Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

kron mu sedona mı

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında fatih ulusoy tarafından paylaşıldı.

  1. fatih ulusoy

    fatih ulusoy Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    slm arkadaslar su anda kron zoxesim var yakın bir zamanda bisikletimi değiştireceğim eleye eleye 2 bisiklet arasında kaldım :rolleyes: bütcem 1500 ytl civarı (max.) sizce kron xc 4000 mi almalıyım yoksa sedona SD 761 V mi almalıyım eğer xc 4000 ise vites fren vb.komponentler lx mi xt olmalı????
     
  2. lindemann

    lindemann Onursal Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2006
    Mesajlar:
    1.666
    Beğeniler:
    1.201
    Seviye:
    ikisi de degil kocum, corratec al derim, asla pisman olmazsin... gel beni dinle bak
     
  3. fatih ulusoy

    fatih ulusoy Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    saolun ama ben söylediğim iki marka arasında kaldım diğerleriyle ilgilenmiyorum
     
  4. çağdaş

    çağdaş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    305
    Beğeniler:
    177
    Şehir:
    ''MERSİN''
    Seviye:
    bence xc 4000 ve XT......MUHTEŞEM OLUR.
     
  5. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Sedona'nında Kron'dan aşağı kalır yanı yok.Kron'u bilmiyorum ama Sedona'nın kadro açıları güzel.İkisi de gayet güzel bisikletler.İkisinden de pişman olmazsın.
     
  6. gokhancan

    gokhancan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    801
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    istanbul/bayrampaşa
    Seviye:
    Bu bütçe ile toplama bisiklet düşünülebilir mi ?

    1.500 ytl bu az bi miktar değil.
     
  7. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    1500 ytl ye toplama da olabilir.Ama tek tek alınca muhtemelen daha pahalıya çıkar.Sonuçta da üstündeki parçalardan çok farkı olmaz.Bence toplama bisiklet yüksek miktarda para harcancaksa düşünülmelidir.
     
  8. Tolga Erçetin

    Tolga Erçetin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    365
    Beğeniler:
    208
    Şehir:
    İzmir - Karşıyaka
    Seviye:
    Ya da uzun vadede yapılacaksa Önder. Mesela ben, ucuz ve temiz 2.el ucuz ama kaliteli eski model sıfır parça diye diye canavarlar yaratıyorum kendime ve arkadaşlara. Benim tavsiyem ise üst model sedonadır. Nedense Sedona Kron'dan çekici geliyor bana. Ama yine de tecrübesi olan arkadaşlar yol gösterir.
     
  9. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    evet uzun vadede de olabilir ama arkadaş hemen bi bisiklet alcak.
     
  10. SNkaraoglu

    SNkaraoglu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    508
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    sivas
    Seviye:
    Hayır hayır, Parçalar tek tek alındıgında Daha pahalıya gelmiyor, ucuzluyor, Ama kesinlikle fabrikadan çıkıp kapına gelmiş bir bisikletin komponentleri kadar uyumlu olmuyor. Yani kesinlikle dedim, daha doğrusu cok daha fazla zahmet ve ustalık istiyor.

    Kron ve Sedona arasında kalındıgında bence hangisine daha yakn hissediliyorsa o alınmalı, sonucta "salcano mu kron mu" gibi bir soru değil. İkisinin de birbirinden asağı kalır yanı yok... Ben su an sd 761 toplamak istiyorum, ama neden xc 4000 değil de sd 761, bunu bilmiyorum...
     
  11. fatih ulusoy

    fatih ulusoy Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    fikirleriniz için tşk ben toplama yapmayı düşünmüyorum çünkü bazı parcalar birbirine uymayabiliyor onun için büyük olasılıkla xc 4000 alıcam ve bisiklette ilerledikçe onu modifiye edicem
     
  12. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    öyleyse şimdiden hayırlı olsun.
     
    fatih ulusoy bunu beğendi.