Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Klasik bisiklette ağırlık

Konu, 'Klasik Bisikletler' kısmında Bisikletsurenadam tarafından paylaşıldı.

  1. Bisikletsurenadam

    Bisikletsurenadam Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    9 Ekim 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Emrulah ALTAN
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Herkeze iyi tatiller öncelikle. Arkadaşlar daha önce araştırma yapmama rağmen klasik bisikletlerde ağırlık ölçüleri hakkında bir fikir edinebilmis değilim hafif olduğu düşüncesine de kapılmiyorum tamam hi-ten veya çelik kadro ağır ama ne kadar ağır ? @fannon arkadaşımız sayesinde tespit ettiğim beldesan rabbit bisikletimi ağırlığını ölçemedim ne yazık ki ! Sizce kaç kg klasik bir road tahminleriniz veya ölçümleriniz varsa burada paylasirsaniz çok yararlı olur.
     
  2. Enes Dökmen

    Enes Dökmen İnce Lastik Youtube

    Kayıt:
    3 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.074
    Beğeniler:
    726
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    enes dökmen
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    11 kilo civarlarındadır tahminimce

    veya 12
     
  3. Bisikletsurenadam

    Bisikletsurenadam Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    9 Ekim 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Emrulah ALTAN
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    @enes dökmen bu demek ki giris seviyesi modern bisikletleri 1 kg fark mi var sadece en nihayetinde onlar alu bu çelik ve eğer orjinalse jantlarda çelik bence 12-13 kg civarı
     
  4. Enes Dökmen

    Enes Dökmen İnce Lastik Youtube

    Kayıt:
    3 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.074
    Beğeniler:
    726
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    enes dökmen
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    aynen 12 - 13 kilodur çünkü:örnek verecek olursak salcano xrs 070 çelik kadro çelik jantlı 12,27 kg
     
  5. Bisikletsurenadam

    Bisikletsurenadam Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    9 Ekim 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Emrulah ALTAN
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    @enes dökmen ayni zamanda xrs 070'ingidon boğazı sele,borusuda alüminyum
     
  6. Enes Dökmen

    Enes Dökmen İnce Lastik Youtube

    Kayıt:
    3 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.074
    Beğeniler:
    726
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    enes dökmen
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    onlar da fark ederse işte 12 kg olur .çünkü : onlar pek fazla fark etmez. bisiklet 12,27 kg ise 270 gramının ordan gittiği sayarsak 12 kg işte
     
  7. Bisikletsurenadam

    Bisikletsurenadam Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    9 Ekim 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Emrulah ALTAN
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    @enes dökmen muhtemelen dediğin gibi bir sonuç çıkar ortaya heralde kullanılan çelik kalitesi aynı
     
  8. Fanonn

    Fanonn düz üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    289
    Beğeniler:
    370
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Aşağıda linkini vereceğim yazı, bizim gibi bisiklet kullanıcıları için ilginç sonuçlar içeriyor. Okumamış olanlar bulunabileceğini düşünerek linkini paylaşıyorum.
    İngiltere’de yaşayan, Chesterfield’da bir anestezi uzmanı olan Dr. Jeremy Groves, British Medical Journal'da da yayımlanan çalışmasında karbon kadrolu bisiklet ile çelik alaşımlı bisiklet arasında kayda değer bir fark olmadığını söylüyor. Bilimsel verileri kullanarak yaptığı çalışmasında ulaştığı sonuçlar çok ilginç.
    Karbon mu Daha Hızlı, Yoksa Çelik mi?
     
  9. Enes Dökmen

    Enes Dökmen İnce Lastik Youtube

    Kayıt:
    3 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.074
    Beğeniler:
    726
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    enes dökmen
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    tmm doğru söylüyosunda hızda etkisi olmaz ama bayırda hafiflik gerçekten önemli. 17 kg bisiklet kullanan biriyim onun ağırlığının ne olduğunu çok iyi biliyorum
     
  10. Onur Ali İmren

    Onur Ali İmren Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ekim 2012
    Mesajlar:
    949
    Beğeniler:
    747
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @Bisikletsurenadam kullanılan çelik kalitesi aynı değil. En azından hepsi için değil.
     
  11. Fanonn

    Fanonn düz üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    289
    Beğeniler:
    370
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    @enes dökmen 17 kilogram az değilmiş. Eski çelik kadrolu yol yarış bisikletleri 12-13 kilogramla daha kabul edilebilir bir ağırlığa sahiptir.
     
