'' kış sezonu başlıyor biz kapatmayız açarız sezonu, kasım -aralık-ocak-şubat-mart-''

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
bu topik kasım ayında faliyete geçecektir ve tam beş ay burada kalacak mart ayı sonunda bu topik bitecektir bütün kış boyunca tüm aktivitelerimizi burada paylaşacağız ,anadolu performansın çizgisi hep aynıdır aynı kalacaktır bizler yemekli gezi tur yapmayız ,tarzımız tur bisikletçiliğide değildir..ekip çok çalışmıştır,erkan ve bahtiyar ve misafir dostumuz ogün ve halkaya her zaman bekleyeceğimiz murat kanki süratli dostumuz ekrem bizi asla unutmaz gene punduna getirir bize takılır...bu beş ay boyunca pazar günleri hava durumunu kollayacağız geçen sene çok sert bir kış geçirdik bu senede aynı durum inşallah olmaz...yerler ıslak olduğu vakit süratli bisiklet kullanmak riskli olmaktadır bu nedenle yerler ıslak iken sahada var olmayacağız sert rüzgarlara karşı tavrımız bellidir sert rüzgarları severiz...şile -teke ve şile -ulupelit en ağır etaplar olup bu etaplarında en ağırı ağva şile dir..........bu etaplar kışın gündeme gelecek kış aylarında sabah aydınlanırken toplanma yerlerimizde olacağız..3 etap için yani şile etapları için dudullu merkezdir...çıkış saati 07.00 dir ayaz başlayacağından artık içlik termaller devreye girecektir..kısa etaplara gelince onlarada el atarız...kış programı boyunca ayda bir ağır tur sığdırmaya çalışacağız..
sırasıyle en kolaydan en zora doğru etaplar..

1-polinez kısa hekimbaşından....
2- polinez uzun dudulludan...
3- bıçkıdere dudulludan
4- şile- ulupelit dudulludan
5- şile -teke dudulludan
6- şile -ağva dudulludan...

istanbul dışı etap tavşanlı-boyalıca hattı ,,,,,7 inci etap olarak durmakta,,8 inci etap güneyden kartepe otel en zoru 8 inci etap tabi...

anadolu performansa dahil olmak isteyenlerin en az 6 ay 100 artılarda zamana karşı tempo yapmış olmaları mecburidir..herhangi bi hastalığı olanların katılmasına sıcak bakmıyoruz...18 yaş altınıda kabul etmiyoruz,
evet eski dostların dönmesi dileğiyle diyelim.....

1- semir karabulut
2- dapoet alper....

yeni kış sezonu anadolu performansa hayırlı olsun..
 
Scudo

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
kasım ayı 13 derecelere düşüyor accudan belli ,bir aylık hava durumuna göre, 4 kasım pazar güneşli yalnız cumartesiden yağmur var. 13 derece 4 kasımda, tabi değişebilir hava , yağmurda olabilir,,şile teke tarafları çamur deryası olur ,oralar toprak yol,,,,kasım ayı programında ne yapacağımızı kararlaştıralım,4-11-18-25 kasım ,pazarları ayda bir ağır tur dedik ...5 ay boyunca 5 ağır tur demektir bu...o kadar fazlada değil..aralık -ocakta havalar iyice sertleşecek tabi....şansımıza iyi bi hava inşallah düşer yerler kuru olacak ve kuru soğuk ,rüzgarda normal km sinde olursa bu havaları değerlendirelim derim..
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
ağır turlar... ayda bir..


1- şile- ulupelit dudulludan saat 07.00
2- şile -teke dudulludan saat 07.00
3- şile -ağva dudulludan... saat 07.00

kurallar.....

1- ekibe, iç lastik , kaskı ve pompayı zati hatırlatmıyorum ekip her zaman uymuştur bu kurallara..
2- ekibe dahil olmak isteyenlerin en az 100 artı etaplarda zamana karşı savaşmış olmaları gerekmekte..
3- 18 yaş altı kabul edilmemektedir..
4- herhangi bi hastalığı olanlar bunu belirtmek durumundadır ekip hiç bir sorumluluk kabul etmez..
5- şile etaplarında.....

a- şile ulupelit 145 km 180 e eşdeğer ,ulupelitte ilk 43 km de durmak yoktur bu ilk 43 km dudulludan tüm şile rampalarının alınması demektir rampalarda asla durulmayacaktır.. ve şile opec benzincide en çok 15 dakika mola olacak....dönüşe geçilecektir ahmetliden eski şile yolu ve ulupelit ve akabinde ta göçbeyline kadar durma yoktur mesafe oldukça fazladır..2 inci mola göçbeyli çıkışı küçük markette ve üçüncü mola aydos kafedir..

