Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kişilerin hobilerine saygı göstermeyen insanlardan bıktım

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında mustafa şan tarafından paylaşıldı.

  1. mustafa şan

    mustafa şan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    372
    Beğeniler:
    64
    Şehir:
    mersin- silifke
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Bugün bisiklet için gözlük aldım pompa aldım evde kimse yok Allah'tan işyerinin adresini verdim kargoyu görünce 2-3 kişi benim odaya geldi ne geldi falan filan açtık işte gözlük ne yapacaksın lan bunu dediler bisiklet için dedim hemen başladılar biri 3 kuruşluk bisikleti var aldığı şeyler bak , söyleseydin kaynak gözlüğü ayarlardık 5 liraya kaç para verdin buna , senin paraya ihtiyacın yok herhalde paranı ver biz harcayalım. Yeter arkadaşım bu nedir ya zaten bir şey aldığımda fiyatını söyleyemiyorum yarısını diyorum geçiştiriyorum ama yeter yani bisiklet sürüyorum , çocuk muyum değilim zevkim bu

    diyeceklerim bu kadar :cool:

    Ekleme : nasıl senle bu şekilde konuşuyorlar derseniz hepsi benden bir 10-20 yaş büyük kişiler
     
    Mr. Potato ve atta bunu beğendi.
  2. E.Buyuran

    E.Buyuran Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İstanbul - Avcılar
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bisiklete ilk başladığım zamanları hatırlattın bana.Kafada kask, gözlük eldiven ve tayt giyerek dışarı çıkmak ve bisiklet kullanmak gelen tepkiler nedeniye beni utandırıyordu.Şimdi ise kimseyi dinlemiyorum.Bu benim hayattaki tek hobim-sporum, zevkim.Buna kimse karışamaz.Kim ne derse desin sen bisikletini sür ve keyfini çıkar.O laf atan kişiler bisikleti sadece çocukların oyun aracı olarak gören zavallı zihniyetliler.
     
  3. mustafa şan

    mustafa şan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    372
    Beğeniler:
    64
    Şehir:
    mersin- silifke
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    zaten pek takmıyorum yavaştan alıştırıyorum çevreyi şuan forma ve tayt yok mesela pedli şort tişört idare ediyorum bir eksik o kaldı sanırım kendileri gider şahincilik yapar ayda 200 - 300 benzine verir o para benim toplam aksesuar param mesela
     
  4. Murat Güvenç

    Murat Güvenç Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    MANAVGAT / ANTALYA
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Demek ki bu sorunları sadece ben yaşamıyorum :):):) ya bisikletimi işte çıkıp eve gidince güzelce yıkarım silerim kuruturum üstümü giyip gözlüğü takarım apartmandan çıkarken yolda giderken kırmızı ışıkta dururken her zaman uzaylı görmüş gibi bakıyorlar. bir türlü onlar bisiklet süren insan görmeye alışamadılar bende onların bakmasına alışamadım birde benim duya bileceğim şekilde konuşmazlar mı ucak sürüyor sanki şuna bak filan :) Allah yardım etsin bize :)
     
    ersen t. bunu beğendi.
  5. hakan aydın55

    hakan aydın55 Forum Demirbaşı

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    28 Mart 2011
    Mesajlar:
    512
    Beğeniler:
    304
    Şehir:
    Kırklareli/BABAESKİ
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    zamanla onlarda alışır bu duruma.....
     
  6. Ahmet Ayaz

    Ahmet Ayaz Bisikletkolik

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.040
    Beğeniler:
    1.823
    Şehir:
    K.Çekmece İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    yaş maalesef saygı açısından önemli bir nokta bizim memlekette. akıl yaşta değil baştadır sözü sadece laf. benim için de öyle düşünüyorlardır ama pek kimse laf edemiyor :)

    yapacağınız en iyi şey fazla tartışmaya girmeden bu işi sevdiğinizi tavırlarınızla çevrenize göstermek.
     
  7. orhan0911

    orhan0911 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Eylül 2012
    Mesajlar:
    561
    Beğeniler:
    179
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:


    aynen işyerindekiler en ufak birşeyde arabanla bisikleti verdinmi alırsın şunu alabilirsin gibi ama herne olursa olsun araba bisiklet üst üste koyun takas edersin espiri anlayışları bukadar fazlası yok malesef takma kafana
     
  8. orhan0911

    orhan0911 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Eylül 2012
    Mesajlar:
    561
    Beğeniler:
    179
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    aynen katılıyorum sırf bu yüzden kask takmıyordum ne insanlar var hoş bazı bisiklet sürücüleride acayip be kardeşim adamda ne sağa bakar ne sola bir havalar :) herkezi o kişilere benzetiyorlar belkide
     
  9. umut a

    umut a Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    onlar özgürlüğün tadını bilmeyen insanlar. hiç kendini üzme. üzüleceksen de onlar için üzül:)
     
  10. bkagan

    bkagan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    768
    Beğeniler:
    252
    Şehir:
    Güzel olan heryer...
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Uçak sürüyor sözüne çok güldüm... ağlanacak halimize güleriz hesabı insanımızın bisiklete alıştığı zamanları görebilecek miyiz acaba o zamana kadar yaşama imkanımız olacak mı... bu zihniyet nedir çözemedim gitti... al sen sür diyeceksin aslında öyle bakanlara....
     