  12. Enes Dökmen

    Enes Dökmen İnce Lastik Youtube

    Kayıt:
    3 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.074
    Beğeniler:
    726
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    enes dökmen
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    benim dağ bisikletim 17 kilo yol bisikletine geçeceğim. bıktım bundan;)
     
  13. furkan.zaman

    furkan.zaman Hipokrat yeminli bisikletli

    Kayıt:
    31 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1.114
    Beğeniler:
    1.156
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Furkan
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Benim celik klasik kadrom 2800 gramdi yanlis hatirlamiyorsam
     
  14. Ali Burak T.

    Ali Burak T. Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    165
    Beğeniler:
    196
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    13.5 civarıdır
     
    Bisikletsurenadam bunu beğendi.
  15. D.Mustafa

    D.Mustafa Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.253
    Beğeniler:
    877
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    Takribi 13 kg. Bisan(alü boyun-jant-göbekler-crank-pedallar)-Tianjin(alü jant-göbekler-crank-pedallar-boyun) ve peugeot(çelik jant-göbekler-crank-pedallar-Alü boyun) 3ü de yol 3ünü de tartmıştım. 12 - 13,4 - 13 kg geldiler.Bütün kadrolar çelik ti.
     
    Yunus M. bunu beğendi.
  16. Bisikletsurenadam

    Bisikletsurenadam Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    9 Ekim 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Emrulah ALTAN
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    @D.Mustafa peki sadece jant seti ağırlığı ölçtün mü ? Hafifletmek için yeni jant seti almaya gerek var mıdır? Değiştirmeye değer bir fark olur mu ?
     
  17. sadık özer

    sadık özer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    24 Ekim 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğeniler:
    156
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Beldeyama
    Seviye:
  18. Bisikletsurenadam

    Bisikletsurenadam Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    9 Ekim 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Emrulah ALTAN
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
  19. sadık özer

    sadık özer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    24 Ekim 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğeniler:
    156
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Beldeyama
    Seviye:
    Anca Chrome cevirisi olur oda bir ise yaramaz :)
     
  20. Bisikletsurenadam

    Bisikletsurenadam Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    9 Ekim 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Emrulah ALTAN
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    @sadık özer
    BİSİKLET ÇERÇEVE MALZEMELERİ














    Çerçeve Malzeme! Bir inatçı tartışma Çelik, Alüminyum, Ti veya Karbon?


