Lafın kısası kazıklandım

farukbas77

Daimi Üye
Kayıt
3 Haziran 2012
Mesaj
319
Tepki
35
Şehir
Yalova
Arkadaşlar hazır aklıma gelmişken bu konuyu da açayım dedim.Konum şöyle: Dün sedona'nın yalova'da ki servisine gittim ve ikinci bakım kuponuyla bakım yaptırayım dedim.Servise gittiğimde adam burda kupon yok dedi ben de dedim ki nasıl kupon yok burda işte dedim.Adam da bu sende kalması gereken kupon dedi bizim almamız gereken kupon yok dedi.Peki bunun ilk kuponu nerde dedim bende İstanbul kartada'ki Şirin bisiklet aldığım bisikleti kurarken kontrolü yapmış güya,onlar aldı dedim.Adam da dedi ki burdaki bizde kalması gereken kuponların ikiside yok dedi onlar ikisinide almış dedi.Sonra babam da gel çıkalım dedi sinir bir şekilde ve çıktık.Babam da dedi ki sen kaybetmedin değil mi dedi.Ben de yok dedim baba nasıl kaybedeyim kaybetmediğime eminim dedim.Şimdi ben ne yapayım arkadaşlar bir önerisi olan var mı?
 
Scudo

Ahsen Okyay

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Temmuz 2012
Mesaj
852
Tepki
588
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Dahon
aldığın yerle görüş durumu anlat diyeceğimde bir üçkağıt varsa işin içinde kanıt vs olmadığı için elinde ispat edemeyeceğin için itiraz edeceklerdir. sonraki ayların kuponu filan varmı kuponlar tammı peki?
 

farukbas77

Daimi Üye
Kayıt
3 Haziran 2012
Mesaj
319
Tepki
35
Şehir
Yalova
Zaten iki tane vardı birini onlar aldı diye biliyordum ama meğerse ikisini de onlar almış:boese157:
 

Ahsen Okyay

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Temmuz 2012
Mesaj
852
Tepki
588
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Dahon
anladım. daha önce çok karşılaşılmadığı için bilinmiyor tabii. bu durumuda hemen fırsata çeviriyorlar. hesapta 2 sefer senin bisiklete bakım yaptığını beyan edip yapmadığı 2. bakımında ücretini ilgili bisiklet firmasından tahsil edecek veya bu sayede limitini dolduracak. insanları esnaflara karşı soğutuyor bu insanlar. sonra müşteri onu bunu soruyor diye daralıyorlar. tabii soracak müşteri korkuyor katakulleye gelmiyeyim diye. hiçbir dükkna rahat rahat girip alışveriş yapamaz olduk. her satıcı ilk etapta platonik kazıklayıcı üçkağıtçı gibi gözüküyor gözümüzde. bunu bu duruma getirenlerde kendileri işte. yazık halimize yazıkk
 

Ersin Erbeden

Forum Demirbaşı
Kayıt
1 Haziran 2011
Mesaj
447
Tepki
234
Şehir
Kayseri
Bisiklet
Carraro
Bu olaya çok rastladım. Kupondan gelecek 5-10 liraya tamah ederler. Direk Sedonaya yaz olayı çaresine bakarlar. Firma zor durumda bırakmaz.
 

Oğulcan Yürek

Aktif Üye
Kayıt
22 Mayıs 2011
Mesaj
136
Tepki
81
Şehir
Kurtköy-Yenişehir
bence (link) 'a yaz orda çoğu markanın üyeliği oluyo marka zedelenmesin diyede hemen geri dönüş sağlıyolar çünkü o siteyi milyonlarca kişi takip ediyor
 

M.Burak KARADAĞ

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesaj
2.643
Tepki
1.894
Yaş
30
Şehir
İstanbul, tatil dönemlerinde Ankara
Bisiklet
Carraro
Arkadaşlar sakin olun.Belkide adam farketmeden ikisini de yırttı?
Yada bugün götürdüğün adam üşendi bisikleti yapmaya ve yırttı kuponu çaktırmadan? yada çantandayken farkında olmadan yırtıldı ve kaybettin bir şekilde?
Böyle şeylerde direk kötülemek yerine fabrikayla görüşün müşteriyi geride bırakmıyorlar kolay kolay :)
 

farukbas77

Daimi Üye
Kayıt
3 Haziran 2012
Mesaj
319
Tepki
35
Şehir
Yalova
Ben kaybetmediğime eminim götürdüğüm adam alamzdı zaten çaktırmadan dükkana girdik adam gözümün önünde baktı geri verdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Burak KARADAĞ

Koray06

Daimi Üye
Kayıt
28 Haziran 2012
Mesaj
245
Tepki
92
Şehir
Ankara-Natoyolu
Bisiklet
Sedona
Sizin durumunuz yine iyi.Benim elimde ne kutu, ne bakım kuponları var. Yalnız şöyle bir durum var ki bisikletin bakımlarını aldığım yerden yaptırıyorum. ne kupon soruyorlar ne prosedür. Size de tavsiyem aldığınız yerde yaptırmanız olur.