Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kondisyon bisikletinde antrenman

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında Seçil M. tarafından paylaşıldı.

  1. Seçil M.

    Seçil M. Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Haziran 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Bisiklet kısa bir süreliğine de olsa bırakmaya gelmiyor, çok kısa zamanda kondisyon kaybı yaşanıyor. İş yoğunluğum nedeniyle bir süredir kendime ve bisiklet sürmeye zaman ayıramıyorum, zaten yakın çevremde canım her istediğinde rahatça bisiklet kullanabileceğim alanlar yok. Bu nedenlerle kondisyon bisikleti aldım, dikey pedal. Farklı sertlik dereceleri var, 4 tane. 1. sertlik derecesinde çok rahat bir şekilde hatta kmler ilerledikçe nerdeyse hiç terleme olmuyor, 2. derece ve 3. dereceler daha normal ama 3. dereceden sonra hafif zorlamaya başlıyor. Merak ettiğim, dışarıda kullanırken bir sürü dış etkene maruz kalıyoruz ve bu harcadığımız kaloriyi de etkiliyor. Bu durumda evde kullanırken hangi zorluk derecesinde kullanmalıyım?

    Harcadığım kalorileri hesaba katarak günlük makro-mikro değerlerini hesaplayıp ona göre protein ve kompleks karbonhidrat takviyesi yapıyorum. Çok kolay kilo alıp verebilen bir yapım var, eğer harcadığım kaloriyi aşağı yukarı hesaplamazsam, "Nasılsa 1500-2000 kalori harcıyorum." diyerek fazla yiyebiliyorum. Amacım dengeyi korumak.