    İşte bu yazının temel tezi olan: Son zamanlarda ve derinden yol yarış bisiklet tasarımı değişti üç kuvvet vardır
    1. Yarış rotasında rekabet avantajı için her zamanki arama.
    2. Pazarlama basınçları.
    3. Üreticinin arama maliyetleri azaltmak için, ve sonuç arzu üretilen kalemlerin sayısını azaltmak için.
    Sonuç? Çoğu kişi ciddiye gerçekten hayali olan yüksek performans adına tehlikeye onların sürüş kalitesi vardı bisiklet satılıyor. Açıkça söylemek gerekirse, bisiklet kanlı cehennem gibi binmek satılan edilmektedir. Tüm rekabetçi ama yarış çok yüksek seviyeleri, modern yol bisikleti biniciler çoğunluğu reddedildi lezzetli, iyi tasarlanmış, rahat bisiklet sürme tarafından vardı olabilir zevk.
    Bir seçici binici temelde iki kategoriye düşen gibi hafif yol bisikleti üzerinde görünmelidir.
    1. En rahat ve keyifli bir sürüş sunan değil iken all-out (aynı olma vasfını, ancak rekabet avantajları hiçbiri bu bisiklet dezavantajlarının hepsine sahip ve düşük fiyatlı klonları) bu bisiklet yarış, ciddi sporcu vermek bir şans onun ekipman onu geri yapacağını önemsemeden yarış. Bu kategoride olduğunu iddia birçok öğe yanlış bilgilendirilmiş amaçlayan pazarlama araçlarıdır. Daha sonra bu konuda Ama daha.
    2. Bisiklet sürmek. Akıllıca tasarlanmış bisiklet, harika bir yolculuk sunan bir rüya gibi ele almak ve sadece biraz sonuçta rekabet bisiklet için all-out ihtiyacını tehlikeye atar. Ben bu insanların çoğu binmek gerektiğini bisiklet olduğuna inanıyoruz.
    Bu, tüm bu kadar kolay olması için kullanılır.
    1975 yılında, profesyonel bir sürücü normal grubu Campagnolo Nuovo Telaffuz, fakat Fransız ya da İspanyolca bileşenlerin bir karışımı kullanılabilir Columbus veya Reynolds 531 yapılmış bir bisiklet sürdü. Jantlar Fiamme gibi boru şekilli kısımlar 36 konuşmacı ile sinirli olmak ve el yapımı (soğuk işlenmiş) boru şekilli yapıştırılmış olurdu. Barlar Cinelli, zincir ve cogset Regina büyük olasılıkla vardı. Bisiklet muhtemelen yaklaşık 21.5 kiloydu. Sanatın devlet oldu. Hiçbir bisiklet, daha hızlı, daha güvenilir ve daha hafif olduğu yapılabilir.
    Aynı zamanda, hiçbir bisiklet 531 veya Columbus dışında bir usta tarafından inşa edilen ve günün yanlısı ekipman ile monte bir el yapımı çerçeve daha bindi o vardı olabilir. Bisiklet rahatça sürdü ve bu yolda yapıştırılır böylece mükemmel dikey uyumu vardı, sporun en üst düzeyde değil, sadece rekabetçi oldu. Bir bisiklete binmek gerçek zevk verir şehvetli eleman 70'lerin gerçek yanlısı bisiklet daha iyi bir araç bulabiliriz.
    Bisikletler değişti. Bu değişiklikler, yeni bir bisiklet satın almayı düşünen bir kişi düşünceli 70'ler ve 80'lerde bir binici daha kriterler farklı bir dizi kullanmak için gerektirir. Bu yeterince artılarını binmek ne istiyorsun artık değil.
    Benim açılış paragrafında belirtildiği gibi, profesyonel yarış bisikleti tasarımını değiştirerek işbaşında olan birçok kuvvetler vardır. Her şeyden önce, en kolay fark hafif ağırlık yürüyüşü olduğunu. Bu bisikletler, en az 6.8 kilogram ağırlığında gerektirir UCI (Dünya çapında bisiklet yarış yönetim organı) neden oldu (15 lbs.). Teknolojik ilerleme, bir bisiklet yarışında insan çabasının önemini belirsiz bir korku var.UCI vurgu atlet açık olduğundan emin olmak istiyor.
    Iş yerinde iki güçler vardır. Üreticiler, imal ettikleri farklı öğeleri sayısını azaltmak istiyoruz. Bazen bu daha iyi olmak biter. Threadless çatal sert sapları, hafiftir. Üretici sadece bir çatal yapıp uzunlukta kesmek için alır. Daha önce her boyutu kare için farklı bir yivli çatal yapmak zorunda kaldı. Onun hayatı daha basit ve bisiklet hafif ve serttir.
    Kompakt çerçeve imal gereken kare boyutları sayısını azaltabilir. Biz 18 boyutlarda Corsa Strada (bir kompakt çerçeve), benzersiz bir geometriye sahip her olun. Karmaşık ve differernt bütün bu birçok öğe, bir üreticinin kabus ama bir bisiklet sürücünün rüyası vardır.
