Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

karbon,alüminyum ve titanyum sağlamlık testi

Konu, 'Kadrolar' kısmında alperen_69 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. alperen_69

    alperen_69 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    12 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    891
    Beğeniler:
    274
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
     
    Mesut Girgiç ve Selim Çam bunu beğendi.
  2. Selim Çam

    Selim Çam Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.905
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Karbon<Alüminyum<Titanyum... Titanyum en sağlamı çıktı; güzel paylaşım teşekkürler.
     
  3. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Alperen, paylaşım için çok çok teşekkürler... :)
    Teste, demir ve zirkonyum da ilave edilebilirmiş..
     
  4. msconfig

    msconfig Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.129
    Beğeniler:
    819
    Şehir:
    ist
    Seviye:
    tesekkurler paylasim icin, cok ilgi cekici :)
    birde darbelere karsi test yapsalar atlama ziplama testi gibim :D
     
  5. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Videoyu lütfen uygun konuya gönderiniz.
     
    alperen_69 bunu beğendi.
  6. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    bu test bisiklet için birşey ifade etmez yalnız.... Çünkü hiç bir bisiklet bu şekilde bir kuvvete maruz kalmaz... Bu video 2 senedir felan biliyorum daha öncede konuşuldu... Yani bide ordaki ürünleri aynı ağırlıkta olacak şekilde kadro haline getirip esnemezlik testi yapsınlar bakalım o zaman sonuç ne çıkacak Titanyum kadrolar ne kadar esnek, Al kadrolar ne kadar süper esnek olucak...

    Ti o kadar sağlam olduğu için mi 1400gr kadro yapıyo Litespeed. Tabiki hayır çünkü daha fazla dipçiklenen Ti kadrolar esnemezlikten çok fazla ödün verdiği için bisiklet için elverişsiz oluyorlar... Ayrıca oraya Karbondan sıradan bir boru yerine Orbea markasının Alma'nın alt borusu koysunlar bakalım öyle kırılıcak mı?

    Bu video aynen şu sallanan XTR ve X.O arka aktarıcıların videosu gibi biraz aldatıcı... 2000€ verip karbon kadro aldıktan sonra önünüze kardeşinizi bindirip gezdirmicekseniz bu video nun sizin için bi önemi yoktur... Yada Kona Titanyum yada Litespeed bi kadronuz yoksa titannyum kadro zaten Crom-Alloy kadrodan farkı yoktur....
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.