükrü Yıldırım

    Mustafa Şükrü Yıldırım Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.412
    Beğeniler:
    823
    Şehir:
    Yalova
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Özellikle ön lastikten değilde arka lastikten daha fazla hava kaçıyor sanki.
     
  8. sonEr´´

    sonEr´´ Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.333
    Beğeniler:
    1.554
    Şehir:
    İstanbul/Esenler
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    lastikler ve iç lastikler kaç km'de ? belki sibob'dan kaçıyor olabilir..hani iç lastikde çok çok ufak bir delik olsa hiç hava kalmaz..benimde lastiğim ara sıra iniyor..bence binmeden önce ufak ufak pompalayıp yola çıkmak en güzeli herşeyi kafaya takarsak ohooo :):)