    Fit ve kompakt çerçeveleri ağırlık dağılımı, ancak, bir sorun olabilir. Bir kişinin kare boyutları arasında ise, bir çok kısa ya da çok uzun sap (ve sele ile aynı) arasında seçim zayıf bir uyum ve kötü kullanım sonuçlanacaktır. Minik ağırlık tasarrufu dezavantajları telafi etmez. Ama üretici bir paket kurtardı. Ve baloney bu hat satmak için ödenen ediliyor Tour de France profesyoneller gibi bakacağız.
    Başka bir kuvvet itici tasarım reklam olduğunu. Pazarlama maliyetleri çok büyük. Bisiklet reklam spor odaklı bir dünyada, bu maliyetler ballooned var. 1970'lere kadar, büyük bir bisiklet fabrikası, kendi başına, bir high-end bisiklet takımı sponsor olabilir. Gone Tur Thevenet gibi biniciler kazanan ile dolu bir Peugeot takımının günleridir. Bir bisiklet şirketi tarafından öncelikle sponsor son takım TI-Raleigh oldu. Boru Yatırımlar, Raleigh sahibi, çakıltaşı diğer dalları üzerinde takımın maliyetleri çok itfa çünkü bu mümkün oldu. Bugün, bisiklet tedarikçisi genellikle daha 8.000.000 $ yıllık mal olabilir yanlısı ekibin, finansmanında çok daha küçük bir rol oynar. Bu büyük maliyetlerle, profesyonel ekip yıl geçmişe oranla daha odaklı bir pazarlama odaklı aygıt haline zorunda kalmıştır. Bisiklet ve binici kıyafetleri her inç kare reklam ile dolu.
    Geçmişte, jant üreticileri daha sonra kullanılan kutu kesitli jant öylesine anonim çünkü onların bisiklet donatmak için takımlar para yarış ödenen asla. Sen ekipleri jantlar kullanarak ne hangi bilmiyordum. Derin bölüm ağızlı Yeni jantlar açık ve kolayca tanınan reklam taşıyabilir, ancak bu binici gerçek bir maliyet getirmez. Derin jantlar çok sert binmek. Azaltılmış kollu sayısı tekerlek sorunu azdırmak çok yüksek kollu gerginliği var.
    Onlar hafif Çünkü tüketici tekerlekleri satılmaktadır. Ama, bu yarım gerçektir. Jantlar derin bölümleri Çünkü, atalet kütle (dönen ağırlık) daha büyüktür. Sonuç bisiklet az çırpıda vardır ve daha sert sürmek olmasıdır. Daha kötü yapmak için testler jant gerçek aerodinamik avantaj derin 40 mm olması gerektiğini göstermiştir. 30mm yıllarda kendi kesitli jantlar aero değil, onlar bakıyor sadece fantezi. Gee-whiz çok var bu tekerlek birini satın almadan önce, kutu profil jantlar ile 32 delik, çapraz üç tekerlekli güzel bir dizi düşünün. Bisiklet üzerinde bir çift koyun ve onlara bir şans verin. Eğer varsa bir arkadaşının setini ödünç. Kilo hemen hemen aynıdır. Ama binmek .........
    Çerçevelere Açık.
    Çelik, alüminyum, titanyum ve karbon fiber: Bisiklet çerçeveleri ve çatal dört farklı malzemelerden yapılmıştır. Orada diğer saçak materyaller, ancak bu tartışmanın kapsamı dışındadır.
    Çelik, alüminyum ve titanyum ilginç bir ilişki olan metallerdir. Titanyum çelik 1/2 1/2 yoğunluğu ve gerilme mukavemetine sahiptir.Alüminyum 1/3 yoğunluğu ve 1/3 çeliğin gücü vardır. Şimdi kimse bu çıkarabileceğimiz sonuç, bariz bir alüminyum çerçeve çelik çerçeve ile aynı tartı sona gerektiğidir. Alüminyum bir verilen kübik hacim çelik aynı hacimde kadar 1/3 ağırlığındadır. O 1/3 gücü vardır çünkü Ama, kimse belirli bir yapı çalışmalarını yapmak için 3 kez malzeme gerekir.
    O kadar basit değil. 9 tüplerin yapılan bisiklet, bina, bunların çapına göre çok ince tüpler çizim sorunlar var. Tekniğin mevcut durumu göz önüne alındığında, bir çelik bisiklet Downtube çapı yaklaşık 32 mm'dir. Duvarlar yaklaşık 0.4 mm kalınlığında olan, böylece çıkarılabilir.Herhangi bir ince ve boru kolaylıkla toka olabilir ve tüp da tarak bağlıdır.
    Modern alüminyum downtubes pedal çevirme normal yük altında eğilmeye direncinin daha fazla genellikle ovaldir. Alüminyum mekanik özellikleri çelik daha düşüktür. Bu tekrarlanan stres altında daha hızlı başarısız olur. Bu nedenle, çap ve duvar kalınlıkları yüksek olması gerekir, ancak, alüminyum gerilme mukavemetinin tamamen telafi etmek için değil kadar adı olacaktır. Bir 42mm çapı ile, alüminyum tüpler bir state-of-the-art çelik Downtube 220 gram ile karşılaştırıldığında, 185 gram ağırlığında bir tüp veren 0.7mm aşağı çizilebilir. Motosikletin 9 borular boyunca çarpıldığında, bu önemli bir ağırlık azalması, demir olmayan (non-çelik) malzemeler kullanılarak elde edilebilir olduğu açıktır. Ara madde ağırlık tasarrufu titanyum kullanılarak elde edilebilir.
    Çelik

