Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

konformu kıvraklıkmı?

Konu, 'Kadrolar' kısmında tansu berkay tarafından paylaşıldı.

  1. tansu berkay

    tansu berkay Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Aralık 2005
    Mesajlar:
    488
    Beğeniler:
    371
    Şehir:
    istanbul cadde bostan
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    dağ bisikleti diye başladığım bu yolda geldiğim yer şöyle bişi oldu ve bir tavsiyeye ihtiyaç duyuyorum: önce noname aliminyum bir kadrom var üzerindeki lastileri 26 cant uygun SCHWALBE SMART GUARD 26*2.0 yol lastiği ile değiştirdim göbeklerini deore lx ile değiştirdim rst amertüsör taktım (ama hala normal çatala mı dönsem diye düşünüyorum) yine deore ayna kol aldım ve bisiklet akışkan bir hal aldı şimdi soru: tüm bu uğraşım kovforu kaybetmeden akışkan bir bisiklet yapmaktı acaba amertsörlerine düz çatalla değiştirip (daha hafif olması için) bir sehir bisikleti haline getirsemmi buna bir türlü karar veremedim acıkçası beni düşündüren sarsıntılı bir bisiklet olurda beni mutsuz edermi.
     
  2. tayfur

    tayfur Onursal Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.635
    Beğeniler:
    1.028
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    ben de aynısını düşündüm ama hem bilenlerle konuştuktan hem de istanbul sokaklarında 1 yıl bisiklete bindikten sonra vazgeçtim. bu yamuk yumuk cadde ve kaldırımlarda öyle amerikan usulü bir şehir bisikleti kullanmak maalesef çok mümkün değil. :(
     
    Murat CER bunu beğendi.
  3. Mehmet Çiftçi

    Mehmet Çiftçi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    caddebostan
    Seviye:
    evet ben arkadaşa katılıyorum burası avrupa dakai
    gibi güzel yollar olmadığı için bence burada
    amortisörlü bir dağ bisikleti kullanmak daha avantajlı diye düşünüyorum
    ama yok dersen ki ben sadece asfalt ta kullanacam
    o zaman bir şey diyemem.....
    ama sen gene de bir hocamız olan gürsel abi ye bir sor istersen....
     
  4. Bibendum

    Bibendum Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Aralık 2004
    Mesajlar:
    1.263
    Beğeniler:
    1.005
    Şehir:
    Zübüşler Diyarı
    Seviye:

    Nerede biniyorsun ? Eger asfaltta yani uzun mesafeli performansli bi binismi yapiyosun ortalama 100 km ve 30 ile 35 ortalama gibi o zaman yol bisikleti al hic ugrasma bu tur upgrade isleri ile....
    Yok ben lay lay gidimmm her yerde binerim diyorsan o zaman catali unut amortisore devam ayrica lastiklerinide slick yapma cok tel koparirsin .... ;)
     
  5. Gürsel A.

    Gürsel A. Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.403
    Beğeniler:
    2.248
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Selam..
    "Eskiden amortisör mü vardı"diye de başlayabilirim söze.. Ama bu karar nasıl binmek istediğine göre değişir. Bisikletinle "New York kuryeleri" gibi pata küte kaldırım, merdiven ineceksen amortisör şart.. Hatta şööle iyisinden bir tane.. Ama ben tıngır mıngır giderim dersen düz çatal da olur. Hem bisiklet hafifler. Lastikler negatif dişli bir tip olabilir (IRC Avantage modeli gibi)Yani içeri doğru olan girintileri olan tip. 26 MTB kadrosunu ben tercih ederim açıkçası.. (daha dengeli ve kıvrak olsun diye) Ama 28 trekking tipi bir bisiklet de olabilir tabii.. Ama zaten elinde bir kadro var, yenisini almaya değmez..Donanımlarını iyileştirmen iyi olmuş.

    Selamlar..
     
  6. tansu berkay

    tansu berkay Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Aralık 2005
    Mesajlar:
    488
    Beğeniler:
    371
    Şehir:
    istanbul cadde bostan
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    tekrar teşekkürler aynı şeyleri düşünüyoruz yani amertüsöre devam bu arada rst amartisörden daha hafif(kaç kilo bilmiyorum 70.00 ytl almıştım) ve fiyatı çok yüksek olmayan bi amertüsör(kilosunuda söylerseniz sevinirim ) tavsiye derseniz sevinirim ikinci el de olur