Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kron rc1000 neden 14 vites ?

Konu, 'Kron' kısmında BerkayBilir tarafından paylaşıldı.

Etiketler:
  1. BerkayBilir

    BerkayBilir Yeni Üye

    Yaş:
    15
    Kayıt:
    14 Mart 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Edirne
    Adı:
    Berkay
    Bisiklet:
    Salcano
    Arkadaşlar KRON RC1000 bisikletini almayı düşünüyorum fakat neden 2x7 vites anlamadım daha düşük fiyatlı bisikletlerde bile 21 vites 3x7 iken bu neden 2x7 anlamadım bir özelliğimi yoksa dezavantajmı yol bisikleti sonuçta ?
     
  2. Morningstar

    Morningstar Forum Demirbaşı

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    26 Ocak 2016
    Mesajlar:
    436
    Beğeniler:
    534
    Adı:
    Oğuz T.
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Yol bisikletlerinde özellikle aynakolu 2'li olanlarda (b'twin ve türevleri hariç) genelde 10-12-14 buna klasiklerde dahil genel ağırlık bu yönde ama 21 vitesle son sürat gitsende şehir yada dağ bisikletlerinde yol bisikleti 12-14-16 vitesi ile yine önde yani vitesin 21-24-27 hatta 30 olması önemli değil yol bisikletinde bir pedal çevirsen dağ ve şehir bisikletlerinde 2 pedal çevirmen lazım daha az efor daha yüksek hız ve mesafe gibi..
     
  3. Ertan M.

    Ertan M. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2015
    Mesajlar:
    918
    Beğeniler:
    1.416
    Şehir:
    İstanbul /Göztepe
    Adı:
    Ertan
    Bisiklet:
    Lapierre
    Seviye:
    Vitesten önemli olan şey dişli oranlarıdır.mesela 30 vites dağ bisikleti ile 20 vites yol bisikleti 10 lu ruble kullanır.Dağ bisikleti üçlü aynakol yol bisikleti ise ikili aynakol ile donatılmıştır.Buraya kadar normal asıl farkı belirleyen üzerlerinde dişli sayısının oranı bu dağ bisikletinde daha küçüktür(rubledeki dişli sayısı daha çoktur) yol bisikletinde ise dah büyüktür (dişli sayısı daha azdır) bu sayede aynı kadansla yol bisikleti daha hızlı gidecektir.Dağ bisikleti ister 40 50 vites olsun yol bisikletindeki dişli sayısını geçemez.
     
    DKN bunu beğendi.