    Biz bisiklet oluşturmak için kullanılan malzemelerin başka bir daha çelik hakkında daha fazla bilgi. Bizim medeniyet temel yapı taşlarından biridir. Henry Bessemer ticari ve ucuza çelik üretmek için nasıl düşündüm beri 150 yıldır olmuştur rağmen, yeni gelişmeler gelmeye devam.1990'ların başında, Columbus Nivachrome çelik duyurdu. Bisiklet oluşturmak için kullanılan Önceki çelikler pirinç sonra gücünün 40'a kadar% kaybetti krom moly alaşımlar idi. Nivachrome özellikle bisiklet oluşturmak için geliştirilen ilk alaşım olduğunu. Yetkili oluşturucu elinde, Nivachrome oluşturduktan sonra kendi gücünün sadece% 10 kaybeder. Ayrıca, son derece sünek çelik (cam gibi kırılgan değil) ve çok yüksek bir gerilme mukavemetine sahiptir. Sonuçlar? Çelik borular ince ve daha hafif yapılabilir.
    Çok mukavemetli pirinçle kaplama veya kaynak kayboldu çünkü daha önce, boru üreticisi kuvvet kaybı sağlamak için boru gereksiz malzeme bir sürü koymak zorunda kaldı. 1976 yılında normal tüp bindirilerek sonunda 0.9mm ve merkezde 0.6 idi. Merkezde 0.4 popo 0.7mm değişti ve Nivachrome ile. Bu kuvvet ve dayanıklılık kaybı ile tüp kütlesinin 1/3 azalmadır.
    Bu modern 0.4mmkalınlığındaki tüpleri ile yapılan sonuçlanan motosiklet ışık vardı ve ben tarif edemem, yeni, güzel, elastik, lezzetli şehvetli bir fikir vardı. Ben sadece orada olduğunu söyleyebilirim.
    Çelik diğer avantajı güvenilirliktir. Modern metalurji çelik boru bükük ve art arda yayımlanan ise, bu eğilme miktarı mühendisleri metal "esnek" menzil dediğimiz içinde kalır sürece kopmayacaktır öğretir. Kalıcı deforme kadar çelik boru bükük olduğunda, başarısız olduğu söyleniyor. Sürece elastik menzilli olduğunu ötesinde çerçevesi eğildi asla gibi, onun hayatı gerçekten çok uzun olacak.
    Ama kendimizi aldatmak değil edelim. Bir çelik çerçeve ile gelir hafif ağırlık dezavantajı en üst düzeyde yarış için kullanılamaz hale getirir.Bir çelik çerçeve düşük 3 kiloluk aralığında orta ağırlığında olduğu yapılabilir. Olmayan bir kompakt alüminyum çerçeve içinde, bu yaklaşık bir kiloluk bir ceza olduğunu. Bu kadar kategori tek bir tırmanış Tyler Hamilton kovalamak için sadece çok ağır. Profesyonel peloton alüminyum veya karbon kullandığı nedeni budur. Ama elit düzeyde rekabet değil binici için, 200 pound yaklaşımlar (ya da cömertçe aşabilir) bir bütün binici / bisiklet paketinin bir parçası olarak bu bir kiloluk cezası önemsizdir. Ve bu sterlin için, binici yüksek çekme mukavemeti ve modern çelik yaylı elastisite yararlanmak ve mutlak bir rüya olduğunu bisiklete binmek bir bisiklet alır. Hiçbir bisiklet sürmek yanı sıra yetenekli üreticisi tarafından inşa edilmiş bir çelik bisiklet. Bu sonuca katılmıyorum kişiler genellikle diğer malzemeler ya ticari bir ilgi var, ya da modern çelik bisiklet basmış değil.
    Forks. Tam karbon çatal koyarak neredeyse bir pound tasarruf edecek. Bu çok mütevazı bir fiyat için tek bir bileşen büyük bir ağırlık tasarrufu olduğunu. Aşağıda karbon tartışma için benim yorum çoğu kurtaracak. Yük altında çeliğin deformasyon doğrusal çünkü Ama, bir çelik çerçeve yaylı hissediyorum büyük ölçüde çelik çatal canlı hissediyorum tarafından geliştirilmiştir.
    Alüminyum

