Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

kendime hazırladığım program, sorularım

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında Cem Korkmaz tarafından paylaşıldı.

  1. Cem Korkmaz

    Cem Korkmaz Üye

    Kayıt:
    19 Ocak 2013
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    hamlama döneminden sonra ağustosa kadar bu programı geliştirerek devam ettireceğim haftada 6 - 7 gün yapmaya çalışacağım sizc nasıl bakınız

    not : 400 m lik parkur baz alınarak yaptım
    not2 : bu program ilk 2 hafta uygulanacak sonrasında geliştirilip gelişmiş vrsiyonuyla devam edecektir bu yaza kadar gelişecektir.







    ısınma

    1. açma-germe
    2. 400 m yürüyüş ( 4.5 kmh ) eğim : % 14 - 15 1 tur

    giriş :

    3. 100m yürüme ( 4.5 kmh )
    300m hafif koşu ( 10.0 kmh ) eğim : % 15 - 11 6 tur

    4. 400 m ters koşu (kısa adımlar ) ( 5kmh) eğim :%15 1 tur ( ters kaslarda gelişmeli )

    5. 800 m büyük adımlar yürümeye çalışma ( 7.5 kmh ) 2 tur / bunun çok fazla geliştirdiğini hissettim bacak kaslarını eğim : %0





    bitiş:


    6. 400 m yürüme ( 4.5 kmh ) eğim: %0 1 tur

    7. 2x10 mekik
    2x5 şınav 2 set


    8. 120 sn ters - düz ayak çırpma 2 set


    9. açma germe



    total metre :4.400 m
    total zaman : 1 saat


    45 sn set araları