Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kevlar Korumali Lastİkler

Konu, 'Tekerlekler' kısmında emre karakoç tarafından paylaşıldı.

  1. emre karakoç

    emre karakoç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Kasım 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    218
    Şehir:
    adana
    Seviye:

    Arkadaşlar kevlar korumalı lastiklerde patlama gerçekten azmı oluyor. Bu konuda tecrübesi olan varmı. Kevlerın avantajı ve dezavantajı nedir.
     
  2. Mert SÜREN

    Mert SÜREN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Ekim 2010
    Mesajlar:
    339
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Schwalbe Marathon plus alırsan hiç olmaz, patlatamazsın... Dez avantajı sürekli yamaya para vereceğine bir sefer iyi lastik almış oluyorsun kar ediyorsun...

    Bunl da video, bir izle derim ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=M9RzJAWvOMQ

    Bu videoydu galiba Marathon plus'ın üstüne ucunda çivi bağlı olan balyozu indiriyorlar çizi yamuluyor lastiğe bir şey olmuyor...
     
    ali tekintüre bunu beğendi.
  3. ToffieBoi

    ToffieBoi Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.484
    Beğeniler:
    7.054
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:
    Kevlar lastiklerin özelliği, aynı sağlamlığı çok daha hafif bir şekilde sağlamaları.
    Yine yere basan kısım kauçuk, fakat onun altında bulunan lastiğin içi kevlar örgüden yapılmış.

    Eğer sağlamlık istiyorsanız, patlama korumalı bir lastik almalısınız. Bu lastiklerde, iç lastik ile dış yüzey arasında kesici-delici cisimlerin iç lastiğe ulaşmasını önleyen bir ped kısmı bulunuyor.
     
    emre karakoç bunu beğendi.
  4. emre karakoç

    emre karakoç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Kasım 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    218
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    Marathon plus ı inceledim ama çok ağır görünüyor. Sanırım sadece yolda kullanılabiliyor. Ben hem yol hemde toprak zeminde kullanabileceğim bir lastik arıyorum. çokmu şey istedim acaba?
     
  5. CevdetÖZTÜRK

    CevdetÖZTÜRK Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    177
    Beğeniler:
    49
    Şehir:
    trabzon
    Seviye:
    hangi lastik mesela?
     
  6. BF Okuru_

    BF Okuru_ Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.077
    Beğeniler:
    349
    Seviye:
    bu tür lastikleri nerden alabiliriz?link verebilir misiniz?ve yaklaşık nekadar fiyatları?
     
  7. emre karakoç

    emre karakoç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Kasım 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    218
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    Sonuçta kevlar mı? patlak önleyici ped mi? hangisinde patlak riski daha azdır ? bir bilen varsa fikir alalım.
     
  8. emre karakoç

    emre karakoç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Kasım 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    218
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    Sonuçta RUBENA APSREf26x1.90
    aldım. umarım işe yarar.
     
  9. Barış BİRLİK

    Barış BİRLİK Engineer / Archer / Cyclist

    Kayıt:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    654
    Beğeniler:
    301
    Şehir:
    Eskişehir - Morphou
    Adı:
    Barış Birlik
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Schwalbe Maraton Plus ı ciddet patlatamazsınız ne şişe bulduysam ezdim birşey olmadı 1700 kmdir patlamadı artı araziyede girdim Maraton Plusla bir sorun olmuyor çamurlu zeminler dışında harika :) Biraz ağırdır ama plus , ben önde normal Maraton Kevlar arkada Maraton Plus Smart Guard kullanıyorum harika bir performans :)
     
  10. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    kevlar vikipedi :Kevlar, çok hafif karbon kökenli çok sağlam liflerden oluşan bir malzemedir. DuPont firması tarafından 1965 yılında icat edilmiş ve patentlenmiştir. Kevlar günümüzde zırh, sağlam halat yapımı, yanmayan koruyucu giysi yapımında kullanılmaktadır. Kevlar çok yüksek çekme gerilimine dayanabilen liflerden oluşan ipliksi bir yapıdır. Dokunabilir, kumaş haline getirilebilir, kesilebilir ve dikilebilir. Özellikle çelik yelek, miğfer, paraşüt ipi, fiber veya data kabloları için ek sağlamlık sağlayan halat, veya gemileri bağlamak için kullanılan hafif halatlar ve kompozit yapılar ile oluşturulan levha, boru veya özel taşıtların gövde veya kanat yapılarının yapımında kullanılmaktadır. Aynı ağırlıktaki çelikten 5 kat daha sağlamdır sloganı ile pazarlanmaktadır.

    bende maxsis overdrive kevlar kullanyıorum.26*1.75 çapı ağırlığıda 450 gr gayet memnunum.Piyasa fiyatı tanesi sanırım 45-50 lira civarı.
     
    swat ve emre karakoç bunu beğendi.
  11. BULUT ÇELİK

    BULUT ÇELİK Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    istanbul AVCILAR
    Seviye:
    şu an kullandığım arazi lastiği schwalbe furious fred de kevlar kullanılmış. cam haricinde hiçbişey kolay kolay patlatmıyor. ayrıca hafiflerde bu lastiğin tane ağırlığı 295 gr. civarı ama uygun basınçta kullanmazsan bi anlamı kalmıyor. daha çabuk patlıyor ayrıca şu yılan ısırığı olayını çok yaşadım.

    ama tabi bu durum sadece bu lastik için geçerli daha sağlam ve ağır modelleride var:in:

    kevlar her ne kadar sağlam olsa da keskin maddelere karşı dayanıksız sanırsam. kırık bir cama denk geldiğinde patlamasada yarık oluşuyor.