Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Km Saat Ayarlanmıyor

Konu, 'Elektrik - Elektronik' kısmında Alper Özden tarafından paylaşıldı.

  1. Alper Özden

    Alper Özden Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Arkadaşlar sigma 906 km saat var fakat bunun saatini ayarlamaya çalıştım reset tuşuna bastıktan sonra filan rakamlar yanıp yanıp sönmüyor,diğer ayarlarıda yapamadım.Yardım ederseniz çok sevinirim.
     
  2. Hasan Kuru

    Hasan Kuru Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.655
    Beğeniler:
    1.313
    Şehir:
    Denizli-Merkez >> Denizli Bisik
    Seviye:
    İki konu birden açmana gerek yoktu :D Yardım etmek isterdim ama benim de bu konuda bilgim yok.

    Kolay gelsin.
     
  3. fanatikcimbomlu

    fanatikcimbomlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    713
    Beğeniler:
    241
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    reset tusundan ayarlamıyosun zaten onu sol ust kosedekı menu tusundan ayarlıyosun
     
  4. Alper Özden

    Alper Özden Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Valla bütün tuşlara bastım ettim yok yinede yapamadım.Sol üst tuşa bi kere uzun süre basıyorum bi yazı sönüp geliyor ondan sonra hangi tuşa basıcam ?
     
  5. badboy6630

    badboy6630 Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    kütahya
    bende aldım dediğin saatten yanındaki kitapçıkta göstemiş ayarlarını ama yine yardımcı olmaya çalışıyim sol üst teki tuşa 3 saniyeden fazla basılı tut ayarlar kısmını açıyor sonra alttaki tuşdan ayarlamak istediğin kısmı gel sonra yeniden sol üstteki tuşa bas reset tuşuyla rakamları ayarla ayarın bittikten sonra yeniden sol üstteki tuşa basıp ayarlamayı bitir
    diğerleride böyle bi lastik uzunluğu ayarı var onuda lastiğinin bir turda ne kadar yol aldığını hesaplayıp gireceksin eğer yapamazsan kitapcıktan bakıp söyleyebilirim kolay gelsin