    Alüminyum çerçeve evrimi ışık hızında devam etti. İtalya'nın Alan tarafından 1970'lerin ortalarında geldi ilk modern alüminyum çerçeve sonra çelik çerçeve yapımında kullanılan aynı çapları kullanılır. Onları unrideable kabul, ortaya çıkan kareleri çok hafif, ama onlar o kadar yumuşak. Vitus da çok yumuşak ve çok hafif alüminyum çerçeve yaptı. Ben bu korkunç bisikletler vardı söyleyebiliriz, ama Sean Kelly, gerçek bisiklet bu süngerimsi taklidi ile gonglar gibi dünyanın geri kalanı yendi. Aynı yerde pek çok yol vardır. Bir adamın yiyecek başka bir adamın zehirdir.


    Ardından, inşaatçılar tig kaynak ekstra büyük çaplı alumunum tüpleri (Klein ve Cannondale akla gelen) başladı. Elde edilen bisiklet, fantastik sert çok hafif, ama çivi gibi sert. Onlar çok başka bir şekilde gitmişti çünkü ben onlara iyi çelik bisiklet korkunç alternatifler düşünülmelidir.Yolculuk sadece çok sert oldu.
    Mühendisler sunulan sorunlar alüminyum çözme çalışmayı durdurdu asla. Columbus Altec çıktı ve sürüş daha iyi anladım. Easton adlı teklifleri nihayet itiraf çerçeveleri tolere edildi yaptı. Kolomb'un Modern tüpler Altec2 ve Uçak ince sürme bisiklet yapmak. Ben iyi çelik bisiklet sınıfında kendi sürüş kalitesini koymayın. Bir binici rekabetçi hafif ve kabul edilebilir sürüş kalitesini arayan Ama, eğer olmayan bir kompakt, yatay üst tüp alüminyum bisiklet onu iyi hizmet edecektir. Sadece kısa bir süre sonra başarısız alüminyumun eğilimi daha önceki sorunlar temelde çözüldü. Ancak alüminyum bir çerçeve süresi değildir ve çelik bir bisiklet olmayacaktır. Binici yüksek perfomance için yaptığı arama, uzlaşmalar yapılması gerektiğini kabul etmek zorunda. Bunlar ömür boyu bisiklet değil. Onlar sadece değil!
    Titan

