Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kron tourer 24 mü? Carraro sportive 224 mü?

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında chtaktag tarafından paylaşıldı.

  1. chtaktag

    chtaktag Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    uzun yol icin hangisi iyidir?

    SPORTIVE 224
    Teknik Özellikler

    Kadro ALÜMİNYUM 1.1/8" YARI-ENTEGRE MAŞA YATAĞI
    Maşa 28'' SUNTOUR NEX MLO 63mm KİLİTLİ
    Sele SELLE ROYAL FRECIA
    Vites SHIMANO ALTUS 24 VİTES
    Fren V-FREN ALÜMİNYUM
    Lastik 700X35C 37-622 SİYAH
    Jant 28/622X19 AIRLINE-1 ÇİFTKAT ALÜMİNYUM 4X9 36H

    ...
    kron tourer 24

    Kadro : 7005 Double Butted Alüminyum
    Maşa : Kron Neo lockout
    Ön Aktarıcı : Shimano TX 50
    Arka Aktarıcı : Shimano Altus RDM 310
    Vites Kolu : Shimano Stef 65
    Fren Kolu : Shimano Stef 65
    Aynakol : Shimano CSHG 31 8'li
    Ruble : Shimano TZ21
    Zincir : KMC Z51
    Fren : Shimano V-Fren
    Gidon : Kron Neo
    Gidon Boğazı : Kron Neo
    Sele Borusu : Kron Neo
    Jant Seti : Kron Neo
    Lastikler : Rubena Pro
     
  2. Emre Konuk

    Emre Konuk Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2013
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    kocaeli
    Bisiklet:
    Atala
    Seviye:
    carraro 224 alalı bir hafta oldu ben memnunum kron tourer a da baktım araştırdım carraroda karar kıldım senin gönlün hangisine ağır basıyor
     
  3. gok

    gok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    992
    Beğeniler:
    292
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    Carraro daha iyi gözüküyor.Maşasının suntour marka olması,kitlenebilir özelliği ve kadroyla aynı renkte olması daha özenli olduğunu gösteriyor.Lastikleri cst marka daha iyi buluyorum.Uzun yol için genelde düz maşa,v-fren gibi basit tamiri yapılan,sorun yaşatmıcak aparatlar,özellikle lastik seçiminede dikkat ediliyor.Lastik patlaması her lastikte kaçınılmaz olabiliyor.Yinede devamlı patlama olasılığı yüksek olan lastikler,uzun yolda insanı çileden çıkarabiliyor. Schwalbe maroton tur patlak önleyici özel lastikleri gibi lastikte iyi seçim yapmak gerekiyor.Buna alternatif olarak patlak önleyici şeritlerde iyi oluyor.Dolgu sıvı jel,spreyleri tavsiye etmiyorum.
     
  4. chtaktag

    chtaktag Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    valla ne yalan soyleyeyim ikisini de ayni oranda istiyorum. ama su sekilde degerlendirirsem kron full versiyonunun bagaj ve camurlugu olmasi arti bi ozellik. carraroya sonradan bagaj ve camurluk eklersem yine ikisinin fiyati hemen hemen ayni oluyor.

    bu durumda siz pedallilarin gorusleri devreye giriyor. cogunluk hangisini secerse ben de o modele yogunlasacagim
     
  5. chtaktag

    chtaktag Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    degerli yorumunuz icin tesekkur ederim. bir sorum olacak acaba hangisinde vites sistemini yukseltme kolayligim daha coktur. yoksa ikisi de ayni mi.
     
