Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Lastiğim patladı.Usta değiştirdi fakat hala içimde bir şüphe var...

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Lütfü Ekşioğlu tarafından paylaşıldı.

  1. Lütfü Ekşioğlu

    Lütfü Ekşioğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    673
    Beğeniler:
    291
    Şehir:
    İstanbul/Yenibosna
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Arkdaşlar bu akşam parktan geçerken kulağımda kulaklıklarla bir anda bisikletin sola doğru kaydığını hissettim.Anında durdum bir baktım arka lastiğim patlamış.Haydaaa.Ne yapçaz.Ben öğrenememiştim hala şu lastik değiştirmeyi.O kadar video izledim ama öğrenemedim:( .Neyse orada yakın bir laz bisikletçi vardı.Nerdenbiliyorum derseniz sele pozisyonunu ayarlatmıştım o adama.Neyse gittim.Verdim parasını .Adam bana öğrete öğrete yaptı valla.Yamaladı.Patlak ufacık bir cam kırığından oluşmuş.Onuda çıkardı.Havayı bastık.Fakat bisikletteki ilk lastik patlamam olduğu için içimde bir şüphe var.Bi anda yine patlıcak yama tutmayacak.Yokuş aşağı göbek parçalanacak.Bildiğiniz felaket senaryoları geliyor aklıma.

    lastik continental race king 2,2

    Lastiğin işini bitirdikten sonra ellede kontrol ettim.Sürdümde.Bana bir sorun var gibi gelmedi.İç lastiğin doğru yerleşip yerleşmediğini başka yerden anlayabilirimiyiz.Sürerken test ettim. Hep bisikleti 4. viteste düz yolda seri ve keskin manevralar yaparak bide üstüne pedal çevirdim.10 dk sürüşte bu hamleleri yaparken sadece 2 defa sanki lastiğin patinaj çektiğini hissettim.Oda zaten suya girdikten sonraları oldu.

    Sizce bir sorun varmıdır.Yoksa yarın Metin Bisiklete giderek iç lastiği değiştirimmi.

    Birde dış lastiği değiştirmelimiyim.Bağsettiğim çok küçük bir yırtık.Hani şöyle dibinden inceleyerek bakarak bile zor göreceğin bir hasar.Sizce dış lastiğinde bir sorunu varmı...?
     
  2. Ali Gençtürk

    Ali Gençtürk Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    102
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Yok kardeşim, hiçbir sorun olmaz. Bu şekilde sürmeye devam edebilirsin. Ancak; iç lastiğin, sibobun hemen yanından patlarsa yama tutmaz. Bu durumda yenisini alman gerekir..
     
    Lütfü Ekşioğlu bunu beğendi.
  3. Burhan Özyılmaz

    Burhan Özyılmaz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2011
    Mesajlar:
    304
    Beğeniler:
    149
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Ohoo oo ne bu heyecan ya :D Ne olacak yama olduysa hem de ilk yamaymış bişi olmaz lastik oturmuştur rahat ol... :D
     
    Lütfü Ekşioğlu bunu beğendi.
  4. Cemre Can Süral

    Cemre Can Süral Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2011
    Mesajlar:
    360
    Beğeniler:
    275
    Şehir:
    Kocaeli
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Aynı lastik bendede var benim lastiğede cam girmiş patladı yaptırdım bi sorun yok lastik çok ince.
    Bol pedallamalar :)
     
    Lütfü Ekşioğlu bunu beğendi.
  5. BF Okuru_

    BF Okuru_ Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.077
    Beğeniler:
    349
    Seviye:
    lastiği değiştirmek istiyorsan paran varsa dış lastik olarak schwalbe maraton serisi alabilirsin neredeyse hiç patlamaz :D fakat lastiğini değiştirmene gerek yok ;)
     
    Lütfü Ekşioğlu bunu beğendi.
  6. Lütfü Ekşioğlu

    Lütfü Ekşioğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    673
    Beğeniler:
    291
    Şehir:
    İstanbul/Yenibosna
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Yardımınız için teşekkürler arkadaşlar...
     
  7. Onur ALKAÇIR

    Onur ALKAÇIR Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2010
    Mesajlar:
    246
    Beğeniler:
    93
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    çok takılıyorsun bişi olmaz :D