  11. CandanC

    CandanC Onursal Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    13 Nisan 2011
    Mesajlar:
    2.181
    Beğeniler:
    1.658
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    sadece hobiler konusunda diil, her konuda normal sınırlarımız ve bakış açımız çok dar ne yazık ki :)
     
  12. Umut SÜRÜCÜ

    Umut SÜRÜCÜ Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2013
    Mesajlar:
    167
    Beğeniler:
    168
    Şehir:
    Bandırma
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    "Üzerini kapat bide motor taktır tamamdır." diyen oldu ya bana
    kilit kelime motor burada :)

    o kadar farklı çalışıyor ki insanların kafaları. bir an donup kalıyorsun karşısında birşey diyemiyorsun. Farklı düşüncelere gidiyorsun bir an. Vereceğin cevabı düşünmek yerine karşındaki insanın ne kadar sığ düşündüğünü, nasıl bu kadar düz mantık olabileceğini falan düşünüyorsun. Sonra bir toparlanma sürecinin ardından. Gecikmeli de olsa cevabını veriyorsun.

    "kendi kendine hareket eden bir vasıta kullanmak isteseydim bisiklet almazdım zaten."
    hani diyor ya ünlü bir komedyenimiz "çıkarın artık şu at gözlüklerini.... ilerleyin biraz...yeter yav..!"
     
  13. atta

    atta Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    775
    Beğeniler:
    407
    Şehir:
    -
    Seviye:
    Kendileri uçamayan kuşlara (bkz. şahin, doğan vs.) bin çeşit sözde modifiye yapar bi ton para harcar klas olur, 2 bin tl bi telefona verir fiyakalı olur biz bi bisiklete 1000 TL verdik diye akılsız oluruz boşa para harcıyor oluruz... Maalesef toplumumuz böyle ben alıştım artık bunlara...
     
  14. Özgür K.

    Özgür K. Bisikletkolik

    Kayıt:
    6 Aralık 2012
    Mesajlar:
    1.334
    Beğeniler:
    871
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Ben bunları kısa sürede aştım.
    Yaşadığım sokağın, bir üst sokağı ana cadde.
    Bisiklet süreceğim zaman kaskı gözlüğü gidona takıp bisiklet elimde üst caddeye kadar gidiyorum. Orada rahat bir şekilde kaskımı gözlüğümü takıp bisikletime biniyorum.
    Beni rahatsız eden insanların garip garip bakmaları değil, tüm aksesuarları test etmek istemeleri. Kornaya basıyorlar, kaskı bir takayım yada bir tur atayım gibi şeyler söylüyorlar. Gözlüğü denemek isteyen bile oldu. Çocuklar da dahil buna.
    Ben de çözümü kask-gözlük takmadan bisiklet elimde sokaktan uzaklaşmakta buldum.
    Dönüşte ise hiç durmadan yaşadığım apartmanın önüne kadar geliyorum. Yine sorun olmuyor.
    Ama yolda ki bakışlardan kurtuluş yok.
    Biraz önce yeni geldim eve. Yolda kırmızı ışıkta beklerken yanda ki arabada ki adam tüm süre boyunca beni inceledi. En sonunda ben de baktım gülümsedim. Ben bakınca bakmaktan vazgeçti.
     
    Mr. Potato bunu beğendi.
  15. tuna karahan

    tuna karahan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    393
    Beğeniler:
    264
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    valla şöyle diyeyeyim bu tiplerin çoğu şimdi gelip, tuna bisiklet alacağım yardım et diyor :)
     
    Ozan Duran bunu beğendi.
  16. Enes Şahbaz

    Enes Şahbaz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2013
    Mesajlar:
    294
    Beğeniler:
    196
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    '' Bu kadar parayı bisiklete vereceğine git araba al ''
    Sabır.. :)
     
  17. Furkan Çınar

    Furkan Çınar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    783
    Beğeniler:
    219
    Şehir:
    Çengelköy / İstanbul
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    Seni ilgilendirmez deyip geçeceksiniz , cahil insanlara laf anlatılmaz çünkü anlamazlar.
     
  18. Ömer Ş.

    Ömer Ş. Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    643
    Beğeniler:
    1.337
    Şehir:
    安卡拉
    Seviye:
    Çoğumuzun zaman zaman yaptığı şey :)
     
    Mr. Potato bunu beğendi.
  19. Mr. Potato

    Mr. Potato Giggity

    Kayıt:
    30 Nisan 2013
    Mesajlar:
    517
    Beğeniler:
    138
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Aynısını yapıyorum ben de; at çantaya kaskı gözlüğü, anayola kadar sür, tak ve devam et :) "Anaa kask takıyo" lafını duyduktan sonra bi teyzemizden mahalleye girince çıkarıyorum artık (pek umrunda olduğundan değil gerçi de, gülümseyip geçmiştim). Bizim çocuklar iyi ama o kadar garip bakmıyorlar :)
     
  20. armgn

    armgn Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    evimin altında bar var gayet apartmandan kaskım takılı çıkıyorum gerektiğinde cafeye bara bisikletimle gidiyorum gayet sakin bisikletimi kilitliyorum km saatimi çıkarıp kaskı çıkarıp mekana giriyorum girerken de girişteki görevliye bisikletime arada bakmasını söylüyorum sonra 2-3 dakika bisiklet muhabbeti açılıyor kaç para kaç vites kendin mi topladın şahin alsaydın muhabbetleri falan ama görünüş olarak iyi bir bisikletiniz olduktan sonra hayranlıkla bakıyorlar,sonra ben geçip oturuyorum arkadaşlarımın yanına :)
    kaskı gözlüğü eldiveni saklamayın siz ne kadar saklarsanız o kadar dalga geçerler ama kimseyi sallamadan taktıktan sonra kimsenin sesi çıkmaz soranlara anlatsam da anlamazsın sen diyip geçin,bir zaman sonra fiyakalı gelirsiniz gözlerine.