b- şile teke köyü 160 km 190 lara eşdeğer,,,,,aynı prosedür geçerlidir molalar ilk mola 43 km sonra şile opec benzinci..akabinde ikinci mola teke köyü..üçüncü mola ovacık köyü....ve dördüncü mola aydos kafe..

c- şile ağva ilk 43 km de durmak yok..ikinci mola ağvadır ağvaya kadar durmak yok...üçüncü mola teke köyü ve dördüncü mola ovacık köyü ve beşinci mola aydos cafedir,,etap 180 km , 200 km ye eşdeğerdir

6- bu ağır etaplarda rüzgara karşı kesin partnerli savunmalar yapılacaktır ferdi çıkışlar her zaman derece getirmez ama ekipçe tekniği konuşturmak esastır..
7- herkez tekdir ,,,nerde ,lastik patlamalarında süratle iç lastiği değiştirecek ve ekibe yetişmeye çalışacaktır....

anadolu performans..
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
şafak 15 .............kış sezonu ..............evet durumlara bakalım....

1- bahtiyar bisikletin performansını arttıracak,,iki alternatif var 3 kilo için 3000 lira verecek ya da 1250 yuroya yeni bi adet cyclo cross yol alacak..artık ekipmanlarımızı tamamlayalım bahtiyar bisiklet pantolunu al kalyona gittim bu gün ,60 liraya şahane bisiklet pantolon var ve çıtçıtlı paçadan ve dize kadar fermuar var siyah renk bu gün eldiven aldım bisiklet eldiven 10 lira şahane,,kalyon beşiktaşta goggle kalyon ltd yaz karşına siteler çıkar ürünler çıkar.. son derece ucuza bisiklet aksesuarları formalar var ,,,,,,

2- erkan.....bisikletin zati hazır 10 kilo matara yok koyma ve forma arkana su koy artık, gereksiz ağırlıklardan kaçacan tekerini 1.28 kadar çıkar 1.23 risk..

evet ekipte iki adam hazır olacak anlaşılan ekrem zor gelemez anadolu yakaya taşınması lazım...iki istanbul var artık biz anadolu istanbulda yaşıyoruz karşılarda bize ters artık..muratta gitti artık yani muratın bize yetişmesi artık çok zor ,saat 07.00 de dudulluda olması imkansız çünki sabahın köründe vapur yok..muratın anadolu yakadan gitmesi açıkça bizim işimize gelmedi..ogün sessiz misafir sahneye ne zaman çıkar artık bilinmez...
evet bahtiyar artık durum böyle gördüğün gibi bizim tarzımızda adam yok ,,mevcut olan az sayıda adamdanda artık ses yok belkide bisikleti bıraktılar..ağıt yakacak durumda değiliz bu saatten sonrada tarzımızıda değiştirecek değiliz ..biz neysek oyuz ilk 60 km durmadan giden 6-7-10-19 rampalar ile boğuşan bi ekibiz ..bizim etap ile sabiha arasında dağlar kadar fark var sabihaya kadar tek bi rampa göremezsin biz gece kuşuda değiliz bostancı- kaynarca arası kısa mesafede adrenalin bize göre değil zati kısa mesafe yüksek tempolar bizim işimiz değil..bizim ufuklarımız hep genişti bundan sonrada geniş olacak bu foruma girdiğim sene hiç yapılmayan kimsenin aklına gelmeyen kartepe turlarını düzenledim zora taliptim ve hep zorlar ile işim oldu ben zoru severim.. tur bisikletçiliğini gençliğimdede yapmadım ,altımda demirden pejo ile sürat yaptım...ne takımda idim ne de bir forma içinde hapsoldum..alaydan geldik alaya gideriz..yolumuz budur..
evet 233 km yaptınız erkan ile bunu asla unutmayacaksın bahtiyar ve tavşanlı-boyalıca hattındaki zaferimizi asla unutmayacaksın biz buyuz çünki..
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
kış sezonu ağır etaplar...şile teke aşağıda..

gidiş..
(link)(link)

dönüş..

(link)


ikinci ağırların ağırı etap.ağva...

link ...............

http://goo.gl/maps/dJWme

üçüncü her zaman gittiğimiz şile -ulupelit yolu..

http://goo.gl/maps/6AGze
 

Erkan Közen

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Eylül 2007
Mesaj
915
Tepki
593
Şehir
istanbul
Bisiklet
Cube
@Kudret Kurtcebe
kudret abi yanlış anladın galiba bahtiyar abinin masrafı 300 400 tl arasında
sıfırdan sayko toplamak 3000 tl ben bunu kendim için söyledim
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@Erkan Közen

sıfırdan sayko 3000 lira bence gereksiz olmakta çünki o fiata bisiklet toplamak doğru değil 3000 lira cebinde olan adam şahane bi adet focus cyclo cross u kapar,,ama sen kendin için diyorsan buna gerek yok senin sadece tekerini 1.28 e çekmen gerekecek o kadar ,,,başka bi şey yapmayacaksın , stabilizeye girecek teker olmalı dişler fazla büyük olmamalı..
 

