Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kulaklığınızı takıp gözlerinizi kapayın ve hissedin :D

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Blick tarafından paylaşıldı.

  1. Blick

    Blick Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    233
    Beğeniler:
    122
    Şehir:
    Güneşli /İST.
    Seviye:
    http://ccgi.bluerabbit.plus.com/virtualbarbershop/

    Virtual BarberShop :D; çok güzel bir olay, sanal berber dükkanı. Kulaklığınızı takın, linke tıklayın, biraz bekelyin yüklensin sonra flash uygulamasını başlatın ve de gözlerinizi kapayarak kendinizi rahat bırakıp ortama verin, çok süper bişey ;)

    Benim ses sistemim mükemmel, 5+1, 7+1 falan optik-dijital çıkışı var şöyledir, böyledir demeyin direk kulaklık kullanın, kulaklarınıza inanamayacaksınız :p
     
  2. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    aynaya bi baktım dazlak olmuşum :D :D
     
  3. Murat PEKER

    Murat PEKER Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    348
    Beğeniler:
    139
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    çok güzel bi paylaşım..gözümü iki üçkez açıp baktım arkamda kim var diye :d
     
  4. Barış Kılınç

    Barış Kılınç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    735
    Beğeniler:
    1.208
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Mükemmel bi'şey, gıdıklandım... :)
     
  5. klavyeci

    klavyeci Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    sivas
    Seviye:
    bunu biliyorum.çok güzel düşünülmüş birşey.o makas sesleriyle arada bir sağa sola bakıyor insan.hele o sondaki kulağamıza fısıldıyorya o çok harika birşey.
     
  6. M.Burcu Cebesoy

    M.Burcu Cebesoy Forum Bağımlısı

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    614
    Beğeniler:
    385
    Şehir:
    -
    Seviye:
    uykum geldi yaa :):) çok güzel
     
  7. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    süper bişi sık kullanılanlara ekledim linki sık sık kullanacam
     
  8. kurt

    kurt Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    308
    Beğeniler:
    92
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    :Dgaripten sesler duyuyorum:D
     
  9. mutu88

    mutu88 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    süpermiş yaw
    valla bir ara kendimi berberde zannettim
     
  10. Blick

    Blick Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    233
    Beğeniler:
    122
    Şehir:
    Güneşli /İST.
    Seviye:
    gezgin2, Aykut Subaşı ve mutu88 bunu beğendi.
  11. Mehmet Tugay

    Mehmet Tugay Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Nisan 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul(Yazın Isparta)
    Seviye:
    Harika bişey.Benim sağ tarafımda kapı var.İlk başta içeri biri girdi sandım döndüm baktım. Harika:)
     
  12. GiciK eRay ADALI

    GiciK eRay ADALI Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    829
    Beğeniler:
    730
    Şehir:
    Ankara (Eryaman) || Edirne (Merkez)
    Seviye:
    ilk dinlerken insan ara ara gözlerini acma ihtiyacı duyuyor ama ikinci ücüncüde daha bir gercekci oluyor.

    aman dikkat...

    biz ikinciye dinlettigimiz bir arkadasın sacından gercekten birkaç tutam kesmiştik.
    benzer sakalara kurban gitmeyin=)
     
  13. gezgin2

    gezgin2 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    435
    Beğeniler:
    370
    Şehir:
    Kendi dünyam...
    Seviye:
    nedense ben bişe anlıyamadım S:
     
  14. Ali Menemen

    Ali Menemen Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.959
    Beğeniler:
    2.997
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Bu ne yav acayip huylandım keserken berberde böyle olmuyordu :D
     
  15. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bana gülme krizi geldi:D:D:D
     
  16. sadana

    sadana Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    2.268
    Beğeniler:
    2.592
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    tşk ler paylaşımın için ...
     
  17. Erkin B. KAYA

    Erkin B. KAYA Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğeniler:
    239
    Şehir:
    inci kent sitesi
    Seviye:
    İlk dinlememde gözlerimi açtım ama daha sonrakiler çok süperdi.Bilgisayarıma kaydettim tanıdığım herkese yapıcam.

    Sağol paylaşımın için...
     
  18. tevfik saka

    tevfik saka Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    309
    Beğeniler:
    143
    Şehir:
    karabük-safranbolu
    Seviye:
    manya bişeymiş ya :D saçlar hep boynuma düştü bn banyo almaya gidiyo:D