Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kayseri - Galip Abi çok kısa bir gösteri..

Konu, 'Street & DJ' kısmında Lostman tarafından paylaşıldı.

  1. Lostman

    Lostman Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    270
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    d.berkay ve yunus koç bunu beğendi.
  2. cheyenne

    cheyenne Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    598
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    kayseri
    Seviye:
    eline salık kardeş güzel olmuş ama keske birazda trial ekledikten sonra atsaydık videoyu
    onuda yarın çekelim atarız
    saygılar
     
  3. boxtubing

    boxtubing Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    336
    Beğeniler:
    260
    Şehir:
    kayseri
    Seviye:
    galip abi süpersin yarın ve haftasonu bıraz daha kasalım başarılarının devamını beklıyoruz...
     
  4. Lostman

    Lostman Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    270
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    abi duramadım paylaştım yasinin tavrı beni koparttı zaten :)
     
  5. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    Galip abi tebrikler çok güzel olmuş :)
     
  6. Doruk Atay

    Doruk Atay Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.085
    Beğeniler:
    1.675
    Şehir:
    Tuzla
    Seviye:
    Güzel dengeli bir stoppie...:in:
     
  7. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.905
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Müthiş güzel denge istiyor. Trafikte şaka olmaz ama kask takıp takmamakta size kalmış. Emeğinize saglık
     
  8. trial_kutas

    trial_kutas Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğeniler:
    105
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    süper olmuş ama yeşil ışığı bekleye bilirdin =)
     
  9. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    Enfes stoppie,harika ya:D
     
  10. Lostman

    Lostman Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    270
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    ben videoyu çekerken şaştım zaten :D
     
  11. Anıl Kuşaksız

    Anıl Kuşaksız Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    837
    Beğeniler:
    576
    Şehir:
    İstanbul-Küçükyalı
    Seviye:
    çok güzel, bir o kadar da tehlikeli bir hareket :D
     
  12. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    Abi süpersin yaa:D
     
  13. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Harika bir video, ama çok kısa olmuş. Devamını bekleriz.
     
  14. cheyenne

    cheyenne Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    598
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    kayseri
    Seviye:
    arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim havalar sorun olmasaydı bu gece bir video paylaşacaktık ama yağmur bir yandan rüzgar bir yandan malesef ertelemek zorunda kaldık ilginize çok teşekkür ediyorum yorum yapan yapmayan herkese SAYGILAR
     
  15. oski

    oski Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğeniler:
    152
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    başarılı bir güzel stoppie.cidden beğendim :in: konuyla alakasız ama kadronun markası ve modeli ne ?
     
  16. trial_tuna

    trial_tuna Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    337
    Beğeniler:
    167
    Şehir:
    olmak istediği her yerde
    Seviye:
    mosso slalom m2
     
    TrekOnur ve oski bunu beğendi.
  17. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    Video'yu bekliyoruz Galip Abi.Neredeyse 1 sene sonra ilk videonu gördük,kim bilir ne hareketler var yeni,sabırsızız:D
     
  18. Furkan Özdağ

    Furkan Özdağ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    87
    Şehir:
    [Eskişehir-Ankara]
    Seviye:
    çok güzel hareket tebrikler :in: bu hareket yapılırken fren yardımı var değil mi ?
     
  19. cheyenne

    cheyenne Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    598
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    kayseri
    Seviye:
    kardeş bişiler yapalım diyorduk şimdide kar yağıyor artık videoyu ewde çekecem yaa az havalar düzelsin söz kralı olacak
     
    burnout_54 bunu beğendi.
  20. trial_kutas

    trial_kutas Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğeniler:
    105
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    çok güzel bi hareket ama çok ta tehlikeli