Erkan Közen

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Eylül 2007
Mesaj
915
Tepki
593
Şehir
istanbul
Bisiklet
Cube
1.28 bulamıyorum 1.28 erdoğanlarda var oda slick gibi
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@Erkan Közen

bu yakadaki tüm bisikletçilere bakacaksın erkan,,,1.28 de ince sayılır 1. 32 tekerlerin altı standardın altı oluyor bütün cyclo cross lara bakarsan tekerler 1.32 de kalıyor ,,emniyet açısından silik senin işine yaramaz daha önce biliyorsun nasıl patladığını geotech vardı altında tekerin eski idi ..silikler ile stabilize olmaz olursada çabuk eskiyecek sürekli darbe yiye yiye biter o teker..
 

bahtiyar közen

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Haziran 2010
Mesaj
1.387
Tepki
663
Şehir
istanbul-anadoluhisarı
İsim
Bahtiyar Közen
Bisiklet
Mosso
@Erkan Közen


CONTINENTAL COUNTRY PLUS YOL DIŞ LASTİĞİ 700X37C
CONTINENTAL
deltada var bu olmazmı
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@bahtiyar közen

700 x 37 teker erkanın kadroya olmaz bahtiyar kalın gelir ....son sınır 1. 28 bu tekerin üstü olmaz erkanın kadroya..
 

Onat GÜRSOY

Daimi Üye
Kayıt
5 Haziran 2012
Mesaj
252
Tepki
86
Yaş
25
Şehir
Sahrayıcedit,Kadıköy,İstanbul
(link) 01:36-01:41 arasında bahtiyar abi ve erkan abi,08:58-09:01 arasıda sizin bütün grup geçiyor kudret abi,seninle iskelede karşılaştığımız sabah.
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@Onat GÜRSOY

