Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

kolonyalı mendil ile bisiklet temizliği zararlı olur mu?

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında chnkrmz tarafından paylaşıldı.

  1. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    arkadaşlar hani şu 2 liralık içinde yüzlerce olan kolonyalı mendil yada ıslak mendil dediğimiz dandik şeyler varya.
    onunla bisikleti sadece kadrosunu temizlesem zararı olur mu?

    bisikleti sabunlu suyla yıkama zahmetine girmektense bu daha pratik olur diye düşünüyorum.

    kadro ve jantlar sadece.
     
  2. can demir

    can demir Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    Herhangi bir zararı olmaz hocam merak etme :)
     
  3. KaanG

    KaanG Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    31 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    712
    Beğeniler:
    1.056
    Şehir:
    Istanbul Maslak
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    1-2 kere silmekten bir şey olmaz ama üzerinde toz toprak varsa (ki illa ki olur, yoksa niye temizleyesiniz?) kadronuz zamanla çizilir.
     
  4. SerkanH

    SerkanH Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3.869
    Beğeniler:
    2.633
    Şehir:
    Türkiye
    Adı:
    Serkan
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    Ben bisiklet erir diye duymuştum ama bilemiyorum. Bir keresinde jantların eriyip bisikleti süremeden yerine kaldıran birisini duymuştum... :):):):):):):) Sadece güzel kokar bisiklet o kadar..:)
     
  5. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    boya kaldırma olmaz dimi zamanla. ben ondan şey ediyom biraz :D
    ama bisikletimde şeker gibi bişe ya çok tatlı. eriyedebilir :D
     
  6. can demir

    can demir Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    Kadro üzerinde fabrikasyon koruyucu vernik olur hocam boyaya ulaşamazsın zaten korkma :)
     
  7. SerkanH

    SerkanH Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3.869
    Beğeniler:
    2.633
    Şehir:
    Türkiye
    Adı:
    Serkan
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    Aman dikkat. Bence hiç riske girme. Çözümü çok basit! Her zaman yanında sünger, 5-6 litre su ve sıvı sabun bulundurmak gerekiyor. :D
     
  8. suat akman

    suat akman Onursal Üye

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    30 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.879
    Beğeniler:
    2.790
    Şehir:
    Muğla - Bodrum
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Bisiklet bu cizilir. Bu kadar titizlenmeye ne gerek var? Hele ki dag bisikleti kullaniyorsaniz :)
    Benimki sicrayip kuruyan camurlari suyla temizlerken, bir iki kere parkettigim yerde birileri carpip dustugu icin, en cokta dag tepe gezerken tekerden firlayan taslar ve patikayi tutturamayip arasina dalip gectigim caliliklar nedeni ile ciziklere sahip. MTB'nin facasidir cizik! Ne kadar atakan cevval sinir tanimaz oldugunu gosterir bence :)
    Cok ciddi boyuta gelince verirsiniz bir araba boyamaciya bir iki sene sonra istediginiz renge burunup geri gelir bastan baslar faca duzmeye :)
    Kolonyali mendilde bir sey yapmaz...
     
  9. thomisus lx

    thomisus lx Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.004
    Beğeniler:
    2.148
    Seviye:
    birşeycik olmaz. varsın çizilsin. o biiskleti müzede saklamak için almadınız. gönlünüzce binin, gönlünüzce temizleyin.
     
  10. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    zaten bisiklet baya bi çizildi. ben boyası için demiştim :D
    yani boyası çok güzel aynısını yaptıramam :D
     
  11. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    herşeyin bir ömrü var kuş tüyüylede temizleseniz birgün hurda olacak,kolonyalı mendilin zararı olmaz