  6. gok

    gok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    992
    Beğeniler:
    292
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    Vites yükseltme her iki bisikletin kadro yapılarının modifiyeye açık olmasına bağlıdır.Her iki bisikletide modifiyeye uygun görüyorum.8'li sistemi çoğu bisikletçi en uygun vites sistemi olarak görüyor.Aparatlarını her yerde bulma kolaylığı var.Rubledeki extra 1 dişli için 27 vites veya 2 diş fazlası için 30 vites olacaktır.Bunun yanında vites-fren kol,arka aktarıcı,uyumsuzluk nedeniyle aynakolunda değişmesi gerekecektir.Fazlasıyla masraflı ve gereksiz olarak görüyorum.Shimano megarange 34t ruble var. http://www.deltabisiklet.com/?_Args=_ProductInfo,908,OdesisMc 8'li sistem kaset göbekli için olanıdır.Shimano mega 34t rubleler özellikle ağır yük ve yokuşları rahat çıkmayı sağlıyor.Hobisever olarak 10'lu sistem 30 vitesi hiç aratmaz.Rublelerde ne kadar dişli sayısı fazla olursa aktarıcı ayarı bozulma durumu oluyor.O yüzden pahalı aparat takmak ihtiyacı olabilir.Yine de mega 34t ruble taktırmada vites ayar bozulma durumu bayiden öğrenebilir.Vites yükseltmek yerine benim uygun bulduğum rubledir.Sorunla karşılaşmadım.Vites yükseltmedeki amacınız yokuşları rahat çıkmayı düşünüyorsanız,mega 34t taktırabilirsin.Fuzuli masraftan kurtulma imkanı verir.9-10'lu 27-30 vitesli full setliler için üst model alınmasından yanayım.Bisikletle beraber çok hesaplıya gelir.Bisiklet için modifiyede ufak çaplı yenilik gerekirse,arka aktarıcı gibi daha iyi performans veren aparatlar takılabilir.Deore aktarıcı olabilir.Fiziksel sorunlardan dolayı tur gidonu,jelli sele vs.
     
  7. chtaktag

    chtaktag Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    aynen dediginiz gibi vites yukseltmeyi bagajdaki yuklerle yokuslari rahat cikmak icin istiyorum. onerdiginiz megarange 34t rubleyi alirsam yokuslari en az 27 vites kadar rahat cikabilirim degil mi?
     
  8. chtaktag

    chtaktag Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    baska yorum yapacak?
     
  9. chtaktag

    chtaktag Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    konu yukari
     
  10. chtaktag

    chtaktag Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    yardimci olacak kimse yok mu?
     
  11. Mr. Potato

    Mr. Potato Giggity

    Kayıt:
    30 Nisan 2013
    Mesajlar:
    517
    Beğeniler:
    138
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Benim aklımda Ghost felan vardı ama Carraro gerçekten güzel görünüyor, fiyatı da uygun gibi, kafam karıştı. Kron'dN uzak durun diyorlar bi takım sıkıntıları oluyormuş.
     
  12. chtaktag

    chtaktag Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    ben de tam kron diye karar vermistim ama arastiriyorum
     
  13. ekicimert

    ekicimert Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Çankırı, Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    takipteyim : )
     
  14. Altınbaşak

    Altınbaşak Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Nisan 2013
    Mesajlar:
    375
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    İstanbul-Avrupa
    Adı:
    Mehmet
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Şu an ben de emektar ares fs yi satmak için uğraşıyorum.eğer satabilirsem 224 çok alınası bi model.
     
  15. Uğur SARIGÖL

    Uğur SARIGÖL Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Ekim 2012
    Mesajlar:
    448
    Beğeniler:
    187
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Up.. :)

    Yukarıdaki iki bisiklete bir ekleme de benden. Aşağıdaki özellikler bir Bianchi Nero 28'e aittir. Sizce üçünden hangisi alınmalı?

    Kadro ALÜMİNYUM / ENTEGRE MAŞA YATAĞI
    Maşa 28"RST NEON ML 1.1/8" SİYAH
    Jant 28/622X19 BIANCHI ÇİFTKAT ALÜMİNYUM SİYAH 36H
    Lastik 700X38C 40-622 SİYAH
    Vites SHIMANO DEORE / TOURNEY 24 VİTES
    Fren ÖN -MEKANİK DİSK "SHIMANO" BRM375
    Fren ARKA: V-Fren SHIMANO BRM422 SİYAH
    Sele SELLE ROYAL FRECCIA