teşekkürler onat....evet en fazla 700 x 25 ise 28 olmaz demek evet erkan bunu kadroda deneyecek , alacağı yerde ona kesin bilgi verirler ama hafif dişli olması lazım onat çünki stabilize etaplarımız var orada ne olacak silik olmaz yol tekeri olmaz işte burada cyclo cross yol bisikletinin önemi ortaya çıkıyor..yalnız cyclo cross yol bisikletlerinin çok büyük dişli olanları bize görede değil benim kullandığım maxxis over driver 700 x 32 tam bir stabilize canavarı ve sert düz toprakta kaydırma yok su yolları var üzerinde ve dişler büyük değil...onat boşver face i ben burdayım ..video için teşekkürler..
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
onat ,bizim ekip çekildiğinin farkında değil idi bende değil idim evet o gün biz son derece sıkı etaba gittik iznik -tavşanlı boyalıca hattı stabilize yollar 65 km boyunca 10-19 ve 23 eğim rampalar, sarsıntıdan ellerim uyuştu ama değdi tek araç yok o yollarda bu arada müzikler güzel ve attila bisiklet takımın görüntüleride renk katmış mükemmel evet bende de o gün attila bisiklet takımın forması var idi o formayı zor etaplarda giyeceğim ama önümüz kış olduğu için scott siyah takımlar olacak yaza doğru kartepe olacak ve taşıyacağım o formayı kartepe otele 1300 rakıma toplam 240 km de....
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
kasım ayına 14 gün kaldı ayın 4 ü pazara geliyor ilk haftadan şile teke köyüne ayar çekebiliriz yalnız ct den yağış olmaması lazım ki ertesi güne gideceğimiz yerlerde çamur olmasın ct den accuya göre yağmur var bu yağmur saatlerce sürer ise pazara iş zor olabilir evet sezon başladığı zaman ct den de havaya endeksli olacağız .....bütün gün yağmur demek ertesi gün çamur demek evet cyclo cross ta çamura dalmakta var ama bize bunun için para verilmiyor ,,,,,,zor olanı zati defalarca denedik ,,,,artık emekli olma durumu...emekli derken ayda bir ağır tur yani..ayda bir ağır tur aralık ocak şubat ve martta havaya bakacak tabi..bir de bisikletlerimizin bize çıkardığı masraflar var ağır turlara gide gele bitiyor kompenantlar başta tekerler....bu nedenle bu kış pek fazla sele üstünde olmıyabiliriz ama bu demek değildirki hiç binmeyeceğiz ama seyrekleşme olabilir geçen seneyi hatırlarsak durumumuz vahim idi hiç binemediğimiz zamanlar oldu ..yalnız ben şanslı olduğum için hafta içi binebildim ..ama erkan ve bahtiyar dostlarımın bu şansı malesef yok..geçen sene tekirdağ turu nisana sıkıştırıldı bi günde 194 km ile..ama geçen kış yoğun uzun etaplar dile gelmedi..buna rağmen 2012 mayıs ayında uzun etap yapıldı..ve haziranda bıçkıdereler ve akabinde mollafenari ve gene bıçkıdereler devam etti.sondan tavşanlı-boyalıca ile cilayıda çektik,,..bu sene ulupeliti ele almadık geçen sene almış idik..ulupelitte iyi bi güzergah ama teke köyü daha sıkı bir etap olarak devreye girebilir..ağva için henüz erken ağvanın zamanı elbet gelecek ......şartlar olgunlaşınca...beş ay içinde bu olay devreye girebilir..
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
anadolu performansın face de sayfası yoktur esasında anladığımız kadarıyle face de pek fazla performans grupları yok...hali hazırda kendilerinden haber alamadığım performanstanbul ekibi şu anda ne yapmakta tek bir elemanı burda olmadığından haber alamıyorum face deki sayfada bir hareket göremedim..performanstanbul grubun kurucusu aytekin erzan dır ve kendi adlarına formalar yaptırmışlardır evet onlar pek forma arkasına sığınmadılar ,,aytekin erzan 400 km yi 19 saatte almış olması bir önem arz etmekte tabi sadık dedeoğlununda 525 km yi 24 saatte alması ve attila bisiklet takımının 24 saatte 568 km yi alması,,tolga gürgünün 26 jant ile 450 km yi alması tolga dostun gerçi kamyon arkasından tutunduğunuda yazmış olması ,,,uluslar arası kurallar acımasız bu kurallara göre bir performans bisiklet sürücüsü uzun etapta asla bi başka bisikletlinin rüzgarından faydalanmayacak ve araç vakumuna da girmeyecek..attila atay dostumuzun araç arkasından aracın vakumuna girerek rekor denemesi uluslar arası kurallara göre rekor değildir...sadık dostumuzun kendi öz eleştirisi yapması başka bir dikkat çekici durumdur..sadık bey, kendi ağzından 525 km lik turunun kural dışı olduğunu söylemiştir attila bisiklet takımınında son olayınıda kural dışı olduğuna dikkat çekmek istemiştir...attila bisiklet takımının son 568 km lik olayında uluslar arası kurala göre birbirlerinin rüzgarında gitmiş iseler bu rekor olarak görülmeyecektir ve bir hakem kurulunun olması tabi gereklidir bu gibi rekor denemelerinde dünya rekorlarını zorlamak istiyorsak uluslararası kurallara uyma zorunluluğu hasıl olabilir ,ben son derece katı buluyorum bu kuralı ama el oğlu koymuş bu kuralı..gelelim aytekinin ve tolga gürgünün 400 km lik olayına oradada kamyonların vakumundan faydalanılmak istenmiş olabilir ..evet yıllar önce aytek ile iznik dönüşünde alper temircan ile ikisi orhangazi rampasında kamyonun vakumuna daldılar ben onur berberci ile dalamadık geç kaldık uluslar arası kurala göre bu şike olmakta..evet düşünüyorumda aslında etik olmayan bi hareket gibi gözükmekte rampada kamyonun arkasından tutunarak çıkmak bu hareketleri nerelerde yaptığımı hatırlamaya çalışıyorumda açıkçası hatırlayamıyorum özellikle rampada ,düz yolda bir kere beykoza giderken bir minibüsün arkasına takıldım vakumuna girdim minibüs beni çekmiş idi ama sonra düşündümki bu iş gerçekten tehlikeli en ufak bir durma olayında minibüsün arkasında tablom çıkardı..evet bu ülkeden
24 saaatte 850 km yi uluslar arası kurallara göre bitirecek bir cengaver acaba çıkacakmı dünyada böyle biri çıkmış ise gerçi bilgi kaynağım yok bu konuda onu egale etmek gerekecek ...bu iş gerçekten çok zor..850 km yi arkasında ekip arabası olmadan ve durmadan mola yapmadan tek başına rüzgara karşı savaşarak bu işi kotaran ve asla araç vakumuna girmeden bu işi 24 saate sığdırmak delice bir numara bu..dellik resmen..