Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

karşıyaka atakent (gece turu)

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında guneeymurat tarafından paylaşıldı.

  1. guneeymurat

    guneeymurat Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    176
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    Selam arkadaşlar ben karşıyaka atakentte oturuyorum iş yerimde çok yakın gündüzleri çalıştığından dolayı akşamları mavişeğir barınak ile alaybey tersane arası (çok süratli olmamak kaydıyla) kendi çapımda antreman yapıyorum katılmakmisteyen arkadaşlar olusa sevinirim saygılar
     
    adrenalin28 bunu beğendi.
  2. adrenalin28

    adrenalin28 Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2007
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    katılmak isterdim ama ben hatay civarında oturuyorum bende akşamları güzel yalı sahile iniyorum ilk önce konağa doğru gidiyorum oradan inciraltına doğru sonra oradanda hataya doğru dönüyorum
     
    Levent Temiz bunu beğendi.
  3. #3
    guneeymurat

    guneeymurat Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    176
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    hımm anladım ok o zaman bisiklet seerler programına göz at arada orda görüşürüz bye
     
  4. #4
    guneeymurat

    guneeymurat Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    176
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    ArkadaŞlar Yokmu Gece Turuna Katilmak İsteyen Yoksa KarŞiyakada BİsİkletÇİ Kalmadimi ...
     
  5. Ali Hekimoğlu

    Ali Hekimoğlu Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.192
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    murat biz geliriz yarın-öbürgün haberleşelim
     
    Levent Temiz bunu beğendi.
  6. Levent Temiz

    Levent Temiz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    249
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    çok güzel gece turları başlamış, güzel havalarda buralara kadar gelirseniz haberdar edin arkadaşlar size katılalım, görüşmek dileğiyle ayrıca hataydaki arkadaş akşamları tur duyurularımız olacak bekleriz...
     
  7. Ali Hekimoğlu

    Ali Hekimoğlu Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.192
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    levent kardeş sen misin ben psikolog ali bi kere msnden konuşmuştuk, bisikletlerimiz aynı hani. bi akşam buluşalım fikir alışverişi falanda yaparız. biz iki kişi biniyoruz genelde murat hocayla sende katıl en az 4 kişi olduk.
     
  8. Levent Temiz

    Levent Temiz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    249
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    olur harika olur hemde, yalnız üşütmüşüm üç gündür işe dahi gidemedim evde yatıyorum şu haftayı atlatayım 4. yazın beni :) senin bisikleti aklımdan tasavvur etmeye çalışıyorum ama tam bir fikrim yok doğrusu fotolarını koyarsan çok memnun olurum. birde gece turu kışın neler giyiyosunuz ince giyinmeye gelmiyo ben kaptım şifayı :Skull-175
    selamlar .:in:
     
  9. Ali Hekimoğlu

    Ali Hekimoğlu Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.192
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Geçmiş olsun levent. teri emen pamuklu şeyler giymemek lazım. ter üzerimizde kalmamalı. özel kıyafetler var, rüzgar geçirmeyen teri de dışarı atan onlardan edinmek lazım. en alta bisikletçi tişörtü onun üstünede wind stoper ve soluma özelliği olan bi giysi yeter. dahada soğuklarda bu ikisinin arasına polar giyilebilir.

    Bisikletimin fotolarını en kısa zamanda foruma koyucam.

    sen iyileş te gerisi kolay. hafta sonları da doğaya doğru uzunca turlar hiç fena olmaz hani.
     
    Levent Temiz bunu beğendi.
  10. #10
    guneeymurat

    guneeymurat Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    176
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    Naber üstad ya bu gün bisanla km s ti 40 a dayadım:D
     
  11. Ali Hekimoğlu

    Ali Hekimoğlu Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.192
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    yokuş aşşağını nerde buldun bostanlıda :)
     
  12. #12
    guneeymurat

    guneeymurat Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    176
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    Düz yolda ali ama canım çıktı:) kondisyan 0 :boese157: bisiklet yolunda düşündüm sonra kaskda yok kafada düşsek müşsek :Skull-175