    Bu orta zemindir. Titanyum çelik kadar güçlü değildir ve alüminyum gibi hafif değil. Sonuç alüminyumdan daha iyi bir yolculuk vardır, ama daha ağır bir karedir. Bu çelik gibi binmek değil, ama daha hafiftir. Bu çok güvenilir olduğunu. Titanyum çerçeve arızaları, çelik çerçeve arızaları gibi, çok nadirdir. Titanyum başka bir avantaja sahiptir. Bu pas vermez. Yollar titanyum çerçeveleri gibi tuzlu alanlarda Riders. Onlar boyanacak gerekmez. Çıkartmalar harap olsun, yenileri uygulamak kolaydır.
    Kimin yargı saygı duyduğum bu çünkü alüminyum ve çelik arasındaki orta yol bir çerçeve oluşturmak için en iyi malzeme olduğunu ısrar iyi arkadaşlarım var. Bu noktada, bu zevk meselesi haline gelir.
    Karbon fiber

    Ben Greg Lemond karbon fiber bisiklet geleceği olduğunu tahmin olduğunu yaklaşık bir on yıl önce olduğunu düşünüyorum. Ben henüz bile Lance Armstrong'un altı Tour de France karbon üzerinde kazanır, o sözünü kadar yaşamış sanmıyorum.
    Hatırladığım ilk karbon kare Alan ve Vitus geliyordu. Genellikle alüminyum pabuçları içine yapıştırılmış alüminyum borular karbon tüpleri ile değiştirilmiştir. Ardından, bir sonraki büyük ilerleme bir monokok çerçeve ile kerkenez geldi. Biniciler sürü üzerlerine vahşi gitti ve sürüş ve hafiflik hayrandı. Tüm erken ürünlerinde olduğu gibi, yukarıdaki kare tüm artan ağrıları yaşadı. Güvenilirlik sadece orada değildi.
    Biz bugün hızlı iletirseniz, gelişmeler derin olmuştur. Karbonun güvenilirlik temel sorunu çözüldü. Erkekler ve kadınlar Milyonlarca kalite ve güvenilirlik en yüksek düzeyde gerektiren bir bisiklet, kendi çatal bileşeni karbon güveniyorum. Kırık çatal felaket olabilir.
    Karbon elyaf ürünlerinin Üreticileri hammadde temel ileri teknoloji var. Karbon fiber ürünler, bir epoksi reçine içine gömülen karbon fiberden yapılmıştır. Teknolojisi geliştikçe, mühendisler bir karbon ürünün temel makyaj reçine miktarını yanı sıra CABON elyaf azaltmak mümkün olmuştur.
    Bu ağırlık tasarrufu için temel nedeni insanların karbon çevirmek değil, aynı zamanda yol hissetmek için de önemlidir.
    Bir teorim var.
    Alan ve Vitus ilk karbon tüpler çerçeveleri geldi, onlar biraz boyutu üzerinde idi. Onlar hala çerçeveleri gitmek oldukça yumuşak. İlk karbon fiber çatal tanıtıldı Sonra, çoğu çelik çatal boyutlarını taklit. Kendilerini underdesgined edildi. Onlar ön fren uygulandığında ön tekerlek bir sinir bozucu shimmy içinde ileri geri titreşimle böylece yumuşak. Bunlar çok yumuşak, yanlış tasarlanmış ürün Karbon yumuşaklık için bir itibar verdi. Bir öğe karbon olsaydı, o yumuşak, rahat bir sürüş verecek varsayılmıştır. Bu, son derece sert malzeme olan karbon, olmadığı yumuşaklığı neden oldu, mühendislik oldu.
    Bugün karbon çatal bak. Onlar malzemeye uygun boyutlarda inşa edilir. Karbon çatal, sert, güvenilir ve iyi yapılmış.
    Peki karbon fiber bisiklet binmek etkiler? Mühendisler de karbon ile istediğiniz hemen hemen her şeyi yapabilir. Bu dokuma karbon fiber levhalar koydu ve birlikte epoxied nasıl tüm bu. Tüm karbon elyaf ürünler bisikletler için tasarlanmıştır nasıl ortaklık büyük bir anlaşma, ancak var. Yani, biz geniş bir fırça ile boya ve bazı genel kurallar yapabilirsiniz.
    Karbon fiber matris epoksi yüksek frekanslı titreşimleri hafifletir. Eğer güzel bir yol varsa, o yol vızıltı çıkarmak ve onu düzeltmek olacaktır.
    Ancak, yük altında karbonun deformasyon hissediyorum sert, sarsıntı veya darbe daha kötüsü, doğrusal değildir çünkü. Bu iyi bir yol güzel yapabilir, ancak karbon olağan elastik sınıra ulaşıldığında geri sokması gibi kötü bir yol korkunç yapacaktır.
    Bazı biniciler yol vızıltı yalıtıcısını keyifli ve hoş buluyorum. Diğer ölü hissediyorum o karbon fiber sonuçlarını bulabilirsiniz. Bir kez daha, bu zevk meselesi bu.
    Ben yolun hissediyorum benim bisiklet binmek gibi arıyorum geribildirim büyük bir parçası olduğuna inanıyoruz. Benim bisiklet ortamından kendimi izole etmek arıyorum değil. Ben bunun bir parçası olmak istiyorum. Benim için, o zaman, karbon benim bisiklet hedeflerine karşı çalışır. Ben çelik verir şartıyla en geniş kümesi altında ince, hoş, rahat bir sürüş sağlayan bir karbon çerçeve veya çatal basmış asla.
    Değişen teknolojiye, bu karar sadece bugün içindir.
    Yani, bisiklet ne tür satın almak için?
    Ben hala fazla 110 psi şişirilmiş el yapımı çapraz üç tekerlekli ve iyi lastikler ile inşa edilmiş modern bir çelik bisiklet altın standart olmaya devam ettiğini tutun. Başka hiçbir bisiklet de kaçacağım.
    Hafif, en hızlı bisiklet arıyorum elit yarışçı en iyi şekilde lighweight alüminyum bisiklet ile servis edilir. O iyi hissediyorum yanı sıra alüminyum ile yüksek performans elde edebilirsiniz. O kompakt çerçeveleri önler, o neredeyse hiç kilo bir ince binmek alacak. Uyum ve ağırlık dağılımı, önemli ve şimdi göz ardı sorular daha yatay-top-tüplü bisiklet ile cevap verilmektedir.
    Bill McGann
    Torelli İthalat
    Çelik GERÇEK olduğunu!
    Biz duymak ve o çelik yol bisikleti bir "dönüş" yapmış okuyun. GERİ DÖN? Biz onlar gerçekten her yerde gitmiş olduğunu sanmıyorum. Çelik motosikletlerin Hayranları sadık kalmıştır. Son zamanlarda 20 yıl önce olduğu gibi, onun pedal yetenekleri ile ailesini besleyen bir profesyonel binici çelik (cromoly) bisiklete bindim gibi. Hikayenin sonu kadar çerçeve malzemesi olarak gitti. Çelik altın standart oldu. O zamandan bu yana, çok farklı malzemeler diğerlerine göre biraz daha başarılı ... sahneye geldi. Genel bir fikir birliği çelik (cromoly) çerçeveleri iyi genel sürüş sunmak bu güne kadar kalır. Diğer malzemeler çerçeve, sert hafif, daha aerodinamik hale getirebileceğini ve bazı durumlarda bazı maddeler bile DAHA uyumlu ve çelik borular daha rahat bir çerçeve yapmak olabilir, ama fikir onlara mümkün olduğunca çelik yakın tüm yolculuk yapmak hala.
    Iyi inanılmaz sürmek tüm bu özellikleri (konfor, şok nemlendirme, ağırlık, denge, çekiş, vb) dengesini gerektiren büyük bir çerçeve yapma. Bu nitelikler hepsi birbirlerine doğrudan ilişkilidir. Çakmak otomatik olarak çerçeve yapma değiştirir ya da diğer ayırt edici performans özelliklerinden biri "haline kazılar". Yani bu önemli sürme tüm yönleriyle dikkatle ele alınmalıdır ve dengeli. Çelik çerçeveler başka çerçeve malzemesi daha olumlu bir oranda bu dengeyi tutmak gibi görünüyor.
    Çelik bisiklet tam bir çizgi sunan marka sayısı giderek azalıyor. Bu Torelli ve Mondonicos için harika bir haber, ama bisiklet sektörü son 20 yılda nereye gitti üzücü bir ifadedir.
    Biz son birkaç yıldır alüminyum veya karbon sürme olmuştur ve tamamen sürüş kalitesi ve çelik bisiklet teslim deneyimi için geri çeliğe gitmeye karar verdik çok özel biniciler biliyorum. Açıkçası, onları bir sürü belli sürme durumlarda onları dövmek değil daha rahat bir bisiklet istiyorum. Bu yıl sert, sıkı, robotik karelerde birçok mil açmış olan erkek ve kadınlar vardır ve onlar kendi kuyuları içinde kişiliğinin olmaması oldukça basit yorgun. Çelik çerçeve konuşurken biz dayanıklılık ve uzun ömürlülük söz. Alüminyum ve Karbon çerçeveleri çelikten çok daha kısa etkili bir "performans ömrünü" var. Bu yolculuk kalitesi zamanla bozulur demektir. Bu bir all-out çerçeve yetmezliği ifade etmez. Biz bakım düzgün yapılı iyi bir çelik çerçeve, 25 ya da 30 yıl sürebilir söylemek adil olduğunu düşünüyorum. Alüminyum ve karbon çerçeve çok daha az tahmin edilebilir, ama biz onlar ince çelik çerçeve ömrünü olmayacağını söylemek mantıklı olduğunu düşünüyorum.


    Bu konu en mağaza konuşma için sol, ama bize bu konuda birkaç kelime yazın let. Öncelikle kapalı kanıtı puding: Biz 17 lira ALTINDA tartmak lugged, çelik çerçeveli tam bisiklet inşa ettik. Ve hayır, onlar 6000 $ maliyet yoktu. Biz inşa çelik bisiklet çoğu 18 ve 19 lira arasında tartın.
    Bugünün alüminyum çerçeve hafif mevcuttur. Orada bazı istisnalar vardır, ama kanıtlanmış üst raf, sahne tarzı çerçeveler hakkında konuşmak istiyorum, bu doğru kalır. Titanyum kuşkusuz hafif, ama onu pazardaki bisiklet malzemesi olarak etiketi kaybetti. Karbon, genel olarak, hafif .... ama bazı özel durumlarda değil. Eğer sürüş kalitesini göz önüne alındığında, size malzeme vs ağırlık saatlerce tartışabiliriz. Gıda zincirinin TOP bazı şirketlerin kendi Titanyum ve Karbon hiç çok iyi bisiklet kare için yapmazlar karar verdik nasıl size açıklamak için (mağaza) bize ait değildir. Bu malzemelerin kombinasyonu başka bir hikaye.Bizi ziyaret ettiğinizde bu konuda daha fazla!
    Alüminyum Ne çelik yok ama daha az ağırlığı ile yapmanın hedefine yakın geldi malzeme gibi görünüyor. 20 yıl önce, alüminyum çelikten daha hafif ama sert sürme ve çok sert oldu. [1980'lerin başında Tour De France çukurlarda BÜYÜK KURUMSAL BİSİKLET ŞİRKET gelen bir mühendis hakkında büyük bir hikaye vardır. Tur yarışan bir ekip onun şirketin yeni alüminyum çerçeve sürme oldu.Biniciler sahneye döndü, biz bir geri bildirim oturumu için mühendis ile görüşmek üzere bir çadır altında toplandı. "Bizim büyük yeni çerçeve üzerinde yolculuk oldu nasıl" diye sordu bir İtalyanca konuşan yardımcısı aracılığıyla mühendis, .... biniciler İtalyanca birbirlerine mırıldandı ve toplu cevap kırık İngilizce birkaç kelime konuştu, bir ekip üyesi geldi İtalyan aksanıyla ağır bir twist ... "Bu bir hızlı, ama o da bir-bir zor!"] daha yüksek kaliteli malzeme ve alüminyum alaşımları kullanılabilir hale geldikçe, boru üreticileri, daha alüminyum tüpler yapmak için daha fazla mümkün hale Hatta sertliğini azalır ve daha ince duvar kalınlığı ağırlığı daha indirdi. AMA, aynı zamanda, çelik boru üretimi ve tasarımında yeni alaşımlar ve gelişmeler yararlanmıştır. Çelik boru şimdi olmuştu daha hafiftir. Ayrıca, vb tutamak, alt braket kabukları, koltuk yaka gibi kare parçalar daha da tam kare ağırlığı azaltmak için yeni malzemeler ve üretim teknikleri ile slimmed oylandı. Bu çelik iskelet malzemesi ön planda hala olduğunu bizim gözümüzde bazı kanıt verir. Çelik onu aramak istediğiniz ne olursa olsun "old skool" veya "RETRO" ya ise, Columbus, Reynolds, Gerçek Temper veya diğer çelik boru üreticileri, bazı temas ve onlar çelik borular için Ar-Ge için milyonlarca dolar harcamaya devam niçin isteyin !

    Eğer kilo kaybetmek ne diğer birçok bölümlerinde kazanç unutmayın. Bir hafif çelik çerçeve * 3 ila 3,5 lira. SÜPER hafif alüminyum çerçeve * 2,5 lira. Yani biz 0,5 £ 1 net fark bahsediyoruz. Mutlak 1 öncelikli ışık mümkün olduğunca bisiklete inşa ise, çelik tercih olmayacaktır. Eğer gerçekleştiren ve en yüksek kalite standardına sürmek çok hafif bisiklet istiyorsanız, bir çelik çerçeve seveceksiniz.
    * GERÇEK AĞIRLIK değil ... katalog ağırlıkları ya da teknoloji yaprak ağırlığı!
    Alüminyum, karbon ve titanyum ince çerçeve malzemelerdir. Biz çelik çerçeveler hakkında burada yaptığım tüm touting sonra, hala çok iyi başka bir malzeme ile daha iyi olabilir. Endişeye gerek yok, Torelli ve Mondonico bizim arkadaşlar hepsi çok iyi biliyorum ve tüm markalar bu malzemelerden yapılmış çerçeve sunmak, ve tabii ki, tüm İtalyan tarzında hazırlanmış bulunmaktadır. Sizin için neyin en iyi olduğunu emin değilseniz, bizimle danışın. Size katı tavsiyeler verebilir. Biz bisiklet satın alma ya da bir uyum karar verilirken müşteri yanlış yolda dolaşan düşünüyorsanız Biz her zaman uyarı bayrağı atmak olacaktır. Sonuçta, bu sizin tercihinizdir, ama biz doğru ürün ile arzuları ve ihtiyaçlarına uygun yardımcı olmak için buradayız.
    Alex Stanek
    Akıllı Bisikletler